Inne aktualności
- Białystok. Premiera spektaklu o miłości – „Wieczoru Trzech Króli” Szekspira w Teatrze Dramatycznym 22.02.2025 14:18
-
Warszawa. Premiera spektaklu muzycznego „Na prochach” w Teatrze Syrena – w sobotę 22.02.2025 12:00
- Kraków. „Aida” – premiera w Operze Krakowskiej 21.02.2025 18:02
-
Kielce. Zdjęcia Pawła Edelmana do „Skóry po dziadku” Pakuły 21.02.2025 17:50
- Kraków. Artyści i pracownicy Teatru Scena STU uhonorowani Medalami „Zasłużony Kulturze Gloria Artis” 21.02.2025 16:26
- Zakopane. Spektakl kabaretowo-muzyczny „Międzyczas” wg utworów Jonasza Kofty i premiera płyty 21.02.2025 16:09
- Warszawa. Ukraińskie „Dziady” w Teatrze Dramatycznym 21.02.2025 16:08
- Szczecin. W marcu premiera „Pół na pół” w Teatrze Polskim 21.02.2025 16:05
- Warszawa. Niepokojące plany dotyczące czeskiego Instytutu Teatralnego 21.02.2025 16:00
-
Lublin. Nowy cykl czytań performatywnych w Teatrze Osterwy 21.02.2025 15:42
-
Katowice. Wkrótce finał 2. edycji projektu WyspianKiss w Teatrze Śląskim 21.02.2025 14:36
-
Wrocław. Opera zachęca do wsparcia Ukrainy podczas spektaklu „Carmen” 21.02.2025 14:34
-
Teatr TV. Premiera spektaklu „Matki. Pieśń na czas wojny” w reż. Marty Górnickiej – w poniedziałek 21.02.2025 14:34
- Katowice. W Teatrze Żelaznym próbują „Misia Kubusia i przyjaciół” 21.02.2025 14:07
W ostatni piątek stycznia, 27, filharmonia Sinfonia Baltica zaprasza na koncert karnawałowy z hitami muzyki operowej i operetkowej. Pisze Anna Czerny-Marecka w „Głosie Pomorza”.
Na scenie zobaczymy gwiazdy polskiej i światowej opery Iwonę Sochę (sopran), Katarzynę Zając-Caban (sopran), Dario Di Vietri (tenor) i Piotra Wołosza (bas), którzy zaprezentują najwspanialsze utwory z oper i operetek, a także pieśni neapolitańskie oraz hity włoskiej piosenki. Akompaniować będzie orkiestra Polskiej Filharmonii „Sinfonia Baltica" im. Wojciecha Kilara w Słupsku pod dyrekcją Marty Kosielskiej. Prowadzenie: Jan Połowianiuk. Reżyseria koncertu: Magdalena Wołosz.
Program:
J. Strauss II - „Polka Tritsch-Ttatsch"; G. Puccini - Aria Musetty „Quando m'en vo" z opery „Cyganeria"; G. Rossini- Aria Don Bartolo „La calunnia" z opery „Cyrulik Sewilski"; Ch. Gounod - Aria Julii „Jeveux vivre" opery „Romeo i Julia"; G. Puccini - Aria Calafa „Nessun dorma" z opery „Turandot"; J. Offenbach - „Galop" z operetki „Orfeusz w piekle"; I. Kalman - „Czardasz Sylwii" z operetki „Księżniczka Czardasza"; I. Kalman - Duet „Ach jedź do Varasdin" z operetki „Hrabina Mariza"; F. Lehar - Aria Giuditty „Kto me usta całuje ten śni" z operetki „Giuditta"; I. Kalman - Duet „co się dzieje oszaleję" z operetki „Księżniczka Czardasza"; F. Lehar - Duet „Usta milczą dusza śpiewa" z operetki „Wesoła wdówka"; J. Strauss - Marsz Radetzkiego; „Tarantella Napoletana" - włoska melodia tradycyjna; L. Arditi - „II Baccio"; G. Rossini - „Don Basilio! Cosa veggo!"; C. Di Chiara - „La Spagnola" - pieśń neapolitańska; E. Di Capua - „O sole Mio" - pieśń neapolitańska; Ricchi e Poveri - „Sara perche Ti Amo"; Al Bano & Romina Power - „Ci Sara"; T. Cutugno - „L'Italiano"; Al Bano & Romina Power - „Sharazan"; D. Modugno - „Nel blu dipinto di blu"; Al. Bano & Romina Power - „Felicita"; Ricchi e Poveri - „Mamma Maria".