
Zaczarowany flet
reż. Dejmek Kazimierz
Kazimierz Dejmek
Wolfgang Amadeusz Mozart
Emanuel Schikaneder
Bogdan Ostromęcki
Witold Rudziński
Kazimierz Dejmek
Bogusław Madey
Andrzej Majewski
Włodzimierz Pospiech
Mieczysław Rymarczyk
Bogusław Madey
Tadeusz Kozłowski
Ryszard Nowaliński
Halina Korytowska
Zbigniew Pawelec
Bożena Dobrowolska
Jadwiga Hertel
Ewa Werner
Elżbieta Zwierzchowska
Antoni Majak (Sarastro)
Igor Mikulin (Sarastro)
Jan Kunert (Tamino)
Roman Werliński (Tamino)
Stanisław Michoński (Arcykapłan)
Eugeniusz Nizioł (Arcykapłan)
Eugeniusz Szynkarski (Kapłan)
Teresa May-Czyżowska (Królowa Nocy)
Irena Jurkiewicz (Królowa Nocy)
Delfina Ambroziak (Pamina)
Kira Andrea (Pamina)
Halina Romanowska (Dama dworu Królowej Nocy)
Jadwiga Pietraszkiewicz (Dama dworu Królowej Nocy)
Alicja Pawlak (Dama dworu Królowej Nocy)
Izabella Kobus (Dama dworu Królowej Nocy)
Janina Kostyszyn (Dama dworu Królowej Nocy)
Lidia Skowron (Dama dworu Królowej Nocy)
Zyta Szczepańska (Chłopiec)
Elżbieta Jeżewska (Chłopiec)
Bożena Andrzejewska (Chłopiec)
Barbara Malisiewicz (Chłopiec)
Mieczysława Malisiewicz (Chłopiec)
Alina Połońska (Chłopiec)
Romuald Spychalski (Papageno)
Zdzisław Krzywicki (Papageno)
Maria Szczucka-Kudanowska (Papagena stara)
Ewelina Kwaśniewska (Papagena młoda)
Danuta Salska (Papagena młoda)
Zbigniew Borkowski (Monostatos)
Adam Duliński (Monostatos)
Kazimierz Misztela (Mąż w zbroi)
Michał Marchut (Mąż w zbroi)
Tomasz Fitas (Mąż w zbroi)
Jerzy Orłowski (Mąż w zbroi)
Andrzej Kraciński (Niewolnik)
Idzi Śpik (Niewolnik)
Jerzy Pawlusek (Niewolnik)
Henryk Karpiński (Niewolnik)
C. Tomaszewski (Niewolnik)
pl. Dąbrowskiego 1 90-249 Łódź
Recenzje
Aktualności
-
Kraków. „Skóra po dziadku” Mateusza Pakuły. Trzecia premiera Łaźni Nowej w tym roku
07.04.2025 -
Opole. „Negatyw” w Teatrze im. J. Kochanowskiego
07.04.2025 -
Bytom. Kwiecień w Teatrze Rozbark
07.04.2025 -
Warszawa. Spotkanie ministrów kultury UE; jednym z tematów sytuacja młodych artystów i artystek
07.04.2025
-
Warszawa. W teatrze odwracanie wzroku nie zawsze oznacza niechęć – nowe recenzje Komisji 31. OKNWPSW
07.04.2025 -
Poznań. Malta Festival – święto otwartości! Z Broadwayu na Malta Festival
07.04.2025 -
Wrocław. Pożegnanie spektaklu „Wyszedł z domu. Tak zwana komedia” w T. Współczesnym
07.04.2025 -
Bielsko-Biała. Teatr Polski wystawi pierwszy dramat Gombrowicza
07.04.2025
-
Gdańsk. Stypendia Kulturalne wręczone. Finansowe wsparcie dla 105 osób
07.04.2025 -
Kraków/Szczecin. Andrzej Mikosz „Webber” z Fryderykiem za album z muzyką do musicalu „1989”
07.04.2025 -
Warszawa. 15 lat z Portnoyem, czyli celebracja 15-lecia spektaklu „Kompleks Portnoya” Teatru WARSawy
07.04.2025 -
Bielsko-Biała. Centrum Bajki i Animacji OKO docenione przez „Politykę”
07.04.2025
Magazyny
-
Wróblewska: od kreatywności młodych ludzi będzie zależeć sektor kultury
07.04.2025 -
Z FOTELA ŁUKASZA MACIEJEWSKIEGO: Bezmiar subiekta – BRONISŁAW PAWLIK
07.04.2025 -
Emose Uhunmwangho: „Nie czekam na fajerwerki, cieszę się chwilą”. Rozmowa z gwiazdą Capitolu
07.04.2025 -
Od wodzireja do komornika
07.04.2025
-
Aktor genialny bo niepodobny do nikogo – 125 lat temu urodził się Adolf Dymsza
07.04.2025 -
Prof. Barbara Osterloff: Raszewski unikał słowa teatrologia, wolał „nauka o teatrze”
07.04.2025 -
„Krótka historia teatru polskiego” - recenzja prof. Jana Białostockiego
05.04.2025 -
O sztuce pisania sztuk
04.04.2025