EN

14.06.2024, 15:54 Wersja do druku

Gdańsk/Sopot. 5. Forum Pracuj w kulturze „Lider_ka w zmianie”

Już 17 czerwca rozpocznie się 5. edycja Forum Pracuj w kulturze, którego tematem przewodnim będzie “Lider_ka w zmianie”. To jedyne takie wydarzenie, które gromadzi menedżerów instytucji kultury z całego kraju.

fot. mat. organizatora

W trakcie wystąpień TEDxowych, rozmów, wykładu i spotkań networkingowych skupimy się na temacie zarządzania zmianą, w tym trendach w zarządzaniu na 2024 rok, procesie przeprowadzania zespołu przez zmianę oraz czynnikach, które na zmienność wpływają i na które częściowo jesteśmy w stanie się przygotować. Sięgniemy również do scenariuszy prorozwojowych, a podczas warsztatów pod okiem trenerów i trenerek będziemy pracować z własnym doświadczeniem w zarządzaniu i poznawać narzędzia ułatwiające odnalezienie się w chaosie codziennych wyzwań.

Wydarzenie zostało objęte honorowym patronatem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, a współorganizatorami wydarzenia są Nadbałtyckie Centrum Kultury w Gdańsku i Goyki 3 Art Inkubator w Sopocie. Zapraszamy!

Pełna informacja i szczegółowy program wydarzenia

Celem dorocznej konferencji jest wsparcie instytucji kultury w budowaniu profesjonalnych działów HR i zarządzaniu ludźmi oraz wsparcie studentów i absolwentów kierunków artystycznych i humanistycznych w poszukiwaniu zatrudnienia w sektorze kultury i w świadomym budowaniu własnej drogi zawodowej.

Pierwsza konferencja Forum Pracuj w kulturze odbyła się we wrześniu 2020 roku, we współpracy z warszawską ASP. Po doświadczeniach pierwszej edycji zauważyliśmy bardzo duże zainteresowanie tematem ze strony młodych ludzi, którzy dopiero zaczynają swoją drogę zawodową. W związku z tym II Forum (czerwiec 2021) zorganizowaliśmy we współpracy z Akademickim Centrum Kultury i Mediów UMCS Chatka Żaka w Lublinie z tematem przewodnim "Młodzi na rynku pracy".

III edycja Forum Pracuj w kulturze (maj 2022) odbyła się we współpracy z NOSPR w Katowicach. Tematem przewodnim były „Nowe trendy w zarządzaniu ludźmi” - spotkanie adresowane do instytucji kultury z całej Polski, obejmowało namysł nad sposobami zarządzania zespołem, budowania profesjonalnej marki instytucji jako pracodawcy, współpracy z innymi instytucjami oraz artystami oraz przeprowadzaniem procesu rekrutacji.

W roku 2023 zagościliśmy z IV Forum w Centrum Historii Zajezdnia we Wrocławiu, by porozmawiać o możliwościach i narzędziach wprowadzania profesjonalnych rozwiązań HR do sektora kultury.

Źródło:

Materiał nadesłany