
Bachantki
reż. Łysak Paweł
Paweł Łysak
Stanisław Hebanowski
Aleksandra Semenowicz
Marcin Błażewicz
Renata Tomaszewska
Dariusz Różankiewicz
Marian Florek
Adam Hutyra (Dionizos)
Omar Sangare (Dionizos)
Ewa Agopsowicz-Kula (Bachantka z chóru)
Małgorzata Chojnacka (Bachantka z chóru)
Elżbieta Jabłonka (Bachantka z chóru)
Małgorzata Marciniak (Bachantka z chóru)
Agata Ochota-Hutyra (Bachantka z chóru)
Beata Przewłocka (Bachantka z chóru)
*** (Grupa Bachantek)
Tadeusz Morawski (Tejrezjasz)
Andrzej Iwiński (Kadmos)
Marek Ślosarski (Penteusz)
Marian Florek (Sługa)
Zbigniew Bebak (Posłaniec)
Cecylia Putro (Agawe, Ino )
Czesława Monczka (Agawe, Ino)
ul. Kilińskiego 15 42-200 Częstochowa
Recenzje
Aktualności
-
Poznań. Malta Festival – święto otwartości! Z Broadwayu na Malta Festival
07.04.2025 -
Wrocław. Pożegnanie spektaklu „Wyszedł z domu. Tak zwana komedia” w Teatrze Współczesnym
07.04.2025 -
Bielsko-Biała. Teatr Polski wystawi pierwszy dramat Gombrowicza
07.04.2025 -
Gdańsk. Gdańskie Stypendia Kulturalne wręczone. Finansowe wsparcie dla 105 osób
07.04.2025
-
Kraków/Szczecin. Andrzej Mikosz „Webber” z Fryderykiem za album z muzyką do musicalu „1989”
07.04.2025 -
Warszawa. 15 lat z Portnoyem, czyli celebracja 15-lecia spektaklu „Kompleks Portnoya” Teatru WARSawy
07.04.2025 -
Bielsko-Biała. Centrum Bajki i Animacji OKO docenione przez „Politykę”
07.04.2025 -
Gdynia. Kwiecień w Teatrze Gdynia Główna
07.04.2025
-
Warszawa. Wielka Symfonia Beethovena i muzyka kameralna na początek festiwalu
07.04.2025 -
Lublin. Teatr Papahema i Teatr im. Mickiewicza z Częstochowy z wizytą w Teatrze Starym
07.04.2025 -
Olsztyn. OTL zaprasza na pokaz „Czerwonego Kapturka” tłumaczonego na język migowy
07.04.2025 -
Opole. Plenerowa wystawa na pl. Teatralnym już jest dostępna
07.04.2025
Magazyny
-
Od wodzireja do komornika
07.04.2025 -
Aktor genialny bo niepodobny do nikogo – 125 lat temu urodził się Adolf Dymsza
07.04.2025 -
Prof. Barbara Osterloff: Raszewski unikał słowa teatrologia, wolał „nauka o teatrze”
07.04.2025 -
„Krótka historia teatru polskiego” - recenzja prof. Jana Białostockiego
05.04.2025