
Marat/Sade
reż. Maja Kleczewska
Marat/Sade
Peter Weiss
Andrzej Wirth
Katarzyna Borkowska
Agata Zubel
Katarzyna Borkowska
Łukasz Chotkowski
Mikołaj Mikołajczyk
Beata Fudalej
Magdalena Gnatowska (gościnnie)
Wiktoria Gorodeckaja
Joanna Gryga (gościnnie)
Anna Markowicz (gościnnie)
Dorota Rubin (gościnnie)
Danuta Stenka
Ewa Szawłowska (gościnnie)
Patrycja Soliman
Anna Ułas
Jan Englert
Arkadiusz Janiczek
Robert Jarociński
Mirosław Konarowski
Waldemar Kownacki
Piotr Ligienza (gościnnie)
Jerzy Łapiński
Jacek Mikołajczak
Paweł Paprocki
Marcin Przybylski
Jacek Różański
Przemysław Stippa
Wojciech Solarz
Paweł Tołwiński
Maciej Grzybowski - pianino (Ze specjalnym udziałem:)
Wystawienie sztuki za zgodą Suhrkamp Verlag. Prolog spektaklu stanowi własna kompozycja fortepianowa Macieja Grzybowskiego. Paweł Paprocki wykonuje na żywo Etiudę rewolucyjną c-moll op. 10 nr 12 Fryderyka Chopina. Arię skomponowaną przez Agatę Zubel do tekstu D.A.F. de Sade'a wykonuje na żywo Wiktoria Gorodeckaja, a Paweł Paprocki śpiewa arię z kantaty Ich habe genug Jana Sebastiana Bacha (BWV 82). W scenie tańca manekinów wykorzystano arię Un bel di vedremo z opery Madame Butterfly Giacomo Pucciniego, odtwarzaną z taśmy.
pl. Teatralny 3, 00–077 Warszawa
Recenzje
Aktualności
-
Białystok. Premiera spektaklu o miłości – „Wieczoru Trzech Króli” Szekspira w Teatrze Dramatycznym
22.02.2025 -
Warszawa. Premiera spektaklu muzycznego „Na prochach” w Teatrze Syrena – w sobotę
22.02.2025 -
Kraków. „Aida” – premiera w Operze Krakowskiej
21.02.2025 -
Kielce. Zdjęcia Pawła Edelmana do „Skóry po dziadku” Pakuły
21.02.2025
-
Kraków. Artyści i pracownicy Teatru Scena STU uhonorowani Medalami „Zasłużony Kulturze Gloria Artis”
21.02.2025 -
Zakopane. Spektakl kabaretowo-muzyczny „Międzyczas” wg utworów Jonasza Kofty i premiera płyty
21.02.2025 -
Warszawa. Ukraińskie „Dziady” w Teatrze Dramatycznym
21.02.2025 -
Szczecin. W marcu premiera „Pół na pół” w Teatrze Polskim
21.02.2025
-
Warszawa. Niepokojące plany dotyczące czeskiego Instytutu Teatralnego
21.02.2025 -
Lublin. Nowy cykl czytań performatywnych w Teatrze Osterwy
21.02.2025 -
Katowice. Wkrótce finał 2. edycji projektu WyspianKiss w Teatrze Śląskim
21.02.2025 -
Wrocław. Opera zachęca do wsparcia Ukrainy podczas spektaklu „Carmen”
21.02.2025