Inne aktualności
- Warszawa. Historyczny układ urbanistyczny placu Teatralnego wpisany do rejestru zabytków 21.11.2024 17:22
- Warszawa. Trwa Przegląd spektakli VOD w Teatrze Powszechnym 21.11.2024 17:12
- Warszawa. Premiera w Teal House: „Mahamaya Electronic Devices” 21.11.2024 17:01
- Warszawa. Wirtualna wystawa „Pamięć teatru. Polska fotografia teatralna od początku istnienia do dziś” 21.11.2024 16:45
- Sopot. Czytanie „Cały Twój” Agaty Olszewskiej w reżyserii Piotra Pacześniaka 21.11.2024 16:34
- Warszawa. Premiera „Pułapki na myszy” w Teatrze Ateneum – w sobotę 21.11.2024 15:36
- Warszawa. „W 80 lat dookoła Syreny” – kalendarz jubileuszowy na rok 2025 21.11.2024 15:25
- Warszawa. MKiDN: Agnieszka Stułka p.o. dyrektora Polskiej Orkiestry Sinfonia Iuventus im. Jerzego Semkowa 21.11.2024 14:37
- Gdańsk. Rezydencja na Solo vol. 2. Spektakle taneczne w Żaku 21.11.2024 14:28
- Poznań. Prześluga wg Ratajczaka. Prapremiera „Baśni dla wkur...onych” w Teatrze Nowym 21.11.2024 14:01
- Warszawa. Przedświąteczne plany Teatru Baj 21.11.2024 13:31
- Warszawa. „Dwaj Panowie S.” z almanachem w tle. Spotkanie w ramach cyklu „Książka w teatrze” w IT 21.11.2024 13:30
- Wrocław. Film z autorską audiodeskrypcją Doroty Masłowskiej rozpoczyna festiwal Korelacje 21.11.2024 13:27
- Gdynia. „Quo vadis” od kulis. Projekcja filmu „Rzym to kabaret” w Teatrze Muzycznym 21.11.2024 12:17
Co słychać w internecie? W minionym tygodniu w internecie można się było natknąć na kilka ciekawych dyskusji dotycząych spraw Bytomia. Jedna z nich dotyczyła Opery Śląskiej i jej przerwy urlopowej.
Opera Śląska właśnie zakończyła sezon, co odnotowała na Facebooku w sympatycznym poście senator i bytomianka Halina Bieda. Po jej postem wywiązała się dyskusja, którą można streścić pytaniem: Dlaczego Opera Śląska nie przedłużyła sezonu, skoro dużą jego część zdezorganizował lockdown?
„Dlaczego koniec sezonu? W czasach lockdownu był płacz, że nie można grać. A teraz? Wakacje? Może przeorganizować trochę i skrócić przerwę? Jak, nie daj Boże, przyjdzie kolejna fala COVID to znowu będzie płacz! Dlaczego prywatne teatry grają?" - zapytał Mirosław Piechocki. - To już chyba z tradycji przerwy wakacyjnej - odpowiedziała Halina Bieda. Piechocki nie dał jednak za wygraną: „Nie przekonuje mnie to uzasadnienie. Jest możliwość grania i zarabiania, to się z niej nie korzysta. Może zmiana formuły finansowania przyniosłaby efekt?"