
Filmy z epoki smogu
reż. Michał Zadara
Arkadiusz Brykalski
Wiktor Loga-Skarczewski
Karina Seweryn
Barbara Wysocka
premiera w Muzeum Warszawskiej Pragi
ul. Zamoyskiego 20 03-801 Warszawa
Recenzje
Aktualności
-
Szczecin. NOWA SYTUACJA: Pierwszy showcase Teatru Współczesnego
06.02.2023 -
Szczecin. Opera na Zamku wznawia „My Fair Lady”
06.02.2023 -
Austria. Sztuka Anny Burzyńskiej ponownie premierowo w Salzburgu
06.02.2023 -
Kraków. Budowanie zwierzynieckiej szopki, teatr cieni, maszyneria teatru... Luty w Muzeum Miasta Krakowa
06.02.2023
-
Wsola. Monodram „Jordan” w reżyserii Doroty Landowskiej w Muzeum Witolda Gombrowicza - w niedzielę
06.02.2023 -
Kraków. Od 20 lutego XIV Dni Komedii dell’Arte
06.02.2023 -
Katowice. Benefis Romana Michalskiego z okazji 85. urodzin aktora i 45-lecie pracy w Teatrze Śląskim
06.02.2023 -
Kalisz. Spektakl przed nagą publicznością. Takie rzeczy tylko w saunie. „Tekstylnym wstęp wzbroniony”
06.02.2023
-
Legnica. „Lekcja tańca…” powraca do Teatru Modrzejewskiej po czterech latach
06.02.2023 -
Bydgoszcz. Leonard Pietraszak patronem Teatru Kameralnego? Mieszkańcy popierają ten pomysł
06.02.2023 -
Ostrowiec Świętokrzyski. Dominika Ostałowska przeczyta bajki w Browarze Kultury
06.02.2023 -
Warszawa. Zgłoszenia do 29. Ogólnopolskiego Konkursu na Wystawienie Polskiej Sztuki Współczesnej
06.02.2023
Magazyny
-
Pomyślałem sobie, że po 90 minutach w płockim „Piekiełku" Mistrz miałby bardzo zadowoloną minę
06.02.2023 -
Poczet ulic wałbrzyskich, sezon drugi. Ulica profesora Jerzego Szaniawskiego
06.02.2023 -
Flesz taneczny. Niespieszne otwarcie nowego roku
06.02.2023 -
Katarzyna Wolak-Gąsowska i Rafał Gąsowski: Razem na scenie, razem w życiu. I wciąż są głodni współpracy
05.02.2023
-
Instalacja „Wyspia” - sztuka współczesna na Wawelu
05.02.2023 -
Joanna Liszowska zostawiła rodzinny Kraków i podbiła show-biznes. Teraz wraca na duży ekran w „Pokusie"
04.02.2023 -
Ile procent normy?
04.02.2023 -
Jerzy Bińczycki usłyszał, że do filmu ma zapuścić brodę: „Wiem, mordę mam jak patelnia"
04.02.2023