Inne aktualności
- Kielce. Komedia „Bez hamulców” z Arturem Barcisiem w WDKu 24.01.2025 10:16
- Trójmiasto. Zmarł aktor-śpiewak Leszek Kowalski 24.01.2025 10:08
- Warszawa. Premiera spektaklu Mariana Opani na początku lutego w Ateneum 24.01.2025 10:05
- Tarnów. Zaczynał w Tuptusiach i „Solskim", teraz otrzymał prestiżową nominację aktorską 24.01.2025 09:30
- Warszawa. Dziś premiera monodramu Ewy Kasprzyk „Sztuka i seks, czyli Peggy Guggenheim” 24.01.2025 09:25
- Bydgoszcz. Opera Nova i Filharmonia Pomorska z milionami na rozbudowę 24.01.2025 09:20
- Kraków. Koncert „Symphony For Life" w Synagodze Tempel – w 80. rocznicę wyzwolenia obozu Auschwitz-Birkenau 24.01.2025 09:07
- Sulechów. „Apetyt na czereśnie" z Teatru Muzycznego w Poznaniu w SDK 24.01.2025 09:01
- Łódź. Pierwsza premiera w 2025 roku otwiera obchody jubileuszu 80-lecia istnienia Teatru Pinokio 24.01.2025 08:57
- Lublin. „Don Giovanni" – spektakle wyprzedane w stu procentach 24.01.2025 08:34
- Warszawa. „ENCORE” o miłości na scenie CST 24.01.2025 08:34
- Warszawa. Spektakl „Prawdy za grosz” w ramach Otwartej Sceny IT 24.01.2025 08:20
- Lublin. Międzynarodowy projekt teatralny łączący literaturę, historię i nowoczesne technologie 24.01.2025 08:12
- Wrocław. Premiera „Gier wstępnych” w Capitolu już w najbliższą sobotę 24.01.2025 08:08
Komediowe reality show „Lol: Kto się śmieje ostatni” trafi 14 kwietnia do Prime Video prowadzone przez Cezarego Pazurę.
Portale streamingowe, wchodzące w naszą cyberprzestrzeń, starające się zabiegać o widzów lokalnymi produkcjami z udziałem polskich artystów oraz producentów, rywalizują o wyższe udziały w rynku przede wszystkim serialami i fabułami.
Prime Video w Polsce wybrało inną drogę, stawiając na adaptację komediowego reality show Hitoshi Matsumato. To jeden z najpopularniejszych japońskich reżyserów, komików i prezenterów telewizyjnych znany jako Matchan. Dorastał w biednej rodzinie, marząc o karierze twórcy mangi. Śmiech uznał za najskuteczniejszy sposób w walce o przetrwanie w trudnych warunkach. Jedną z jego produkcji telewizyjnych był dokument zrealizowany podczas wyprawy do amsterdamskiego muzeum van Gogha. Ostatecznie Japończyk, który już jako dziecko ratował się śmiechem, wielkie pieniądze zarobił na sprzedaży licencji reality show, gdzie śmiech kończy się odpadnięciem z programu.
Formuła jest następująca: gospodarz zaprasza do studia popularnych artystów, którzy są kojarzeni z zabawnymi produkcjami lub predyspozycjami do śmiechu. Decydując się na udział, muszą jednak zapanować nad skłonnością, jaką widzowie i przyjaciele w nich cenią. Tytuł „Kto się śmieje ostatni” oznacza, że ma powody do radości tylko ta uczestniczka lub uczestnik, którzy najdłużej zachowają powagę. Nagrodą jest statuetka i możliwość wybrania charytatywnej organizacji, która dostanie 100 tysięcy złotych.