W życiu brakuje nam delikatności. Musimy ją sobie stwarzać, szukać jej w detalach. Jesteśmy pokoleniem, które w zimnym, szybkim i często brutalnym świecie poszukuje czułości, a jednocześnie nie wie, co z tą czułością zrobić.
Inne aktualności
- Warszawa. Historyczny układ urbanistyczny placu Teatralnego wpisany do rejestru zabytków 21.11.2024 17:22
- Warszawa. Trwa Przegląd spektakli VOD w Teatrze Powszechnym 21.11.2024 17:12
- Warszawa. Premiera w Teal House: „Mahamaya Electronic Devices” 21.11.2024 17:01
- Warszawa. Wirtualna wystawa „Pamięć teatru. Polska fotografia teatralna od początku istnienia do dziś” 21.11.2024 16:45
- Sopot. Czytanie „Cały Twój” Agaty Olszewskiej w reżyserii Piotra Pacześniaka 21.11.2024 16:34
- Warszawa. Premiera „Pułapki na myszy” w Teatrze Ateneum – w sobotę 21.11.2024 15:36
- Warszawa. „W 80 lat dookoła Syreny” – kalendarz jubileuszowy na rok 2025 21.11.2024 15:25
- Warszawa. MKiDN: Agnieszka Stułka p.o. dyrektora Polskiej Orkiestry Sinfonia Iuventus im. Jerzego Semkowa 21.11.2024 14:37
- Gdańsk. Rezydencja na Solo vol. 2. Spektakle taneczne w Żaku 21.11.2024 14:28
- Poznań. Prześluga wg Ratajczaka. Prapremiera „Baśni dla wkur...onych” w Teatrze Nowym 21.11.2024 14:01
- Warszawa. Przedświąteczne plany Teatru Baj 21.11.2024 13:31
- Warszawa. „Dwaj Panowie S.” z almanachem w tle. Spotkanie w ramach cyklu „Książka w teatrze” w IT 21.11.2024 13:30
- Wrocław. Film z autorską audiodeskrypcją Doroty Masłowskiej rozpoczyna festiwal Korelacje 21.11.2024 13:27
- Gdynia. „Quo vadis” od kulis. Projekcja filmu „Rzym to kabaret” w Teatrze Muzycznym 21.11.2024 12:17
Trudno nam rozmawiać o emocjach i uczuciach, ale jesteśmy ich głodni. Otoczeni hałasem czujemy niepokój, ale boimy się totalnej ciszy. Jesteśmy pokoleniem skrajności, szybkiego jedzenia i szybkich relacji. Chcemy być nieprzyzwoicie blisko, niekoniecznie zostać w tej bliskości na długo. Boimy się tego, czego tak naprawdę chcemy.
Jesteśmy przebodźcowani, przemęczeni, rozdrażnieni. Musimy się wszyscy uspokoić.
Reżyseria i choreografia: Artur Grabarczyk,
Koncept, kostiumy, koordynacja produkcji: Beata Miernik,
Wykonanie: Agnieszka Brzezińska, Stanisław Bulder, Jori Gerula, Zofia Wieteska, Artur Grabarczyk,
Reżyseria dźwięku: Bartosz Kalwasiński, Zuzanna Henclik,
Produkcja: h.art company, Kielecki Teatr Tańca, Lubelski Teatr Tańca,
Czas: 60 minut (bez przerwy).
22 listopada (piątek), godz. 19:00 - bilety dostępne tutaj:
https://tiny.pl/ft8yxy6h
23 listopada (sobota), godz. 19:00 - bilety dostępne tutaj:
https://tiny.pl/jtf9dpf1
24 listopada (niedziela), godz. 19:00 - bilety dostępne tutaj:
https://tiny.pl/v8jz147w
Bilety w cenie: 40 zł normalny, 30 zł ulgowy.
H.ART COMPANY - zespół założony przez Artura Grabarczyka - tancerza, filmowca i pedagoga gdańskiej szkoły baletowej, której jest też absolwentem. Po ukończeniu NSCD w Leeds rozpoczął pracę jako tancerz Opery Bałtyckiej, tańczył także w legendarnym Scottish Dance Theatre, współpracuje też z francuskim choreografem Didier Theron. Po okresie współpracy z warszawskim Teatrem Tańca Zawirowania powrócił, by tworzyć w Trójmieście, gdzie zaprosił do współpracy m.in. Katarzynę Ustowską (Dada von Bzdulov) i Róże Kołodę z którymi prezentował spektakl „The Mist” w Teatrze Szekspirowskim oraz „De Light”. „Niesamowicie Blisko” jest trzecim spektaklem, który powstał w ramach projektu Przestrzenie Sztuki w Lublinie.
„Zadanie dofinansowane ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach Programu Przestrzenie Sztuki-Taniec, realizowanego przez Narodowy Instytut Muzyki i Tańca”.