
Dziadek do orzechów
Marius Petipa
Gennadij Ledjach
Gennadij Ledjach
Andrzej Straszyński
Jerzy Ławacz
Kira Kniaziewa
Andrzej Straszyński
Hanna Chojnacka
Lidia Kulka
Władysław Skoraczewski
Maria Karnkowska
Ewa Mikułowska
Barbara Sier (Klara - dorosła)
Monika Rowicka (Klara - dorosła)
Zuzanna Antoszkiewicz (Klara - dziewczynka)
Anna Grabka (Klara - dziewczynka)
Jagna Janikowska (Klara - dziewczynka)
Tadeusz Matacz (Drosselmayer, przyjaciel rodziców Klary i Freda)
Bogdan Gębski (Dziadek do orzechów - kukiełka)
Anna Grabka (Dziadek do orzechów - kukiełka)
Andrzej Godleś (Dziadek do orzechów - dorosły)
Ireneusz Wiśniewski (Dziadek do orzechów - dorosły)
Tomasz Kajdański (Fred)
Marek Zajączkowski (Fred)
Małgorzata Maciąg (Matka Klary i Freda)
Janusz Piotrowski (Ojciec Klary i Freda)
uczennice i uczniowie klas VII i VIII (Goście)
(TEATRZYK)
Anna Grabka (Księżniczka Pirlipata)
Jagna Janikowska (Księżniczka Pirlipata)
Małgorzata Surowiec (Królowa)
Małgorzata Zielenkiewicz (Król)
Hanna Kosmacka (Książę)
Beata Kowal (Książę)
Tamara Markiewicz (Książę)
Danuta Sadowska (Książę)
Łukasz Gruziel (Król myszy)
uczniowie klas I i II (Myszy)
uczniowie klas III i IV (Żołnierze)
uczennice klas IV, V, VI i VII (Śnieżynki)
Alicja Adamska
Beata Pacuła
Maria Słopecka
Beata Sobańska
Dorota Sikorska
Robert Świerczek
Danuta Obuchowska
Tadeusz Matacz
Ewa Adamczyk
Janina Gosławska
Małgorzata Maciąg
Beata Pacuła
Beata Samoraj
Ewa Kopańska
Lucyna Szelągowska
Jolanta Kaczmarek
Maria Surowiec
Ryszard Baranowski
Dominika Antkowiak
Władysław Bobrowski
Łukasz Gruziel
Magdalena Rybińska
Marzena Sobańska
Małgorzata Dudzińska
Janina Gocławska
Jolanta Pindelska
Dorota Abramowicz
Elżbieta Gapińska
Anna Grabka
Jagna Janikowska
Teresa Zając
Ewa Kozioł
Dominika Antkowiak
Tatiana Antolak
Ewa Makuch
Danuta Obuchowska
Maria Surowiec
Małgorzata Panaś
Julitta Łubińska
Beata Kwapp
oraz uczennice i uczniowie klas IV, V, VI i VII
Warszawa
Recenzje
Aktualności
-
Kraków. „Skóra po dziadku” Mateusza Pakuły. Trzecia premiera Łaźni Nowej w tym roku
07.04.2025 -
Opole. „Negatyw” w Teatrze im. J. Kochanowskiego
07.04.2025 -
Bytom. Kwiecień w Teatrze Rozbark
07.04.2025 -
Warszawa. Spotkanie ministrów kultury UE; jednym z tematów sytuacja młodych artystów i artystek
07.04.2025
-
Warszawa. W teatrze odwracanie wzroku nie zawsze oznacza niechęć – nowe recenzje Komisji 31. OKNWPSW
07.04.2025 -
Poznań. Malta Festival – święto otwartości! Z Broadwayu na Malta Festival
07.04.2025 -
Wrocław. Pożegnanie spektaklu „Wyszedł z domu. Tak zwana komedia” w T. Współczesnym
07.04.2025 -
Bielsko-Biała. Teatr Polski wystawi pierwszy dramat Gombrowicza
07.04.2025
-
Gdańsk. Stypendia Kulturalne wręczone. Finansowe wsparcie dla 105 osób
07.04.2025 -
Kraków/Szczecin. Andrzej Mikosz „Webber” z Fryderykiem za album z muzyką do musicalu „1989”
07.04.2025 -
Warszawa. 15 lat z Portnoyem, czyli celebracja 15-lecia spektaklu „Kompleks Portnoya” Teatru WARSawy
07.04.2025 -
Bielsko-Biała. Centrum Bajki i Animacji OKO docenione przez „Politykę”
07.04.2025
Magazyny
-
Wróblewska: od kreatywności młodych ludzi będzie zależeć sektor kultury
07.04.2025 -
Z FOTELA ŁUKASZA MACIEJEWSKIEGO: Bezmiar subiekta – BRONISŁAW PAWLIK
07.04.2025 -
Emose Uhunmwangho: „Nie czekam na fajerwerki, cieszę się chwilą”. Rozmowa z gwiazdą Capitolu
07.04.2025 -
Od wodzireja do komornika
07.04.2025
-
Aktor genialny bo niepodobny do nikogo – 125 lat temu urodził się Adolf Dymsza
07.04.2025 -
Prof. Barbara Osterloff: Raszewski unikał słowa teatrologia, wolał „nauka o teatrze”
07.04.2025 -
„Krótka historia teatru polskiego” - recenzja prof. Jana Białostockiego
05.04.2025 -
O sztuce pisania sztuk
04.04.2025