
Boże mój!
reż. Andrzej Seweryn
Anat Gov
Agnieszka Olek
Małgorzata Iwaniuk, Aleksandra Starzyńska
Antoni Komasa-Łazarkiewicz
Yann Seweryn
Małgorzata Domańska
Sławomir Piestrzeniewicz
Rafał Rossa
Joanna Grochowska (Fundacja SYNAPSIS)
Maria Seweryn
Krzysztof Pluskota
Ignacy Liss (student II roku Akademii Teatralnej)
ul. Marszałkowska 56 (wejście od ul. Pięknej) 00-545 Warszawa
Recenzje
Aktualności
-
Warszawa. „Przypadki warszawskiego amanta” w Teatrze XL
04.12.2023 -
Gdynia. „Arka Agathe” w Muzeum Emigracji
04.12.2023 -
Wrocław. Studio Kokyu w grudniu w Instytucie Grotowskiego.
04.12.2023 -
Poznań. Dominika Kulczyk kupiła prawa do marki zadłużonego festiwalu Malta. Zapowiada wielkie zmiany
04.12.2023
-
Gardzienice. Grudniowe Maratony Teatralne
04.12.2023 -
Białystok. Rozpoczynają się „Kresy", finały konkursu recytatorskiego dla Polaków z zagranicy
04.12.2023 -
Warszawa. „Taneczne szuru-buru”. Warsztaty performatywne dla rodzin z dziećmi z cyklu „{Zamieszanie}” w U-jazdowskim
04.12.2023 -
Rosja. Reżyser filmowy Aleksandr Sokurow: praca w Rosji stała się niemożliwa
04.12.2023
Magazyny
-
Łukasz Witt-Michałowski: Im jest bardziej kolorowo na zewnątrz, tym jest bardziej głucho w środku
04.12.2023 -
Ignacy Liss: Po castingu do „Znachora” przyszła prośba: czy Ignacy może wrócić, ale ubrany jak hrabia?
02.12.2023 -
Suczka zarabia w teatrze w Krakowie. Aktorka Weronika Kowalska: Psy nas rozumieją, my ich nie. W tej komunikacji wciąż jesteśmy głupcami
02.12.2023 -
Przestrzenie Sztuki czyli mocne wsparcie dla teatrów tańca
02.12.2023
-
Nieodebrany telefon i zamknięte drzwi... odszedł Paweł Huelle
01.12.2023 -
Przewodnik widza
01.12.2023 -
Boskie przykazania na scenie. „Zanika nasza religijność. Możliwe, że następne pokolenie już w ogóle nie będzie kojarzyło Dekalogu”
01.12.2023 -
Puszczam wodze fantazji i powołuję do życia nowe postacie, jak 12 wściekłych kobiet
01.12.2023