Koniec grudnia przynosi pierwsze recenzje Komisji Artystycznej 28. Ogólnopolskiego Konkursu na Wystawienie Polskiej Sztuki Współczesnej, oto one:
Antonina Grzegorzewska "La Pasionaria", reż. Karolina Szczypek, Teatr Współczesny w Szczecinie - pisze Paweł Kluszczyński.
Julia Holewińska, "Katyń. Teoria barw", reż. Wojciech Faruga, Teatr Polski im. Hieronima Konieczki w Bydgoszczy - pisze Katarzyna Lemańska.
Karolina Sulej, "Wszyscy jesteśmy dziwni", reż. Olga Ciężkowska, Teatr Nowy im. Kazimierza Dejmka w Łodzi - pisze Katarzyna Tokarska-Stangret.
Jolanta Janiczak, "Obywatelka Kane", reż. Wiktor Rubin, Narodowy Stary Teatr im. Heleny Modrzejewskiej w Krakowie - pisze Wiktoria Tabak.
Sara Lech, Tomasz Kaczorowski "Te sprawy", reż. Tomasz Kaczorowski, Teatr Kameralny w Bydgoszczy - pisze Andrzej Lis
Andrzej Ozga, " 1980 - Ty", reż. Jan Tomaszewicz, Teatr im. Juliusza Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim - pisze Jacek Sieradzki.
Ogólnopolski Konkurs na Wystawienie Polskiej Sztuki Współczesnej ma na celu nagradzanie najciekawszych poszukiwań repertuarowych w polskim teatrze, wspomaganie rodzimej dramaturgii w jej scenicznych realizacjach oraz popularyzację polskiego dramatu współczesnego. Konkurs organizowany jest przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego w Warszawie, koordynatorem merytorycznym Konkursu jest Jacek Sieradzki, koordynatorem organizacyjno- finansowym - Maria Stępkowska.