Mieszczący się w fabryce Wigencja przy ul. Sienkiewicza 75/77 teatr Pinokio jesienią będzie mógł zaprosić swoich widzów do części gastronomicznej. Zajmą się tym właściciele łódzkiej marki „Pan tu nie stał”.
- Od dawna myśleliśmy o gastronomii, marzyło nam się miejsce, gdzie można podać kawę, ale również urządzać koncerty czy spotkania autorskie - mówi Maciej Lebiedowicz, współwłaściciel marki „Pan tu nie stał”.
Jego sklep w starej fabryce w kompleksie Off Piotrkowska zrobił się za mały. Na półkach przybywało towarów, które wypełniły każdy wolny skrawek sklepu. Dlatego z żoną Justyną postanowili wynająć większe pomieszczenie.
- Trafiła się nam okazja na bardzo rozsądnych warunkach finansowych. Większa przestrzeń pozwoli nam połączyć sklep z kawiarnią - dodaje Maciej Lebiedowicz.
Nowa kawiarnia wystartuje na początku października. W nowym sezonie teatralnym ma raczyć widzów kawą i dodatkami typu wytrawne tarty czy słodkie ciasta.
Marka „Pan tu nie stał” istnieje od 2006 roku.
Justyna i Maciek Lebiedowiczowie startowali od koszulek z nadrukami inspirowanymi polskim wzornictwem z lat 60., 70. i 80. ubiegłego wieku.
Szybko stały się one popularne, a marka błyskawicznie się rozwijała.