
Tannhäuser i turniej śpiewaków na Wartburgu
reż. Fritz Otto
Otto Fritz
Richard Wagner
Mirosław Łebkowski
Stanisław Werner
Jerzy Gaczek
Antoni Wicherek
Annelies Corrodi
Witold Gruca
Henryk Wojnarowski
Antoni Wicherek
Antoni Wit
Jerzy Czaplicki
Andrzej Straszyński
Donka Madej
Piotr Widlicki
Jerzy Gaczek
Ewa Ćwieczkowska
Helena Christenko
Alina Liwska
Henryk Wojnarowski
Jerzy Kościelny
Lech Gorywoda
Zygmunt Sidło
Ewa Mikułowska
Maria Karnkowska
Marek Dąbrowski (Hermann)
Edmund Kossowski (Hermann)
Jerzy Ostapiuk (Hermann)
Wacław Domieniecki (Tannhäuser)
Stanisław Romański (Tannhäuser)
Roman Węgrzyn (Tannhäuser)
Jerzy Artysz (Wolfram von Eschenbach)
Jan Czekay (Wolfram von Eschenbach)
Andrzej Hiolski (Wolfram von Eschenbach)
Zdzisław Klimek (Wolfram von Eschenbach)
Józef Sojka (Walther von der Vogelweide)
Lesław Wacławik (Walther von der Vogelweide)
Włodzimierz Denysenko (Bitterolf)
Leonard Mróz (Bitterolf)
Kazimierz Dłuha (Heinrich der Schreiber)
Jan Góralski (Heinrich der Schreiber)
Władysław Jurek (Reinmar von Zweter)
Edward Pawlak (Reinmar von Zweter)
Władysław Skoraczewski (Reinmar von Zweter)
Bożena Betley (Elżbieta)
Krystyna Jamroz (Elżbieta)
Hanna Lisowska (Elżbieta)
Hanna Rumowska-Machnikowska (Elżbieta)
Aleksandra Imalska (Wenus)
Maria Olkisz (Wenus)
Krystyna Szczepańska (Wenus)
Krystyna Szostek-Radkowa (Wenus)
Urszula Borzdyńska (Młody pasterz)
Jolanta Radkówna (Młody pasterz)
Barbara Wysokińska (Młody pasterz)
Zbigniew Juchnowski (Tannhäuser)
Zygmunt Sidło (Tannhäuser)
Krzysztof Szymański (Kupidyn)
Przemysław Sokólski (Kupidyn)
Grażyna Dubielecka (Leda)
Ewa Głowacka (Leda)
Miłosz Andrzejczak (Łabędź)
Ryszard Węgrzynek (Łabędź)
Irena Mrozińska (Nimfa)
Zofia Rudnicka (Nimfa)
Warszawa
Recenzje
Aktualności
-
Kraków. „Skóra po dziadku” Mateusza Pakuły. Trzecia premiera Łaźni Nowej w tym roku
07.04.2025 -
Opole. „Negatyw” w Teatrze im. J. Kochanowskiego
07.04.2025 -
Bytom. Kwiecień w Teatrze Rozbark
07.04.2025 -
Warszawa. Spotkanie ministrów kultury UE; jednym z tematów sytuacja młodych artystów i artystek
07.04.2025
-
Warszawa. W teatrze odwracanie wzroku nie zawsze oznacza niechęć – nowe recenzje Komisji 31. OKNWPSW
07.04.2025 -
Poznań. Malta Festival – święto otwartości! Z Broadwayu na Malta Festival
07.04.2025 -
Wrocław. Pożegnanie spektaklu „Wyszedł z domu. Tak zwana komedia” w T. Współczesnym
07.04.2025 -
Bielsko-Biała. Teatr Polski wystawi pierwszy dramat Gombrowicza
07.04.2025
-
Gdańsk. Stypendia Kulturalne wręczone. Finansowe wsparcie dla 105 osób
07.04.2025 -
Kraków/Szczecin. Andrzej Mikosz „Webber” z Fryderykiem za album z muzyką do musicalu „1989”
07.04.2025 -
Warszawa. 15 lat z Portnoyem, czyli celebracja 15-lecia spektaklu „Kompleks Portnoya” Teatru WARSawy
07.04.2025 -
Bielsko-Biała. Centrum Bajki i Animacji OKO docenione przez „Politykę”
07.04.2025
Magazyny
-
Wróblewska: od kreatywności młodych ludzi będzie zależeć sektor kultury
07.04.2025 -
Z FOTELA ŁUKASZA MACIEJEWSKIEGO: Bezmiar subiekta – BRONISŁAW PAWLIK
07.04.2025 -
Emose Uhunmwangho: „Nie czekam na fajerwerki, cieszę się chwilą”. Rozmowa z gwiazdą Capitolu
07.04.2025 -
Od wodzireja do komornika
07.04.2025
-
Aktor genialny bo niepodobny do nikogo – 125 lat temu urodził się Adolf Dymsza
07.04.2025 -
Prof. Barbara Osterloff: Raszewski unikał słowa teatrologia, wolał „nauka o teatrze”
07.04.2025 -
„Krótka historia teatru polskiego” - recenzja prof. Jana Białostockiego
05.04.2025 -
O sztuce pisania sztuk
04.04.2025