Inne aktualności
- Warszawa. 79 projektów dofinasowanych w ramach programu MKiDN „Promocja kultury polskiej za granicą 2025” 02.01.2025 17:59
- Kraków. Rozpoczął się nabór do Nagrody Teatralnej im. Stanisława Wyspiańskiego 02.01.2025 17:56
- Lublin. Widowisko „Jechała kolęda” w CSK 02.01.2025 14:58
- Kraków. Andrzej Wyrobiec znów kieruje Teatrem Bagatela 02.01.2025 14:40
- Warszawa. XII edycja Nagrody im. Zygmunta Hübnera „Człowiek Teatru” 02.01.2025 14:32
- Warszawa. Kapituła Nagrody im. Zbyszka Cybulskiego ogłosiła nominacje za 2024 rok 02.01.2025 14:15
- Warszawa. Pierwszy rok MSN-u w nowej siedzibie 02.01.2025 14:04
- Warszawa. Sinfonia Varsovia w Bozar 02.01.2025 13:41
- Bielsko-Biała. Musical o Marii Koterbskiej na scenie Teatru Polskiego 02.01.2025 13:37
- Warszawa. „Simon Boccanegra” Giuseppe Verdiego premierowo w Operze Narodowej – w lutym 02.01.2025 13:09
- Bielsko-Biała. Koncerty noworoczne w Teatrze Polskim 02.01.2025 13:01
- Płock. „Pokłon Trzech Króli”. Wystawa pocztówek z kolekcji Mariana Sołobodowskiego w Teatrze Szaniawskiego 02.01.2025 12:11
- Warszawa. Nowy Rok w Teatrze Tańca Zawirowania. Pokazy projektów Akademii Tańca 02.01.2025 11:45
- Toruń. Ferie zimowe w Teatrze Baj Pomorski 02.01.2025 11:18
Sacrum Profanum nie daje o sobie zapomnieć. Przed krakowską publicznością "Bad Acid" - ostatni koncert z cyklu Post Scriptum w wykonaniu Spółdzielni Muzycznej contemporary ensemble pod batutą Lilianny Krych. To jeszcze nic - na platformie PLAY KRAKÓW przez cały czas można bezpłatnie oglądać trzy tegoroczne koncerty.
Motywem przewodnim zakończonej w październiku 19. edycji Sacrum Profanum była „Dojrzałość". Organizatorzy festiwalu z KBF-u postanowili nie rozstawać się tak szybko z miłośnikami muzyki współczesnej i kontynuować tegoroczną odsłonę w ramach nowego cyklu „Post Scriptum". Pomysł zrodził się w ubiegłym roku, który był dla organizatorów festiwali i innych imprez wyjątkowo wymagający. - Organizując przed rokiem festiwal w sieci, kompletnie przemodelowaliśmy jego format. Wówczas rozłożyliśmy Sacrum Profanum na sześć tygodni, tworząc swoiście utopijną wersję slow festiwalu. Próbujemy w tym roku przeszczepić tę ideę, dopisać ciąg dalszy do festiwalu w formie minicyklu koncertów, w którym bierzemy na celownik tylko ważne utwory niekwestionowanych, znanych, najważniejszych kompozytorek i kompozytorów naszych czasów. Chcemy uzupełniać luki repertuarowe – podkreśla Krzysztof Pietraszewski, kurator Sacrum Profanum.