“Nie uda się regenerować przyrody, jeśli się nie umie regenerować siebie” (Christiana Figueres, z książki „Przyszłość zależy od nas”)
cz. I*, warsztaty: 25 – 30 lipca i 24 – 28 sierpnia
Drodzy uczestnicy, podobnie jak w ubiegłym roku program Wioski Teatralnej realizowany będzie w cieniu trudnych do przewidzenia problemów epidemiologicznych. Podczas pierwszej, lipcowo-sierpniowej części Wioski w sezonie letnim proponujemy jedynie spotkanie warsztatowe dla ograniczonej grupy aktywnych uczestników, zachowując regulamin sanitarny (por. info na samym dole). Pokazy teatralne i otwarte spotkania odbędą się we wrześniu – informują organizatorzy.
Doświadczenia wielu miesięcy lockdownu silnie wpłynęły na większość z nas. Stajemy się bardziej uważni na siebie nawzajem i otwarci na działania kameralne, mniej spektakularne. Bo coraz wyraźniej dociera do nas, że przyczyną pandemii są zjawiska wynikające z globalnego przyśpieszenia, z idei niekończącego się wzrostu.
*cz. II, pokazy i spotkania otwarte 22 – 26 września 2021
Inne aktualności
- Warszawa. Historyczny układ urbanistyczny placu Teatralnego wpisany do rejestru zabytków 21.11.2024 17:22
- Warszawa. Trwa Przegląd spektakli VOD w Teatrze Powszechnym 21.11.2024 17:12
- Warszawa. Premiera w Teal House: „Mahamaya Electronic Devices” 21.11.2024 17:01
- Warszawa. Wirtualna wystawa „Pamięć teatru. Polska fotografia teatralna od początku istnienia do dziś” 21.11.2024 16:45
- Sopot. Czytanie „Cały Twój” Agaty Olszewskiej w reżyserii Piotra Pacześniaka 21.11.2024 16:34
- Warszawa. Premiera „Pułapki na myszy” w Teatrze Ateneum – w sobotę 21.11.2024 15:36
- Warszawa. „W 80 lat dookoła Syreny” – kalendarz jubileuszowy na rok 2025 21.11.2024 15:25
- Warszawa. MKiDN: Agnieszka Stułka p.o. dyrektora Polskiej Orkiestry Sinfonia Iuventus im. Jerzego Semkowa 21.11.2024 14:37
- Gdańsk. Rezydencja na Solo vol. 2. Spektakle taneczne w Żaku 21.11.2024 14:28
- Poznań. Prześluga wg Ratajczaka. Prapremiera „Baśni dla wkur...onych” w Teatrze Nowym 21.11.2024 14:01
- Warszawa. Przedświąteczne plany Teatru Baj 21.11.2024 13:31
- Warszawa. „Dwaj Panowie S.” z almanachem w tle. Spotkanie w ramach cyklu „Książka w teatrze” w IT 21.11.2024 13:30
- Wrocław. Film z autorską audiodeskrypcją Doroty Masłowskiej rozpoczyna festiwal Korelacje 21.11.2024 13:27
- Gdynia. „Quo vadis” od kulis. Projekcja filmu „Rzym to kabaret” w Teatrze Muzycznym 21.11.2024 12:17
Na początku kilka informacji wstępnych:
-> Obsługa logistyczna warsztatów (sprzątanie, zmywanie itp.) będzie prowadzona wspólnie, w systemie samoorganizacji.
–> Część warsztatów prowadzona będzie równolegle, w związku z czym nie ma możliwości uczestniczenia równolegle w warsztatach, które odbywają się w tych samych dniach.
–> Opisy poszczególnych warsztatów znajdują się poniżej spisu tytułów i prowadzących, będą sukcesywnie uzupełniane
–> Koszt udziału w poszczególnych warsztatach podany jest pod opisami poniżej. INFORMACJA O KOSZTACH POBYTOWYCH, SKŁADCE NA WYŻYWIENIE ITP. UKAŻE SIE WKRÓTCE.
–> Informacje dotyczące trybu zgłaszania się na warsztaty umieszczone są na samym końcu opisu
25 lipca, godz. 19.00
Cały ten bajzel (tytuł roboczy) – pokaz warsztatowy Innej Szkoły Teatralnej 2021, inscenizacja: Wacław Sobaszek, wykonawcy: Magdalena Gosk, Magdalena Hasiuk, Daria Kozłowska, Maria Legeżyńska, Erdmute Sobaszek, Wacław Sobaszek, Barbara Szpunier
ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA, PIERWSZEŃSTWO MAJA UCZESTNICY WARSZTATÓW
26 – 29 lipca – warsztaty w Węgajtach
W godzinach porannych, częściowo równolegle:
· 26-28 lipca Korzeń pieśni, warsztaty z eksploracji tkanki głosowej, prowadzenie: Paulina Miu, godz.10.00 – 13.30
· 26-29 lipca O kamyczku Felku, warsztat plastyczno-teatralne nawiązujący do tekstów Krzysztofa Gedroycia dla uczestników w wieku 5 – 10 lat. Prowadzenie: Indi Izabella Pajonk, współpraca: Erdmute i Wacław Sobaszek, godz. 10.00-13.00
· 29 lipca Warsztat leśny z elementami biegu i land artu, prowadzenie: Maria Legeżyńska, godz. 10.00 -13.30 i 15.30 -18.00 (dwa bloki)
W godzinach popołudniowych i wieczornych, barter warsztatowy i seminaryjny (harmonogram i opisy opublikujemy wkrótce):
· 28 lipca Open workshop Innej Szkoły Teatralnej, prowadzenie Wacław Sobaszek, Erdmute Sobaszek; godz. 18.00
· 28 lipca Klimat. Nowa opowieść (tytuł roboczy)spotkanie warsztatowe z Jackiem Strzemiecznym; godz. 16.00 – 17.30
· 27 lipca Neurografika – wprowadzenie do badania własnych emocji poprzez rysunek z Liliyą Potonią; godz.16.00 – 18.45
· 26 lipca Ćwiczenia z uważności z Anią Olszak – warsztat dla dorosłych, ale istnieje też możliwość zorganizowania osobnych ćwiczeń, dostosowanych do dzieci. Godz. 16.00 -18.45
· 26 i 27 lipca Kawiarnia literacka z udziałem m.in. Darii Kozłowskiej, Erdmute Sobaszek, Joanny Pawelczyk oraz Zuzanny Beaty Borowskiej; godz. 19.00
· 29 lipca Tańce tarragońskie, prowadzenie Katarzyna Krupka, Pep Alcanyiz; godz. 19.00
· 26 lipca Dialogi muzyczne (tytuł roboczy) – spotkanie warsztatowe z Sebastianem Świąderem; godz. 20.30
· Filmy i lektury
·
30 lipca godz. 17.30, Biblioteka Wojewódzka w Olsztynie
· Spiski życiowe, spotkanie z Wacławem Sobaszkiem, prowadzi Monika Stępień
24 – 28 sierpnia w ośrodku „Chaloupka” (Praha, Prokopské údolí)
· Rewolucja jest tworzeniem nowego świata. Tworzenie nowego świata jest tworzeniem nowej miłości. Tworzenie nowej miłości jest rewolucją. – warsztat Michaeli Daškovej i Davida Zelinki nawiązujący do tekstów kurdyjskich aktywistek i aktywistów
________________________________________________________________________________
OPISY
________________________________________________________________________________
Paulina Miu: Korzeń Pieśni – Warsztaty z eksploracji tkanki głosowej
Czym jest akt wspólnego śpiewania starej pieśni? Pieśni, która powstała setki lat temu i ewoluowała przez generacje, nasiąkając kolejnymi życiorysami wyśpiewujących ją ludzi. Pieśni, która wybrzmiewała na polach, lasach, w izbach, podczas pracy w kołchozie i w przydomowym ogrodzie. Wędrowała. Zmieniała się. Dojrzewała.
I nagle, z tej historycznej otchłani zjawia się w moim życiu – mieszkanki Berlina – emigrantki, żony, matki, artystki i muzykoterapeutki. Staje się narzędziem do poznania samej siebie. Wzrusza. Otula. Inspiruje.
I teraz ja z tą pieśnią idę dalej, przychodzę do Was.
W ramach warsztatu Korzeń Pieśni zapraszam do wskoczenia ze mną w wibracyjną, dźwiękową otchłań. Będziemy w niej razem, zanurzając się jak wieloryby i wynurzając po kolejne oddechy, wglądy, dzieląc się odkryciami.
W pierwszej części warsztatów uruchomimy oddech, ciało i głos. Zbudujemy konkrety techniczne. Wzmocnimy i rozluźnimy gdzie trzeba. Wejdziemy w proces rozpoznania własnego głosu w kontekście grupowego brzmienia a także w indywidualną pracę „w terenie” aby poznać i posłuchać siebie w relacji do naturalnego pejzażu dźwiękowego.
Następnym etapem będzie praca z tradycyjną pieśnią, która przyszła do mnie niedawno z dalekiej Ukrainy. Ta pieśń stanie się naszą dźwiękową krainą, którą na początku rozpoznamy, oswoimy, nauczymy się jej tak aby później móc ją swobodnie eksplorować w wielu kierunkach i na różnych głębokościach.
Wszystkie odkrycia, refleksje i spostrzeżenia będziemy omawiać w przyjaznej sytuacji kręgu, obejmując różnorodność indywidualnych i kolektywnych doświadczeń w głosowej materii.
Aby wziąć udział w warsztacie nie jest potrzebne doświadczenie muzyczne.
Koszt udziału: 120 zł
Paulina Miu – performerka, artystka intermedialna, śpiewoterapeutka, mama. Pracuje ze zjawiskiem głosu ludzkiego, traktując je jako wielopłaszczyznowe narzędzie ekspresji i komunikacji. W swoich działaniach świadomie wykorzystuje pro-kolektywny potencjał śpiewu grupowego, pieśni tradycyjne i archaiczne techniki wokalne a także głosowe formy eksperymentalne. Pomaga innym głosom rosnąć i rozkwitać, prowadząc autorskie warsztaty i sesje indywidualnie. Ukończyła intermedia na UAP w Poznaniu i muzykoterapię na Akademii Muzycznej w Łodzi. Od wielu lat blisko związana z Teatrem Węgajty. Mieszka na stałe w Berlinie.
**********************
Maria Helena Legeżyńska, Warsztat leśny z elementami biegu i land artu
Leśny warsztat to propozycja półspontanicznego działania, którego zasadniczym celem będzie dotarcie do własnego strumienia kreatywności. Energię twórczą budzić będziemy wnikając
w otoczenie lasu, nawiązując dialog z naturą, która dostarczy nam zarówno inspiracji jak i materiału do pracy. Badać będziemy występujące w przyrodzie i w nas samych zależności pomiędzy ciszą
a dźwiękiem, statyką a dynamiką, porządkiem a chaosem.
Warsztat zakłada przeprowadzenie ćwiczeń, wzmacniających poczucie obecności, stopniowo uruchamiających zmysły, ciało i głos, obejmujących pracę z emocjami i dzielenie się ciężarem, pojawią się także elementy zabawy. Kluczowe będzie zbudowanie relacji grupowej oraz dostrzeżenie drugiej osoby, co zapewni bezpieczną przestrzeń sprzyjającą pracy indywidualnej nad instalacją landartową.
Praca warsztatowa skierowana jest na obudzenie i głębokie przeżywanie procesu twórczego, przy odrzuceniu jego krytycznej analizy i bez porównywania efektów zamierzonych z uzyskanymi; uwolnienie przepływu pomiędzy wnętrzem a zewnętrzem, tak aby móc swobodnie czerpać i oddawać. Intensywne przebywanie w lesie przynieść ma uczestnikom ukojenie i wspomóc ma doświadczanie najprostszej ludzkiej duchowości — tej która sprawia, że potrzebujemy tworzyć.
· Warsztat odbędzie się prawdopodobnie w dwóch etapach — porannym i popołudniowym. Będzie sporo ruchu, również przy ziemi, proszę więc założyć ubranie niekrępujące ruchów, którego nie będzie żal ubrudzić lub zniszczyć. Warto także zabezpieczyć się przeciw kleszczom. Na warsztacie przewidziane jest 9 miejsc dla uczestników. Koszt udziału: dobrowolna zrzutka do kapelusza, sugerowana kwota 50 zł.
Maria Legeżyńska o sobie: – wychowałam się w Skajbotach na Warmii, gdzie otoczenie natury miało szczególny wpływ na kształtowanie się mojej wrażliwości, natomiast specyfika życia na wsi utrwaliła we mnie wartości takie jak wspólnota i wzajemność. Jestem już prawie absolwentką ceramiki na wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych, ten sam kierunek ukończyłam w Liceum Plastycznym w Olsztynie, od kilku lat jestem także uczennicą Innej Szkoły Teatralnej Teatru Węgajty. W swoich realizacjach artystycznych chętnie łączę dziedziny, zgłębiam lecznicze i jednoczące funkcje sztuki. Świetnie czuję się w roli organizatorki wydarzeń twórczych o charakterze wspólnotowym — plenerów, warsztatów, grup teatralnych. Zajmuję się także śpiewem, jestem początkującą skrzypaczką.
**************************
Indi Izabella Pajonk, O kamyczku Felku, warsztat plastyczno-teatralny nawiązujący do tekstów Krzysztofa Gedroycia dla uczestników w wieku 5 – 10 lat.
W historii o kamyczku Felku „co odpadł od skały w niedzielę” uczestniczą różne bajkowe istoty umawiające się na wyprawę do lasu. Domyślamy się, że las jest źródłem mądrości, ale żeby dowiedzieć się czegoś więcej, musimy „uważnie się rozejrzeć”. Warsztat, poprzez zainspirowane tekstem prace plastyczne i wstawki teatralne zmierza właśnie do uważnego rozglądania się i … do zabawy. Bo „zabawa to poważna sprawa”. Słowa bajki zostały napisane przez białostockiego poetę, naszego przyjaciela i kilkakrotnie uczestnika Wioski Teatralnej, Krzysztofa Gedroycia dla jego wnuczki, Felki. Nie zdążył ukończyć historii. Naszym zadaniem będzie – wspólnie z dziećmi – snuć ją dalej, wpisując ja węgajcki krajobraz. Współpraca: Erdmute i Wacław Sobaszek.
Zajęcia odbędą się w czterech sesjach po ok. 3 godziny, w godzinach przedpołudniowych 26 – 29 lipca przy Teatrze Węgajty. Zapraszamy dzieci mieszkające w okolicy i dzieci rodziców uczestniczących w tym czasie w warsztatach dla dorosłych. Ewentualne problemy wynikające z tego, że warsztaty dla dorosłych trwają nieco dłużej, rozwiążemy we współpracy z rodzicami.
Indi Izabella Pajonk (pseudonim Indi Orlando) jest artystką wizualną, arteterapeutką, nauczycielką plastyki i mindfulness oraz autorką projektu warsztatów artystycznych Indi ARTE Garden – Laboratorium Kreatywności. Kilkakrotnie gościła performansami i warsztatami na Wiosce Teatralnej. W swojej autobiografii artystycznej Indi opisuje doświadczenia i doznania z dzieciństwa z równą powagą co drogę kształcenia akademickiego i swoją obecność w galeriach, na wystawach.
„W artystycznej pracy z dziećmi istotne jest dla mnie czułe i uważne towarzyszenie dzieciom w procesie twórczym, wspieranie dziecięcej intuicji i naturalnej ekspresji, wspieranie indywidualności i wiary we własny potencjał twórczy. Inspirowanie dzieci do śmiałego podążania za swoimi wizjami, pomysłami i marzeniami oraz uświadamianie jakim bogactwem i wartością jest sztuka w życiu człowieka. Sztuka posługuje się językiem uniwersalnym, nie jest ograniczona ani odmiennością kulturową, ani czasem. Sztuka to działanie w przestrzeni serca. Filozofia i pedagogika Marii Montessori to wizja edukacji i relacji z dzieckiem, z którą bardzo się utożsamiam. Szczególnie jest mi bliskie holistyczne postrzeganie wszechświata oraz wychowanie dzieci dla pokoju.”
Gorąco zachęcamy do lektury całości na profilu Stowarzyszenia Arteterapeutów Polskich „Kajros”:
*********************************
Ćwiczenia z uważności z Anią Olszak
Uważność to akt zwracania uwagi na nasze bezpośrednie doświadczanie chwili obecnej, bez oceniania i osądzania. Chwila teraźniejsza pełna jest różnych elementów, na które możemy zwrócić uwagę: co widzimy, co czujemy, co myślimy. Akt dostrzeżenia różnych procesów wydarzających się tu i teraz oraz powrót do stanu skupienia to właśnie mindfulness. Wracanie do teraźniejszości przez zmysły oraz skupianie się na oddechu pozwala nam zachować świadomość tego, co doświadczamy z chwili na chwilę. Im częściej wykonujemy ćwiczenia z uważności tym mocniejsza staje się nasza praktyka, dzięki czemu łatwiej jest jej używać następnym razem.
Anna Olszak – pedagożka, animatorka, teatrolożka. Współtwórczyni Fundacji KONTRA/BANDA, organizatorka Festiwalu Stu Sztuk w Starym Wylezinie i przyjaciółka Teatru “Węgajty”. Na co dzień praktykuje uważność i mówi językiem serca. Podczas studiów rozwijała umiejętności pracy w środowiskach lokalnych i metodyki pracy m.in. z amatorskimi zespołami teatralnymi czy upowszechniania sztuk audiowizualnych i plastycznych.
*****************************************
Neurografika – wprowadzenie do badania własnych emocji poprzez rysunek z Liliyą Patonią – warsztat „Harmonia mieszka tu”.
NEUROGRAFIKA DROGĄ DO HARMONII
Neurografika pomaga zharmonizować własną osobowość.
Neurografia to niewerbalne narzędzie komunikacji z podświadomością, prowadząca do szybkich pozytywnych zmian w życiu, przez zanurzeniu i przyjemne rysowanie.
Autor metody Paweł Piskariow nazywa neurografikę „twórczą metodą transformacji świata”.
Neurografia to metoda zarządzania rzeczywistością.
Metoda pomaga zmieniać życie, rozwija inteligencję emocjonalną i estetyczną do rozwiązywania problemów natury psychologicznej oraz somatycznej.
Neurografika to zestaw algorytmów graficznych, która pomaga rozwiązywać problemy i osiągać pożądane rezultaty, łącząc osobę z wewnętrznym źródłem jego energii neuronów.
Dla kogo jest neurografika?
· dla każdego, kto chce się zmieniać albo chce coś zmienić we własnym życiu;
· dla każdego, kto poszukuje;
· dla każdego, kto chce rysować nawet z zerowym doświadczeniem rysowania.
Jeżeli chcesz poszerzyć własne granice, usunąć wszelkiego rodzaju ograniczenia zapraszam na warsztat „Harmonia mieszka tu”.
Sesja neurograficzna pomaga odzyskać, podnieść poziom energii z głębokich warstw nieświadomości, a także uwolnić ją do konkretnych działań i zadań.
Neurografika sprzyja zharmonizowaniu własnego życia przez harmonizację własnej osobowości.
Koszt warsztatu: 45 zł
Lilia Potonia o sobie – jestem arteterapeutką, psycholożką, psychoterapeutką Gestalt. Uwielbiam swój zawód, który mi pozwala na spotkanie z drugim człowiekiem, jego ciekawym i niepowtarzalnym światem. Prowadzę konsultacje indywidualne, warsztaty i szkolenia grupowe. A także od kilku lat zajmuję się etnopsychologią, w ramach której prowadzę warsztaty z tworzenia lalek motanek, słowiańskich talizmanów. Od 2021 roku prowadzę warsztaty arteterapeutyczne z elementami neurografiki.
************************************
Michaela Daškova i David Zelinka: Rewolucja jest tworzeniem nowego świata. Tworzenie nowego świata jest tworzeniem nowej miłości. Tworzenie nowej miłości jest rewolucją.
Źródłem tej pracy jest niezrealizowana wyprawa do tureckiego i syryjskiego Kurdystanu, odwołana dzięki pandemii. Dzięki – bo czas w domu przyniósł mozlilwosć poznania tekstów związanych z kurdyjska wizją funkcjonowania społeczności opartej na ludziach, a nie na systemie. Pozwalają spojrzeć na nie-system kurdyjski/rożawski i teorie, na których się opiera, jak na zwierciadło naszej własnej rzeczywistości. Ekonomia to właściwie troska. Będziemy pracować z tekstami Davida Graebera, Abdullaha Ocalana, Tomáša Sedláčka, Stephana Hessela i innych, stworzymy własne teksty. Ruchem i eksploracją przestrzeni będziemy szukać sytuacji, w których te pozornie naiwne i nierealne myśli nabiorą siły, przemówią. Odnalezione motywy połączymy w częściowo improwizowane przedstawienie.
24. – 28. 8. 2021, Praga, Chaloupka v Prokopském
Praca:
24 sierpnia: godz. 18 – 21
25-28 sierpnia: 10 – 13.30 i 16 – 19.30
29 sierpnia: 10 – 13.30 próba i o godz. 18 pokaz
Przed rozpoczęciem warsztatu wyśłemy teksty i pieśni do wyboru, warto z przyjazdem znać je (przynajmniej podstawowo) na pamięć.
Miejsce:
Będziemy pracowali i żyli v chacie w środku praskiego rezerwatu natury.
Gotować i jeść będziemy współnie.
Nocować można na ziemi w pomieszczeniu, na strychu albo przed domem, w namiocie (włąsnym) albo pod niebem.
Dom nie ma łazienki, myć się można w potoku albo w zasłoniętej kotarami królewskiej łazieńce obok w dużej misce, do której ewentualnie można podgrzać wodę w czajniku.
Dojazd z Pragi i do Pragi bardzo prosty: z centrum 10 minut metrem i 10 minut pociągem.
David Zelinka – założyciel grupy, reżyser, performer (spektakle „A ludzie żyją. Abdul”, „Kurica nie ptica, Ukraina nie zagranica”, „Kabul, Bagdad, Ar Raqquah, Maarran”, „Kaukaskie Arabeski”); tłumacz z j. polskiego (m. in. twórczości Edwadra Stachury, Stanisława Vincenza); absolwent Akademii Praktyk Teatralnych w Teatrze Gardzienice. W swoim miejscu spotkań, w Chaloupce v Prokopském w Pradze organizuje kameralne festiwale-spotkania “Se usedlo, naslouchalo, hledělo, setkalo se” („Się usiadło, posłuchało, obejrzało, spotkało się”), warsztaty pieśni i doskonalenia głosu, spotkania, gdzie motywy tradycyjne spotykają się i splatają z aktualnymi zagadnieniami polityczno-społecznymi. Wprowadzeniem do świata teatru były dla niego seminaria z dziedziny antropologii teatru prowadzone przez Dr. Janę Pilátovą.
Michaela Dašková
Zajmuje się tańcem, teatrem, sztukami pięknymi i pedagogice, jest lektorką tanecznej imrpowizacji i teatru fizycznego. Absolwentka TIP – Schule für Neue Tanz, Improvisation und Performance w niemieckim Freiburgu. Członkini zespołu Teď nádech a leť, grała głównie w spektaklach i performacjach śpiewanych. Twórczyni tanecznego solo This is not about me! To fizyczna narracja opowiadacza-trickstera przywołującego współczesne wypowiedzi różnych wpływowych postaci politycznych i komentujących świat głosem, gestem i ciałem. Produkcja balansuje na cienkiej linii między parodią a krytyką.
Zespół „Teď nádech a leť”
Inspiracją do pracy zespołu są wyprawy i spotkania z ludźmi – z ich życiem, historiami, zwyczajami, wierzeniami, pieśniami (Turcja, „Kurdystan”, Ukraina, Gruzja, Indie, …). Inspiracją teatralną jest Polska, spotykanie się z lokalną niezależną kulturą. Spektakle dotykają tematów politycznych, ale nadal koncentrują się na sytuacji ludzi spoza polityki, sytuacji ludzi tęskniącym za spełnionym życiem. Chcemy mówić głównie o tych, o których zwykle nie mówi się w mediach, ale bez których środowisko polityczne traci kształt. Ich losy niosą ze sobą wartości i moc ludzkości, które mają ponadregionalny i ponadczasowy charakter.
Kontakt:
David Zelinka, mail: [email protected], telefon: 00420 731028107
Koszt udziału: 190 zł za warsztat
+ 180 zł za wyżywienie, noclegi, dom
_____________________________________________________________________________
TRYB ZGŁASZANIA SIĘ NA WARSZTATY
–> Zgłoszenia prosimy przesłać na adres [email protected], w tytule maila wpisując: “Warsztaty”
–> W treści maili prosimy o podanie kilku informacji, wymienionych poniżej:
TREŚĆ MAILA:
Imię i nazwisko
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Uczysz się, studiujesz, pracujesz? Napisz o tym parę zdań…
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………..
Jakie masz zainteresowania, doświadczenia i aktualne zajęcia teatralne, taneczne, inne?…
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Wybrane warsztaty
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
–> Ze względu na RODO prosimy w każdym mailu zgłoszeniowym umieścić poniższy zapis:
“Przesyłając powyższy formularz na adres mailowy Stowarzyszenia Węgajty wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Stowarzyszenie Węgajty (KRS 0000020919) w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym do udziału w warsztatach Stowarzyszenia Węgajty. Równocześnie oświadczam, że zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania”.
Uwaga! Ilość miejsc na warsztatach jest ograniczona. Liczy się pierwszeństwo zgłoszenia.
Zapraszamy do zgłaszania i do zobaczenia na Wiosce!
Zakwaterowanie w gospodarstwach agroturystycznych w okolicy lub na polu namiotowym. Informacja w Recepcji: [email protected], tel. +48 502 022 497 (Dominika Bremer)
ZE WZGLĘDU NA BEZPIECZEŃSTWO WSZYSTKICH UCZESTNIKÓW WARUNKIEM UDZIAŁU W WARSZTATACH JEST PRZEDSTAWIENIE WAŻNEGO TESTU COVIDOWEGO* ALBO ZAŚWIADCZENIA O SZCZEPIENIU ODBYTYM CO NAJMNIEJ 2 TYGODNIE PRZED PRZYJAZDEM ALBO ZAŚWIADCZENIA O PRZEBYTEJ CHOROBIE W OKRESIE NIE DŁUŻSZYM NIŻ 3 MIESIĄCE PRZED PRZYJAZDEM.
*wykonanego przed przyjazdem albo – na podstawie testów udostępnionych w przez nas – po przyjeździe na miejscu. Potrzebę udostępnienia testu prosimy zgłosić do dnia 15.07., ponieważ testy będą sprowadzone z Niemiec. Koszt jednego testu: ok 20 zł.