
Betlejem polskie
reż. Wałkówna-Zbiróg Barbara
Barbara Wałkówna-Zbiróg
Barbara Wałkówna-Zbiróg
Barbara Jankowska
Jacek Tomasik
Zbigniew Lampart
Elżbieta Kuzemko-Rausz
Andrzej Rausz
Zygmunt Bałut
Krystyna Szaforz
Andrzej Hydzik (Bartosz)
Marek Kępiński (Maciek)
Jerzy Miedziński (Stach)
Dariusz Klimek (Szymek)
Sławomir Gaudyn (Walek)
Janina Mrazek-Koczyńska (Gaździna)
Eulalia Janik (Góralka I)
Bogusława Podstolska (Góralka II)
Grażyna Cholewa (Góralka III)
Barbara Chmielewska-Kumorek (Góralka IV)
Maria Zawada-Bilik (Basia)
Elżbieta Gruca (Hania)
Mirosława Niemczyk (Zosia)
Marta Krawczyk (Kasia)
Grzegorz Janiszewski (Józek)
Sławomir Gaudyn (Wojtek)
Zygmunt Bałut (Felek)
Teresa Surma-Bielińska (Anioł I)
Alina Więckiewicz-Wiśniewska (Anioł II)
Robert Kuźniar (Archanioł)
Ryszard Stogowski (Żyd)
Józef Zbiróg (Herod)
Andrzej Rausz (Kanclerz)
Janusz Hamerszmit (Podskarbi)
Jan Mączka (Marszałek)
Mirosław Bieliński (Diabeł)
Ewa Rączy (Śmierć)
Mariola Łabno (Matka Boska)
Jerzy Koczyński (Święty Józef)
Robert Kuźniar (Archanioł)
Teresa Surma-Bielińska (Anioł I)
Alina Więckiewicz-Wiśniewska (Anioł II)
Marek Kępiński (Maciek)
Andrzej Hydzik (Bartosz)
Janina Mrazek-Koczyńska (Gaździna)
Maria Zawada-Bilik (Basia)
Elżbieta Gruca (Hania)
Mirosława Niemczyk (Zosia)
Jan Mączka (Kazimierz Wielki)
Andrzej Rausz (Jagiełło)
Eulalia Janik (Jadwiga)
Bronisław Orlicz (Sobieski)
Włodzimierz Górny (Kosynier)
Dariusz Klimek (Legionista)
Lidia Holik-Gubernat (Matka I (z Poznania))
Bogusława Podstolska (Matka II (ze Śląska))
Zbigniew Kłopocki (Konfederat barski)
Ryszard Stogowski (Powstaniec 1863 r.)
Janusz Hamerszmit (Ułan 1831 r.)
Grzegorz Janiszewski (Legionista 1914 r. Piłsudczyk)
Zygmunt Bałut (Partyzant)
Jerzy Miedziński (Żołnierz II Korpusu)
Sławomir Gaudyn (Żołnierz I Armii)
Mirosława Niemczyk (Dziewczyna z powstania)
Mirosław Bieliński (Diabeł)
Ewa Rączy (Śmierć)
*** (Chłopiec z powstania)
*** (Dziecko)
ul. Mickiewicza 4 33-100 Tarnów
Recenzje
Aktualności
-
Warszawa. W teatrze odwracanie wzroku nie zawsze oznacza niechęć – nowe recenzje Komisji 31. OKNWPSW
07.04.2025 -
Poznań. Malta Festival – święto otwartości! Z Broadwayu na Malta Festival
07.04.2025 -
Wrocław. Pożegnanie spektaklu „Wyszedł z domu. Tak zwana komedia” w Teatrze Współczesnym
07.04.2025 -
Bielsko-Biała. Teatr Polski wystawi pierwszy dramat Gombrowicza
07.04.2025
-
Gdańsk. Gdańskie Stypendia Kulturalne wręczone. Finansowe wsparcie dla 105 osób
07.04.2025 -
Kraków/Szczecin. Andrzej Mikosz „Webber” z Fryderykiem za album z muzyką do musicalu „1989”
07.04.2025 -
Warszawa. 15 lat z Portnoyem, czyli celebracja 15-lecia spektaklu „Kompleks Portnoya” Teatru WARSawy
07.04.2025 -
Bielsko-Biała. Centrum Bajki i Animacji OKO docenione przez „Politykę”
07.04.2025
-
Gdynia. Kwiecień w Teatrze Gdynia Główna
07.04.2025 -
Warszawa. Wielka Symfonia Beethovena i muzyka kameralna na początek festiwalu
07.04.2025 -
Lublin. Teatr Papahema i Teatr im. Mickiewicza z Częstochowy z wizytą w Teatrze Starym
07.04.2025 -
Olsztyn. OTL zaprasza na pokaz „Czerwonego Kapturka” tłumaczonego na język migowy
07.04.2025
Magazyny
-
Emose Uhunmwangho: „Nie czekam na fajerwerki, cieszę się chwilą”. Rozmowa z gwiazdą Capitolu
07.04.2025 -
Od wodzireja do komornika
07.04.2025 -
Aktor genialny bo niepodobny do nikogo – 125 lat temu urodził się Adolf Dymsza
07.04.2025 -
Prof. Barbara Osterloff: Raszewski unikał słowa teatrologia, wolał „nauka o teatrze”
07.04.2025