„Siedem historii okrutnych” Jutyny Lipko-Koniecznej w reż. Justyny Wielgus w Centrum Sztuki Włączającej / Teatrze 21 w Warszawie. Pisze Przemek Gulda na swoim koncie instagramowym.
Inne aktualności
- Warszawa. Agnieszka Będkowska wygrała konkurs na dyrektora WFDiF 07.10.2025 18:33
- Poznań. Premiera „Hrabiny” Moniuszki w piątek w Teatrze Wielkim 07.10.2025 18:18
- Warszawa. Konferencja otwierająca projekt modernizacji Teatru Collegium Nobilium 07.10.2025 16:56
-
Nowy RAPTULARZ: Ewa Dałkowska 07.10.2025 15:42
- Wrocław. „Solaris” w Teatrze Polskim – premiera 10 października 07.10.2025 15:17
- Wrocław. Z gruzów w kosmos. Trailer do spektaklu Michała Zdunika w Teatrze Polskim 07.10.2025 15:02
- Bytom. Opera Śląska otworzyła sezon weekendem z seniorami i zapowiada intensywną jesień 07.10.2025 14:39
- Warszawa. 21. Nagrody im. Jana Machulskiego. Znamy listę nominowanych 07.10.2025 14:15
- Radom. Teatr Powszechny zaprasza na czytanie performatywne „Jak nie zabiłem własnego ojca i jak bardzo tego żałuję” 07.10.2025 13:52
- Kraków. Sesja twórcza „Ero Cienie” w Teatrze Figur dla aktorów, performerów i tancerzy 07.10.2025 12:17
-
Będzin. Ruszył III Międzynarodowy Festiwal Teatrów Lalek „Klasyka Od-Nowa” 07.10.2025 11:56
- Bydgoszcz. „Lista Uchybień” Pameli Leończyk wydarzeniem towarzyszącym XXIV Festiwalowi Prapremier 07.10.2025 11:42
-
Październikowe wydarzenia w ramach Przestrzeni Sztuki Teatr 07.10.2025 11:41
- Sopot. Anna Nehrebecka przeczyta fragmenty „Rodziny Połanieckich” Henryka Sienkiewicza 07.10.2025 11:30
Bardzo gęsty, mocny i trudny spektakl o tym, jak okrutnie człowiek traktuje zwierzęta. W ciekawy sposób eksplorowane są tu różne opcje opowiadania i przedstawiania historii przez osoby performerskie o odmiennych możliwościach i kompetencjach: czasem wszystko dzieje się w słowach i gestach, czasem w języku migowym albo w osobnych systemach komunikacji, nieobecnych dotąd w teatrze. Ważnym elementem scenografii jest potężne akwarium z pleksi, które czasem jest więzieniem, czasem ochroną przed światem.