Hamlet
reż. Barczyk Łukasz
Łukasz Barczyk
Józef Paszkowski
Łukasz Barczyk
Paweł Edelman
Jagna Janicka
Magda Maciejewska
Jacek Ostaszewski
Michał Czernecki (Hamlet)
Janusz Gajos (Klaudiusz)
Grażyna Szapołowska (Gertruda)
Zbigniew Zapasiewicz (Poloniusz)
Kamilla Baar (Ofelia)
Andrzej Chyra (Laertes)
Jacek Poniedziałek (Horacy)
Jan Frycz (Duch Ojca i Pierwszy Aktor)
Maciej Kozłowski (Bernardo i Pan)
Redbad Klynstra (Gildenstern)
Wojciech Kalarus (Rozenkranc)
Jerzy Nowak (Grabarz)
Juliusz Krzysztof Warunek (Rotmistrz)
Drag Queen Lola Lou (Królowa Aktorka)
Bartłomiej Ostapczuk (Lucjan)
Michał Żurawski (Marcellus)
Andrzej Bienias (Ksiądz)
Zbigniew Kosowski (Korneliusz)
Tomasz Domański (Fortynbras)
Eric Stępniewski (Woltymand)
ul. Woronicza 17, 00-999 Warszawa Poprzednia nazwa: Agencja Kreacji Teatru Telewizji Polskiej
Recenzje
Aktualności
-
Tarnów. Nowe światło i dźwięk na tarnowskiej scenie
13.11.2025 -
Warszawa. MKiDN powołało pełnomocnika ds. przeciwdziałania mobbingowi
13.11.2025 -
Bielsko-Biała. Poznaj Teatr Ludzi. 15 listopada – dzień otwarty z okazji jubileuszu 135-lecia Teatru Polskiego
13.11.2025 -
Sosnowiec. 11. Sosnowiecka Jesień Teatralna potrwa od 20 do 29 listopada
13.11.2025
-
Warszawa. Premiera „Alicji w Krainie Cyberczarów” w Teatrze Baj – w sobotę
13.11.2025 -
Warszawa. „Depesze” – teatralny hołd dla fenomenu Depeche Mode
13.11.2025 -
Warszawa. Dziś premiera tryptyku „Symfonia tańca” w TWON
13.11.2025 -
Olsztyn. Spektakl „FOMO” zadebiutuje już w piątek na Scenie u Sewruka Teatru Jaracza
13.11.2025
-
Warszawa. Psychoterapeutyczne spotkania filmowe „Kultura Kobietą”
13.11.2025 -
Warszawa. Wolontariat – śmieciówka – umowa o pracę. Młody człowiek na rynku pracy. Interwencyjne Forum Teatralne
13.11.2025 -
Kielce. Ministerstwo Kultury chce przejąć Teatr Żeromskiego
13.11.2025 -
Warszawa. O niedookreślonym znaczeniu planowego rozwoju publiczności w polskim ekosystemie teatralnym. Otwarta Scena IT
13.11.2025
Magazyny
-
Pierwsza biografia Stanisława Tyma, czyli nie tylko Ryszard Ochódzki i „Miś"
13.11.2025 -
Tomasz Konieczny w Metropolitan Opera: „Arabella” zajmuje w moim życiu ważne miejsce
13.11.2025 -
Z zupełnie różnych światów
13.11.2025 -
Edward Clug: chcę, aby publiczność moich baletów, weszła w interakcje z przedstawieniem
13.11.2025