Czy teatr w Internecie to jeszcze w ogóle teatr? Czy spektakle w sieci mogą stać się konkurencją dla Netflixa czy raczej tylko dla Teatru Telewizji? Chcemy o tym podebatować! Zapraszamy na dyskusję online z udziałem krytyczek i krytyków teatralnych.
Inne aktualności
- Białystok. Białostocka Akademia Musicalowa zaprasza na spektakl charytatywny 15.01.2025 14:25
- Katowice. 24 stycznia rozpocznie się 18. Katowicki Karnawał Komedii 15.01.2025 14:22
- Kraków. Aleksandra Kurzak zaśpiewa 17 i 18 stycznia w Filharmonii Krakowskiej 15.01.2025 13:57
- Wrocław. Opera ogłasza nowych członków zespołu artystycznego 15.01.2025 13:52
- Kielce. Premiera spektaklu „Niedoparki” w Kubusiu – w sobotę 15.01.2025 13:43
- Zielona Góra. W ten weekend „Balladyna” w Lubuskim Teatrze 15.01.2025 12:53
- Kraków. aKTOmaR, czyli święto performansu w Teatrze KTO 15.01.2025 12:27
- Kraków. Stary Teatr otwiera nabór na warsztaty dramatopisarskie „Rok 2081” 15.01.2025 12:08
- Łódź. Rusza nabór do VII Konkursu Piosenki Aktorskiej im. Jonasza Kofty 15.01.2025 12:07
- Szkocja. W marcu Remi Rachuba zaprezentuje swój monodram w kilku miastach 15.01.2025 12:02
- Bytom. Rozbark zaprasza na „Late Lovers of Moon Snow” 15.01.2025 12:00
- Warszawa. Musical dla młodych widzów w Teatrze WAM 15.01.2025 11:17
- Bydgoszcz. Alicja w krainie baletu w Operze Nova 15.01.2025 10:57
- Lublin. Rusza otwarty nabór projektów do Nocy Kultury 2025 15.01.2025 09:24
Do rozmowy zaprosiliśmy Anetę Kyzioł (tygodnik Polityka), Katarzynę Niedurny (Dwutygodnik.com, Didaskalia), Jacka Kopcińskiego (miesięcznik Teatr) i Przemka Guldę (instarecenzje "Gulda poleca").
Debatę przygotował i poprowadzi Paweł Dobrowolski, dramaturg i manager, dyrektor Festiwalu Nowe Epifanie.
10.12 g.19:00
DEBATA KRYTYKÓW // Teatr na kwarantannie
Jakie nowe wyzwania postawił teatrom lockdown? Czy teatr przeżyje pandemię? Czy wyjdzie z niej wzmocniony o nowe kanały docierania do widzów? Jak wpłynie na nasze przyzwyczajenia związane z uczestnictwem w kulturze? Czy może stać się konkurencją dla Netflixa czy raczej tylko Teatru Telewizji? Jak – i czy – kształtuje strategie artystyczne twórców? Jaka jest kondycja krytyki teatralnej? Czy recenzje w internecie klikają się w ogóle? Jak obecnie wygląda warsztat pracy krytyka teatralnego? Jakich wymaga nowych kompetencji? Czy w dobie Internetu, portali teatralnych, blogów teatralnych i instagrama zawodowi krytycy piszący o teatrze kształtują jeszcze opinię publiczności? Kto dziś ma szansę stać się teatalnym influacnerem? Czy zawód „krytyk teatralny” ma jeszcze w ogóle rację bytu? Oto tylko niektóre pytania, jakie zadamy naszym gościom.