Inne aktualności
- Warszawa. Open Call w Komunie – ostatni dzień 04.11.2024 19:12
- Warszawa. Festiwal Niepodległa na Krakowskim Przedmieściu 04.11.2024 19:05
- Warszawa. Pożegnanie Elżbiety Zającówny – w środę 04.11.2024 18:14
- Szczecin. Najbliższy tydzień w Teatrze Polskim 04.11.2024 16:29
- Śrem. Awangardowa edukacja kulturalna: Teatr Instrumentalny Bogusława Schaeffera 2024 04.11.2024 15:22
- Tarnów. Sylwester w Teatrze im. Ludwika Solskiego 04.11.2024 15:10
- Warszawa. Dwa premierowe spektakle Michała Zadary w Muzeum Sztuki Nowoczesnej 04.11.2024 14:44
- Nowy Sącz. Pokaz reżyserskiej wersji kultowego „Czasu Apokalipsy” 04.11.2024 14:39
- Toruń. „AI-Art. Sztuka, technologia i ekologia w teatrze” – nowy projekt Baja Pomorskiego 04.11.2024 14:23
- Warszawa. „Niedźwiedzisio” – premiera streamingowa Teatru Baj 04.11.2024 13:22
- Warszawa. Debata „Historia HI§TORY, czyli Gombrowicz i reszta świata” w POK 04.11.2024 13:02
- Kraków. Teatr Słowackiego zaprasza na premierę „Tak zwanej ludzkości w obłędzie” 04.11.2024 12:45
- Bydgoszcz. XXIII Festiwal Prapremier startuje w najbliższy piątek 04.11.2024 12:41
- Kraków. Krakowska Akademia Musicalu zaprasza na „Piękną i Bestię Jr.” 04.11.2024 11:59
Sacrum Profanum nie daje o sobie zapomnieć. Przed krakowską publicznością "Bad Acid" - ostatni koncert z cyklu Post Scriptum w wykonaniu Spółdzielni Muzycznej contemporary ensemble pod batutą Lilianny Krych. To jeszcze nic - na platformie PLAY KRAKÓW przez cały czas można bezpłatnie oglądać trzy tegoroczne koncerty.
Motywem przewodnim zakończonej w październiku 19. edycji Sacrum Profanum była „Dojrzałość". Organizatorzy festiwalu z KBF-u postanowili nie rozstawać się tak szybko z miłośnikami muzyki współczesnej i kontynuować tegoroczną odsłonę w ramach nowego cyklu „Post Scriptum". Pomysł zrodził się w ubiegłym roku, który był dla organizatorów festiwali i innych imprez wyjątkowo wymagający. - Organizując przed rokiem festiwal w sieci, kompletnie przemodelowaliśmy jego format. Wówczas rozłożyliśmy Sacrum Profanum na sześć tygodni, tworząc swoiście utopijną wersję slow festiwalu. Próbujemy w tym roku przeszczepić tę ideę, dopisać ciąg dalszy do festiwalu w formie minicyklu koncertów, w którym bierzemy na celownik tylko ważne utwory niekwestionowanych, znanych, najważniejszych kompozytorek i kompozytorów naszych czasów. Chcemy uzupełniać luki repertuarowe – podkreśla Krzysztof Pietraszewski, kurator Sacrum Profanum.