
Kordian
reż. Jan Englert
Kordian
Juliusz Słowacki
Barbara Hanicka
Stanisław Radwan
Tomasz Wygoda
Jan Englert
Jacqueline Sobiszewski
Mirosław Łysik
Marek Kozakiewicz
Michał Jankowski
Andrzej Słomiński
Anna Turowiec
Anna Gryszkówna (AT)
Rafał Barański, Mariusz Maszewski
Bartłomiej Kaczalski, Zbigniew Szulim
Mariusz Chałubek, Paweł Woźniak
Danuta Stenka (Archanioł)
Mariusz Bonaszewski (Szatan)
Mateusz Rusin (Mefistofel)
Jerzy Radziwiłowicz (Kordian I)
Marcin Hycnar (Kordian II)
Kamil Mrożek (Kordian III)
Ewa Wiśniewska (Laura I)
Anna Grycewicz (Laura II)
Grzegorz Małecki (Wielki Książe)
Oskar Hamerski (Car)
Ewa Konstancja Bułhak (Matka)
Grzegorz Kwiecień (Ojciec)
Anna Gryszkówna (Śmierć)
Beata Fudalej (Diabeł)
Magdalena Warzecha (Anioł)
Kamilla Baar-Kochańska, Monika Dryl, Joanna Gryga, Dominika Kluźniak, Milena Suszyńska (Wioletta)
Kamila Baar-Kochańska (Anioły, Diabły, Czarownice, Kardynałowie, Mówcy, Żołnierze, Polacy)
Marek Barbasiewicz
Bartłomiej Bobrowski
Ewa Konstancja Bułhak
Monika Dryl
Karol Dziuba
Beata Fudalej
Wiktoria Gorodeckaja
Piotr Grabowski
Joanna Gryga
Anna Gryszkówna
Arkadiusz Janiczek
Robert Jarociński
Aleksandra Justa
Dominika Kluźniak
Mirosław Konarowski
Waldemar Kownacki
Joanna Kwiatkowska-Zduń
Grzegorz Kwiecień
Sławomira Łozińska
Anna Markowicz
Jacek Mikołajczak
Wiesława Niemyska
Paweł Paprocki
Piotr Piksa
Karol Pocheć
Marcin Przybylski
Jacek Różański
Bożena Stachura
Milena Suszyńska
Beata Ścibakówna
Paweł Tołwiński
Magdalena Warzecha
Adrian Zaremba
Kamil Banasiak (AT) (gościnnie)
Łukasz Borkowski
Grzegorz Chrapkiewicz
Artur Janusiak
Fabian Kocięcki
Stefan Krzysztofiak (AT)
Kacper Matula
Adam Molak
Szymon Nowak
Rafał Pyka (AT)
Bartosz Wesołowski
Łukasz Węgrzynowski
Przemysław Wyszyński
Premiera 19 listopada 2015 w 250 rocznicę powstania Teatru Narodowego; ze specjalnym udziałem Ignacego Gogolewskiego w dniach 19, 20, 21 i 22 listopada 2015 r.
pl. Teatralny 3, 00–077 Warszawa
Recenzje
Aktualności
-
Warszawa. Gołda Tencer: Szewach Weiss kochał nasz Teatr Żydowski. Przychodził na wszystkie przedstawienia
04.02.2023 -
Łódź. Spektakl „Frida" w Artkombinacie Scenie Monopolis. Wystąpi Martyna Kliszewska
04.02.2023 -
Poznań. Teatr Wielki symfonicznie. Koncert „Penderecki/Wajnberg"
04.02.2023 -
Kraków. „Kobieta i życie" - sztuka o sile kobiet na afiszu Teatru Słowackiego
04.02.2023
-
Polskie Radio. Premiera słuchowiska Piotra Zaremby „Jutro premiera" - 5 lutego
04.02.2023 -
Ile procent normy? O „Tangu”, premierze warszawskiego Teatru Polskiego, rozmawiają Skrzydelski z Morozem
04.02.2023 -
Wałbrzych. Niewolnica Isaura i inni. Weekend w Lalkach i u Szaniawskiego
04.02.2023 -
Kraków. Na scenę Teatru Łaźnia Nowa wraca „Koncert życzeń", z Danutą Stenką w roli głównej
04.02.2023
Magazyny
-
Instalacja „Wyspia” - sztuka współczesna na Wawelu
05.02.2023 -
Joanna Liszowska zostawiła rodzinny Kraków i podbiła show-biznes. Teraz wraca na duży ekran w „Pokusie"
04.02.2023 -
Ile procent normy?
04.02.2023 -
Jerzy Bińczycki usłyszał, że do filmu ma zapuścić brodę: „Wiem, mordę mam jak patelnia"
04.02.2023
-
Przed nami premiera monodramu „Pieśń", czyli jednego głosu płynącego z dwóch serc
03.02.2023 -
Po technikum zdawał na historię, ale został aktorem
03.02.2023 -
Krzysztof Kur: Co Traugutt miał wspólnego z muzyką? Nic. Ale my mamy bardzo dużo wspólnego z Trauguttem
03.02.2023 -
Z Trzaskowskim kulturze nie po drodze
03.02.2023
-
Krystyna Janda ostro o zmianach w Polsce: „Za poprzedniej władzy mieliśmy lepiej”
02.02.2023 -
Zmarł Leonard Pietraszak. Wybitny aktor i kolekcjoner sztuki
02.02.2023 -
„Najfajniejsze studia na świecie" - tak o szkole aktorskiej mówił Damian. Dziś pracuje w budowlance
02.02.2023 -
Na jej koncertach wyważano drzwi i okna, jak na Rolling Stonesach
02.02.2023