Inne aktualności
- Warszawa. Gala 2. edycji Nagrody im. Karoliny Beylin 23.04.2024 10:06
- Gdańsk. W Teatrze Wybrzeże próbują „Iwonę, księżniczkę Burgunda" 23.04.2024 09:57
- Lublin. Międzynarodowy Dzień Tańca. Co się będzie działo? 23.04.2024 09:13
- Warszawa. Wręczenie Nagrody Polskiego Towarzystwa Badań Teatralnych 23.04.2024 08:54
- Gdynia/Gdańsk. Majowa odsłona II Kongresu Kultury Pomorskiej 23.04.2024 08:35
- Gdańsk. „Sen nocy letniej” kijowskiego Narodowego Teatru Akademickiego Mołodyj w GTS 23.04.2024 08:26
- Łódź. Poezja Tadeusza Różewicza w kwietniowym Krakowskim Salonie Poezji 23.04.2024 08:22
- Warszawa. Spotkanie z Lilianą Bardijewską w Bibliotece na Koszykowej 22.04.2024 16:31
- Warszawa. Bliadski Circus Queelektyw w Teatrze Dramatycznym 22.04.2024 15:39
- Wrocław. II edycja konkursu na dokumentalne czytanie performatywne w Instytucie Grotowskiego 22.04.2024 15:37
- Warszawa. Wystawa prac Grzegorza Pabla w Salach Redutowych 22.04.2024 15:28
- Toruń. Nocowanie w Baju Pomorskim hitem turystycznego sezonu 22.04.2024 15:24
- Warszawa. MKiDN: 107 młodych artystów otrzymało stypendia „Młoda Polska” 22.04.2024 15:01
- Kraków. Grzegorz Mielczarek wybrany na rektora Akademii Sztuk Teatralnych 22.04.2024 14:28
Sacrum Profanum nie daje o sobie zapomnieć. Przed krakowską publicznością "Bad Acid" - ostatni koncert z cyklu Post Scriptum w wykonaniu Spółdzielni Muzycznej contemporary ensemble pod batutą Lilianny Krych. To jeszcze nic - na platformie PLAY KRAKÓW przez cały czas można bezpłatnie oglądać trzy tegoroczne koncerty.
Motywem przewodnim zakończonej w październiku 19. edycji Sacrum Profanum była „Dojrzałość". Organizatorzy festiwalu z KBF-u postanowili nie rozstawać się tak szybko z miłośnikami muzyki współczesnej i kontynuować tegoroczną odsłonę w ramach nowego cyklu „Post Scriptum". Pomysł zrodził się w ubiegłym roku, który był dla organizatorów festiwali i innych imprez wyjątkowo wymagający. - Organizując przed rokiem festiwal w sieci, kompletnie przemodelowaliśmy jego format. Wówczas rozłożyliśmy Sacrum Profanum na sześć tygodni, tworząc swoiście utopijną wersję slow festiwalu. Próbujemy w tym roku przeszczepić tę ideę, dopisać ciąg dalszy do festiwalu w formie minicyklu koncertów, w którym bierzemy na celownik tylko ważne utwory niekwestionowanych, znanych, najważniejszych kompozytorek i kompozytorów naszych czasów. Chcemy uzupełniać luki repertuarowe – podkreśla Krzysztof Pietraszewski, kurator Sacrum Profanum.