Marat/Sade
reż. Maja Kleczewska
Marat/Sade
Peter Weiss
Andrzej Wirth
Katarzyna Borkowska
Agata Zubel
Katarzyna Borkowska
Łukasz Chotkowski
Mikołaj Mikołajczyk
Beata Fudalej
Magdalena Gnatowska (gościnnie)
Wiktoria Gorodeckaja
Joanna Gryga (gościnnie)
Anna Markowicz (gościnnie)
Dorota Rubin (gościnnie)
Danuta Stenka
Ewa Szawłowska (gościnnie)
Patrycja Soliman
Anna Ułas
Jan Englert
Arkadiusz Janiczek
Robert Jarociński
Mirosław Konarowski
Waldemar Kownacki
Piotr Ligienza (gościnnie)
Jerzy Łapiński
Jacek Mikołajczak
Paweł Paprocki
Marcin Przybylski
Jacek Różański
Przemysław Stippa
Wojciech Solarz
Paweł Tołwiński
Maciej Grzybowski - pianino (Ze specjalnym udziałem:)
Wystawienie sztuki za zgodą Suhrkamp Verlag. Prolog spektaklu stanowi własna kompozycja fortepianowa Macieja Grzybowskiego. Paweł Paprocki wykonuje na żywo Etiudę rewolucyjną c-moll op. 10 nr 12 Fryderyka Chopina. Arię skomponowaną przez Agatę Zubel do tekstu D.A.F. de Sade'a wykonuje na żywo Wiktoria Gorodeckaja, a Paweł Paprocki śpiewa arię z kantaty Ich habe genug Jana Sebastiana Bacha (BWV 82). W scenie tańca manekinów wykorzystano arię Un bel di vedremo z opery Madame Butterfly Giacomo Pucciniego, odtwarzaną z taśmy.
pl. Teatralny 3, 00–077 Warszawa
Recenzje
Aktualności
-
Śrem. Awangardowa edukacja kulturalna: Teatr Instrumentalny Bogusława Schaeffera 2024
04.11.2024 -
Tarnów. Sylwester w Teatrze im. Ludwika Solskiego
04.11.2024 -
Warszawa. Dwa premierowe spektakle Michała Zadary w Muzeum Sztuki Nowoczesnej
04.11.2024 -
Nowy Sącz. Pokaz reżyserskiej wersji kultowego „Czasu Apokalipsy”
04.11.2024
-
Toruń. „AI-Art. Sztuka, technologia i ekologia w teatrze” – nowy projekt Baja Pomorskiego
04.11.2024 -
Warszawa. „Niedźwiedzisio” – premiera streamingowa Teatru Baj
04.11.2024 -
Warszawa. Debata „Historia HI§TORY, czyli Gombrowicz i reszta świata” w POK
04.11.2024 -
Kraków. Teatr Słowackiego zaprasza na premierę „Tak zwanej ludzkości w obłędzie”
04.11.2024