EN
19.01.2022, 10:29 Wersja do druku

Warszawa. Warszawska Opera Kameralna nie zwalnia tempa. "Company" uderzy jak błyskawica

Inne aktualności

Reżyseria Michała Znanieckiego, muzyka i teksty speca od musicali Stephena Sondheima i kostiumy Ewy Minge. Na takie połączenie mogła wpaść tylko... Alicja Węgorzewska. Już 26 marca na scenie Basenu Artystycznego Warszawskiej Opery Kameralnej musical „Company". Pisze Sylwia Krasnodębska w Gazecie Polskiej Codziennie.

Nikt nie jest w stanie przewidzieć efektu, a takie zestawienie nazwisk mogła wymyślić tylko jedna osoba - Alicja Węgorzewska, która jest już nie tylko specjalistką od opery, lecz także od eksperymentowania, odważnych prób, brawurowych hybryd stylów. - Szukałam wyjątkowych artystów, którzy - jak Sondheim w musicalu - nie boją się ryzykować i zostawić śladu-wyzwania - mówi dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej Alicja Węgorzewska. Reżyserię spektaklu oddala Michałowi Znanieckiemu, stworzenie kostiumów Ewie Minge, a kierownictwo muzyczne Tomaszowi Szymusiowi. W roli głównej Janusz Kruciński na przemian z Miłoszem Gałajem. Zaśpiewa też sama Węgorzewska.

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Tytuł oryginalny

Warszawska Opera Kameralna nie zwalnia tempa „Company" uderzy jak błyskawica

Źródło:

„Gazeta Polska Codziennie” nr 12