
Baal
reż. Marek Fiedor
Baal
Bertolt Brecht
Roman Szydłowski
Jan Kozikowski
Tomasz Hynek
Wojciech Puś
Maciej Namysło (Baal)
Adam Ciołek (Johannes)
Andrzej Jakubczyk, Przemysław Kozłowski (Wielbiciele)
Beata Wnęk-Malec, Judyta Paradzińska, Cecylia Jacewska-Caban
Leszek Malec (Baal)
Adam Ciołek (Johannes)
Beata Wnęk-Malec (Emilia)
Michał Majnicz (Mech)
Andrzej Jakubczyk (Piller)
Aleksandra Cwen (Luiza)
Iwona Głowińska (Joanna)
Cecylia Jacewska-Caban (Dziwka)
Maciej Namysło, Przemysław Kozłowski (Woźnice)
Michał Majnicz (Baal)
Iwona Głowińska (Joanna)
Judyta Paradzińska (Gospodyni)
Aleksandra Cwen (Zofia)
Maciej Namysło (Johannes)
Maciej Namysło (Baal)
Judyta Paradzińska (Szefowa)
Beata Wnęk-Malec (Solistka)
Leszek Malec (Subretka)
Cecylia Jacewska-Caban (Lupu)
Andrzej Jakubczyk, Przemysław Kozłowski (Artyści)
Adam Ciołek (Baal)
Maciej Namysło, Michał Majnicz, Leszek Malec, Przemysław Kozłowski (Drwale)
Andrzej Jakubczyk (Włóczęga/Ksiądz)
Przemysław Kozłowski (Baal)
Michał Majnicz (Ekart)
Aleksandra Cwen (Zofia)
Iwona Głowińska (Dziewczyna)
Andrzej Jakubczyk (Baal)
Leszek Malec (Ekart)
Aleksandra Cwen (Luiza)
Maciej Namysło (Johannes)
Cecylia Jacewska-Caban (Dziwka)
Adam Ciołek, Michał Majnicz, Przemysław Kozłowski (Drwale)
http://www.youtube.com/watch?v=N3HW0aRMAuc&feature=channel_page
pl. Teatralny 12 45-056 Opole
Recenzje
Aktualności
-
Londyn. Prezentacja spektaklu na podstawie książki Olgi Tokarczuk w Barbican Centre
29.03.2023 -
Białystok/Jerozolima. We wrześniu Orkiestra i Chór Opery i Filharmonii Podlaskiej wystąpi w Izraelu
29.03.2023 -
Wrocław. „Szczeliny. Kobiety w sztukach performatywnych 2023” w Instytucie Grotowskiego - już w ten weekend
28.03.2023 -
Zabrze. Międzynarodowy Dzień Teatru w Nowym: premiera „Inwazji Jaszczurów”, nagrody Prezydenta Miasta dla ludzi teatru
28.03.2023
-
Kraków. Premiera „Wandy” w Operze Krakowskiej - w sobotę
28.03.2023 -
Zamość. XXII edycja Festiwalu Teatru Polskiego Radia i Teatru Telewizji Polskiej „Dwa Teatry” - w czerwcu
28.03.2023 -
Kraków. Spotkanie z Mateuszem Pakułą i obsadą spektaklu „Jak nie zabiłem swojego ojca i jak bardzo tego żałuję”
28.03.2023 -
Polskie Radio. Cykl audycji „Dramaty polskie. Wybrał Zbigniew Raszewski” w PR2
28.03.2023
-
Warszawa. Za miesiąc premiera spektaklu „Mój sztandar zasikał kotek. Kroniki z Donbasu” w TR Warszawa
28.03.2023 -
Warszawa. Kwiecień w Teatrze Kępa
28.03.2023 -
Gdynia. „Tajemnica Króla Wysp Hebanowych” wg Bolesława Leśmiana wkrótce w TGG
28.03.2023 -
Łódź. „Jubileusz” Czechowa kolejną premierą teatru Podtekst
28.03.2023
Magazyny
-
Z fotela Łukasza Maciejewskiego: Przełamując Fale – Dominika Bednarczyk
28.03.2023 -
Panopticum Jadwigi Mydlarskiej-Kowal
28.03.2023 -
Beniamin M. Bukowski, dyrektor artystyczny Narodowego Starego Teatru: Kluczem do serca publiczności jest wyrazisty zespół aktorski
28.03.2023 -
Czy generał Haller obejrzał „Zemstę” w toruńskim teatrze?
28.03.2023
-
Elżbieta Penderecka: mój mąż pewnie napisałby utwór związany z tragiczną wojną za naszą granicą
28.03.2023 -
Braunowski dyptyk volumenu
27.03.2023 -
Marność nad marnościami
27.03.2023 -
Pomorskie orędzie na Dzień Teatru. Krzysztof Babicki: Życzę nam wszystkim, aby teatr był bezpiecznym miejscem
27.03.2023
-
Dziś Dzień Teatru. Poznaj teatr od kulis w 7 odsłonach i z przymrużeniem oka
27.03.2023 -
Piotr Cieplak: teatr ma swoją odpowiedzialność i niesie z sobą odpowiedzialność
27.03.2023 -
Polowanie na bilet. Masowy szturm na spektakle! Wszystko, wszędzie, naraz...
27.03.2023 -
Bycie aktorem łączy się dla Artura Żmijewskiego z wyrzeczeniami
25.03.2023