Inne aktualności
- Rzeszów. Nowa premiera na osiemdziesięciolecie Sceny Dramatycznej Teatru Siemaszkowej 22.11.2024 10:16
- Sandomierz. „Koniec Świata" Teatru Dramatycznego SCK w Porcie Kultury 22.11.2024 10:10
- Olsztyn. OTL zaprasza na premierę „Dziadka do orzechów” 22.11.2024 10:07
- Włoszczowa. Komedia „Być kobietą” Teatru Dojrzałej Młodości z Grójca 22.11.2024 09:49
- Łódź. Wyścigi i pościgi, czyli impro bez hamulców 22.11.2024 09:41
- Łódź. Premiera „Zmęczonych" w Teatrze Nowym 22.11.2024 09:32
- Gorzów Wielkopolski. Aktor i dziennikarz, którego urzekł teatr 22.11.2024 09:10
- Warszawa. Druga premiera sezonu w Teatrze Narodowym: „Inne rozkosze” Jerzego Pilcha w reż. Jacka Głomba 22.11.2024 09:06
- Warszawa. Szefowa MKiDN: w kwestii KPO zawiodła organizacja, nadzór i prowadzenie procesu w NIMiT 22.11.2024 08:59
- Warszawa. Ministra kultury: Karolina Rozwód złamała ustawę o finansach publicznych 22.11.2024 08:58
- Rumunia. Pokaz niemego filmu „Bestia” z Polą Negri zainaugurował festiwal CinePOLSKA 22.11.2024 08:56
- Warszawa. Jutro premiera „Pułapki na myszy” w Teatrze Ateneum 22.11.2024 08:51
- Warszawa. Premiera „Czarnej maski” Krzysztofa Pendereckiego w reż. Davida Pountneya 22.11.2024 08:42
- Poznań. Grudzień w Teatrze Wielkim 22.11.2024 08:36
Sacrum Profanum nie daje o sobie zapomnieć. Przed krakowską publicznością "Bad Acid" - ostatni koncert z cyklu Post Scriptum w wykonaniu Spółdzielni Muzycznej contemporary ensemble pod batutą Lilianny Krych. To jeszcze nic - na platformie PLAY KRAKÓW przez cały czas można bezpłatnie oglądać trzy tegoroczne koncerty.
Motywem przewodnim zakończonej w październiku 19. edycji Sacrum Profanum była „Dojrzałość". Organizatorzy festiwalu z KBF-u postanowili nie rozstawać się tak szybko z miłośnikami muzyki współczesnej i kontynuować tegoroczną odsłonę w ramach nowego cyklu „Post Scriptum". Pomysł zrodził się w ubiegłym roku, który był dla organizatorów festiwali i innych imprez wyjątkowo wymagający. - Organizując przed rokiem festiwal w sieci, kompletnie przemodelowaliśmy jego format. Wówczas rozłożyliśmy Sacrum Profanum na sześć tygodni, tworząc swoiście utopijną wersję slow festiwalu. Próbujemy w tym roku przeszczepić tę ideę, dopisać ciąg dalszy do festiwalu w formie minicyklu koncertów, w którym bierzemy na celownik tylko ważne utwory niekwestionowanych, znanych, najważniejszych kompozytorek i kompozytorów naszych czasów. Chcemy uzupełniać luki repertuarowe – podkreśla Krzysztof Pietraszewski, kurator Sacrum Profanum.