14.11.2020, 11:21 Wersja do druku

Bezlitośnie sparodiowali reklamę Apartu. Kim są twórcy dzieła, z którego śmieje się cała Polska?

Czy ci z was, którzy obejrzeli najnowszą kampanię Apartu, też poczuli się, jakby ktoś wręczył im promyk szczęścia zawinięty w pazłotko luksusu? - napisali twórcy najsłynniejszej ostatnio parodii reklamy. Pisze Arkadiusz Gruszczyński w Gazecie Wyborczej-Stołecznej.

Ta reklama, a potem jej parodia, stały się hitami internetu. W oryginalnej produkcji Julia Wieniawa, Małgorzata Socha i Anna Lewandowska są uśmiechnięte, szczęśliwe i beztroskie. Cieszą się ze świąt, z domowego ciepła, prezentów, biżuterii, śniegu i kwitnących zimą róż. Twórcy reklamy chcieli pokazać wyobrażenie idealnych świąt: bohaterki dostają dużo prezentów, mieszkają w luksusowych domach, są piękne, młode, noszą drogą biżuterię. Nie wiadomo, czy są rodziną czy przyjaciółkami, lubią za to tańczyć z białym misiem i słuchać skrzypka. Krytycy reklamy zwracali uwagę na jej długość: trwa prawie cztery minuty. A także na brak jakiejkolwiek fabuły oraz oderwanie od realiów.

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Tytuł oryginalny

Bezlitośnie sparodiowali reklamę Apartu. Kim są twórcy dzieła, z którego śmieje się cała Polska?

Źródło:

Gazeta Wyborcza - Stołeczna online

Link do źródła

Wszystkie teksty Gazety Wyborczej od 1998 roku są dostępne w internetowym Archiwum Gazety Wyborczej - największej bazie tekstów w języku polskim w sieci. Skorzystaj z prenumeraty Gazety Wyborczej.

Autor:

Arkadiusz Gruszczyński

Data:

13.11.2020 18:53

Wątki tematyczne