
Księżniczka Sara
reż. Teresa Kurpias-Grabowska
Mała księżniczka
F. H. Burnett
Ilona Zajączkowska
Anna Bajak, Marcin Kuczewski, Natalia Bajak
Jacek Wazelin
Teresa Kurpias-Grabowska
Marcin Furga
Anna Bajak, Natalia Bajak, Barbara Wąsiewicz
Mirosław Leszczyński, Aleksandra Wiśniewska
Edward Sosulski
Marcin Kuczewski
Julia Komorowska (Sara)
Krzysztof Bartłomiejczyk/Piotr Makarski (kpt Crewe/adwokat Barrow)
Marta Wardyńska/Tina Popko (Panna Minchin)
Marta Rytter/Julia Tomaszewska (Amelia/Asara)
Przemysław Wyszyński (Tommy)
Daria Muszyńska (Marietta/dama/Nimfa)
Damian Kaczor (prof. Dufarge/Hindus/kucharz/książę/śmiałek)
Gabriela Jóźwiak/Sandra Zuzda (Rózia)
Julia Zakrzewska/Zofia Bejm (Ermengarda/Betty)
Olimpia Delgado/Debora Dominiak (Lawinia/Nicole)
Anna Izdebska (Lotka)
Agnieszka Homańska (Jesse/Nimfa)
Julia Kosierkiewicz (Marry)
Aleksandra Kaczorek (Kitty)
Liliana Jakubowska (Alice/żebraczka)
Luna Mędza (Lilly/dziewczynka z kwiatkiem/małpa)
Berenika Chuderska (Sandy)
Emilia Kociszewska/Karolina Grajda (Jenny)
Emilia Kociszewska (Ruby)
Aleksandra Morawska (Molly/Nimfa/małpa)
Zuzanna Gierczycka (Peggy/sprzedawczyni)
Marcin Furga (kucharz/strażnik/książę/śmiałek)
Michał Grajda (śmiałek)/Maciej Gierczycki (gazeciarz) (kuchcik)
Magdalena Luterek, Natalia Klisińska (wąż), Ola Wardak (wąż) (pokojówki/pielęgniarki)
Maria Gabrel, Zuzanna Budziszewska (pokojówki/Nimfy)
Magdalena Luterek, Natalia Klisińska, Ola Wardak (pielęgniarki/baby z koszami)
Magdalena Luterek (Asandra)
Marta Grzywacz (Nimfa), Małgorzata Gorczyca, Maria Kosior, Nikola Popielarczyk (damy)
Maciej Dąbrowski (mężczyzna z ludu/ranny)
na motywach "Małej księżniczki"
ul. Kołowa 20 03-536 Warszawa
Recenzje
Aktualności
-
Warszawa. Gołda Tencer: Szewach Weiss kochał nasz Teatr Żydowski. Przychodził na wszystkie przedstawienia
04.02.2023 -
Łódź. Spektakl „Frida" w Artkombinacie Scenie Monopolis. Wystąpi Martyna Kliszewska
04.02.2023 -
Poznań. Teatr Wielki symfonicznie. Koncert „Penderecki/Wajnberg"
04.02.2023 -
Kraków. „Kobieta i życie" - sztuka o sile kobiet na afiszu Teatru Słowackiego
04.02.2023
-
Polskie Radio. Premiera słuchowiska Piotra Zaremby „Jutro premiera" - 5 lutego
04.02.2023 -
Ile procent normy? O „Tangu”, premierze warszawskiego Teatru Polskiego, rozmawiają Skrzydelski z Morozem
04.02.2023 -
Wałbrzych. Niewolnica Isaura i inni. Weekend w Lalkach i u Szaniawskiego
04.02.2023 -
Kraków. Na scenę Teatru Łaźnia Nowa wraca „Koncert życzeń", z Danutą Stenką w roli głównej
04.02.2023
Magazyny
-
Katarzyna Wolak-Gąsowska i Rafał Gąsowski: Razem na scenie, razem w życiu. I wciąż są głodni współpracy
05.02.2023 -
Instalacja „Wyspia” - sztuka współczesna na Wawelu
05.02.2023 -
Joanna Liszowska zostawiła rodzinny Kraków i podbiła show-biznes. Teraz wraca na duży ekran w „Pokusie"
04.02.2023 -
Ile procent normy?
04.02.2023
-
Jerzy Bińczycki usłyszał, że do filmu ma zapuścić brodę: „Wiem, mordę mam jak patelnia"
04.02.2023 -
Przed nami premiera monodramu „Pieśń", czyli jednego głosu płynącego z dwóch serc
03.02.2023 -
Po technikum zdawał na historię, ale został aktorem
03.02.2023 -
Krzysztof Kur: Co Traugutt miał wspólnego z muzyką? Nic. Ale my mamy bardzo dużo wspólnego z Trauguttem
03.02.2023
-
Z Trzaskowskim kulturze nie po drodze
03.02.2023 -
Krystyna Janda ostro o zmianach w Polsce: „Za poprzedniej władzy mieliśmy lepiej”
02.02.2023 -
Zmarł Leonard Pietraszak. Wybitny aktor i kolekcjoner sztuki
02.02.2023 -
„Najfajniejsze studia na świecie" - tak o szkole aktorskiej mówił Damian. Dziś pracuje w budowlance
02.02.2023