W życiu brakuje nam delikatności. Musimy ją sobie stwarzać, szukać jej w detalach. Jesteśmy pokoleniem, które w zimnym, szybkim i często brutalnym świecie poszukuje czułości, a jednocześnie nie wie, co z tą czułością zrobić.
Inne aktualności
- Francja. Aktorka Elizabeth Duda: chcę wypełnić lukę w obecności poezji Miłosza we Francji 21.12.2024 12:43
- Kraków. Projekt „Kultura – pomimo ciemności i ograniczeń 2024” 21.12.2024 11:27
- Lublin. Gruziński balet, Koncert Wiedeński i noworoczne widowisko w CSK 20.12.2024 17:42
- Warszawa. Fundacja Ivana Wyrypajewa Teal House otworzyła program „Art Integration” 20.12.2024 17:35
- Olsztyn. Spektaklem „Setka Jaracza” teatr obchodzi podwójny jubileusz 20.12.2024 17:02
- Warszawa. „Urodziny Leśmiana”. Koncert relaksacyjny, czytanie performatywne i debata 20.12.2024 16:55
- Dolnośląskie. Teatralne królestwo ustanowiono w Nowinie 20.12.2024 16:35
- Warszawa. Nie żyje Svitlana Oleshko 20.12.2024 14:45
- Kraj. Nowy balet „Dziadek do orzechów i Król myszy” z Opery w Zurychu 20.12.2024 14:29
- Warszawa. O ekologii w operze. Dokumentacja opery „Szczur i Drzewo” 20.12.2024 13:25
- Warszawa. Dramat. I co? Tłumaczenia teatralne. Spotkanie w ramach cyklu „Książka w teatrze” 20.12.2024 13:19
- Lublin. Premiera „Cyberiady” 20.12.2024 13:10
- Toruń. Internetowa premiera filmu dokumentalnego z okazji 10-lecia Teatru Muzycznego 20.12.2024 11:30
- Warszawa. Reportaż z pokazu „Sprawa Dantona. Rekonstrukcja” w niedzielę na VOD Teatru Powszechnego 20.12.2024 11:29
Trudno nam rozmawiać o emocjach i uczuciach, ale jesteśmy ich głodni. Otoczeni hałasem czujemy niepokój, ale boimy się totalnej ciszy. Jesteśmy pokoleniem skrajności, szybkiego jedzenia i szybkich relacji. Chcemy być nieprzyzwoicie blisko, niekoniecznie zostać w tej bliskości na długo. Boimy się tego, czego tak naprawdę chcemy.
Jesteśmy przebodźcowani, przemęczeni, rozdrażnieni. Musimy się wszyscy uspokoić.
Reżyseria i choreografia: Artur Grabarczyk,
Koncept, kostiumy, koordynacja produkcji: Beata Miernik,
Wykonanie: Agnieszka Brzezińska, Stanisław Bulder, Jori Gerula, Zofia Wieteska, Artur Grabarczyk,
Reżyseria dźwięku: Bartosz Kalwasiński, Zuzanna Henclik,
Produkcja: h.art company, Kielecki Teatr Tańca, Lubelski Teatr Tańca,
Czas: 60 minut (bez przerwy).
22 listopada (piątek), godz. 19:00 - bilety dostępne tutaj:
https://tiny.pl/ft8yxy6h
23 listopada (sobota), godz. 19:00 - bilety dostępne tutaj:
https://tiny.pl/jtf9dpf1
24 listopada (niedziela), godz. 19:00 - bilety dostępne tutaj:
https://tiny.pl/v8jz147w
Bilety w cenie: 40 zł normalny, 30 zł ulgowy.
H.ART COMPANY - zespół założony przez Artura Grabarczyka - tancerza, filmowca i pedagoga gdańskiej szkoły baletowej, której jest też absolwentem. Po ukończeniu NSCD w Leeds rozpoczął pracę jako tancerz Opery Bałtyckiej, tańczył także w legendarnym Scottish Dance Theatre, współpracuje też z francuskim choreografem Didier Theron. Po okresie współpracy z warszawskim Teatrem Tańca Zawirowania powrócił, by tworzyć w Trójmieście, gdzie zaprosił do współpracy m.in. Katarzynę Ustowską (Dada von Bzdulov) i Róże Kołodę z którymi prezentował spektakl „The Mist” w Teatrze Szekspirowskim oraz „De Light”. „Niesamowicie Blisko” jest trzecim spektaklem, który powstał w ramach projektu Przestrzenie Sztuki w Lublinie.
„Zadanie dofinansowane ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach Programu Przestrzenie Sztuki-Taniec, realizowanego przez Narodowy Instytut Muzyki i Tańca”.