Czy teatr w Internecie to jeszcze w ogóle teatr? Czy spektakle w sieci mogą stać się konkurencją dla Netflixa czy raczej tylko dla Teatru Telewizji? Chcemy o tym podebatować! Zapraszamy na dyskusję online z udziałem krytyczek i krytyków teatralnych.
Inne aktualności
- Warszawa. Zbliża się dzień otwarcia Universum Teatru i Umysłu 20.09.2024 18:36
- Warszawa. ZAiKS pomaga artystom, którzy ucierpieli na skutek powodzi 20.09.2024 18:27
- Warszawa. 6. edycja cyklu #PolacyRobiąTeatr #PolkiRobiąTeatr w Teatrze Druga Strefa – od soboty 20.09.2024 16:23
- Warszawa. MKiDN: Powołaliśmy Radę ds. Instytucji Artystycznych IV kadencji 20.09.2024 16:19
- Kraj. „Halka” wileńska na antenie radiowej Dwójki 20.09.2024 16:18
- Warszawa. Monodram Anicety Ochnickiej w SPATiFie 20.09.2024 15:47
- Toruń. Ruszają przesłuchania do największej produkcji Teatru Muzycznego – „Jesus Christ Superstar” 20.09.2024 14:24
- Warszawa. 200. spektakl „W progu” Mariana Opani w Teatrze Ateneum 20.09.2024 14:18
- Warszawa. Nowy projekt Kamila Wodki. Premiera w Teatrze Scena Współczesna 20.09.2024 13:58
- Warszawa. „Elektra” – czytanie performatywne. Sofokles na nowo odczytany 20.09.2024 13:42
- Najlepszy, najlepsza, najlepsi w sezonie 2023/2024 20.09.2024 13:18
- Białystok. W centrum miasta odsłonięto mural upamiętniający Krzysztofa Raua 20.09.2024 13:06
- Warszawa. Rozpoczęły się próby do spektaklu „Orfeusz” w TR Warszawa 20.09.2024 12:24
- Warszawa/Wrocław. Wkrótce premiera performansu „TKANKI GŁĘBOKIE. Herstorie Jadwigi Marii Strumff” 20.09.2024 11:40
Do rozmowy zaprosiliśmy Anetę Kyzioł (tygodnik Polityka), Katarzynę Niedurny (Dwutygodnik.com, Didaskalia), Jacka Kopcińskiego (miesięcznik Teatr) i Przemka Guldę (instarecenzje "Gulda poleca").
Debatę przygotował i poprowadzi Paweł Dobrowolski, dramaturg i manager, dyrektor Festiwalu Nowe Epifanie.
10.12 g.19:00
DEBATA KRYTYKÓW // Teatr na kwarantannie
Jakie nowe wyzwania postawił teatrom lockdown? Czy teatr przeżyje pandemię? Czy wyjdzie z niej wzmocniony o nowe kanały docierania do widzów? Jak wpłynie na nasze przyzwyczajenia związane z uczestnictwem w kulturze? Czy może stać się konkurencją dla Netflixa czy raczej tylko Teatru Telewizji? Jak – i czy – kształtuje strategie artystyczne twórców? Jaka jest kondycja krytyki teatralnej? Czy recenzje w internecie klikają się w ogóle? Jak obecnie wygląda warsztat pracy krytyka teatralnego? Jakich wymaga nowych kompetencji? Czy w dobie Internetu, portali teatralnych, blogów teatralnych i instagrama zawodowi krytycy piszący o teatrze kształtują jeszcze opinię publiczności? Kto dziś ma szansę stać się teatalnym influacnerem? Czy zawód „krytyk teatralny” ma jeszcze w ogóle rację bytu? Oto tylko niektóre pytania, jakie zadamy naszym gościom.