Inne aktualności
- Kraków. Po ujawnieniu skali przemocy młodym aktorom studiuje się lżej 29.01.2023 10:35
-
Kraków. Narodowy Stary Teatr zaprasza debiutantów na warsztaty dramatopisarskie MŁOD(SZ)A POLSKA 2 29.01.2023 10:11
-
Nowy RAPTULARZ: Romantyzm 2022 29.01.2023 09:49
- Gdańsk. Od niedzieli obchody 100-lecia urodzin Haliny Mickiewiczówny - wybitnej śpiewaczki operowej 28.01.2023 13:35
- Łódź. Koncert utworów Mariana Hemara na inaugurację XIII Dni Pamięci w Łodzi 28.01.2023 13:31
- Olsztyn. „Niemieckie życie”, czyli spowiedź stenotypistki Goebbelsa w Teatrze Jaracza 28.01.2023 13:27
- Gorzów Wlkp. Teatr Osterwy zaprasza na spektakl „Papusza znaczy lalka” 28.01.2023 13:23
-
Kraj. Nowa klasyka w tańcu. Postpandemiczne „Jezioro łabędzie” z Paryża tylko 31 stycznia w Multikinach 28.01.2023 12:47
-
Świat. „The Washington Post” o „Śmierci Jana Pawła II” na Festiwalu Boska Komedia w Krakowie 28.01.2023 11:19
-
Zwarcie na zadany temat. O „Kto się boi Virginii Woolf?”, premierze Teatru Ochoty, rozmawiają Skrzydelski z Morozem 28.01.2023 10:48
- Kraków. Pierwsza rocznica inwazji Rosji na Ukrainę. „Dziady” wędrują do Iwano-Frankiwska, w Teatrze im. Słowackiego koncert charytatywny 28.01.2023 09:29
- Sosnowiec. Teatr Zagłębia będzie rozbudowany. Eksperci zbadali budynek 28.01.2023 09:22
-
Warszawa. Premiera „Tanga” w reż. W. Kostrzewskiego w Teatrze Polskim - w niedzielę 28.01.2023 09:16
- Amsterdam. Koncert Artura Gotza 28.01.2023 08:53
Reżyseria Michała Znanieckiego, muzyka i teksty speca od musicali Stephena Sondheima i kostiumy Ewy Minge. Na takie połączenie mogła wpaść tylko... Alicja Węgorzewska. Już 26 marca na scenie Basenu Artystycznego Warszawskiej Opery Kameralnej musical „Company". Pisze Sylwia Krasnodębska w Gazecie Polskiej Codziennie.
Nikt nie jest w stanie przewidzieć efektu, a takie zestawienie nazwisk mogła wymyślić tylko jedna osoba - Alicja Węgorzewska, która jest już nie tylko specjalistką od opery, lecz także od eksperymentowania, odważnych prób, brawurowych hybryd stylów. - Szukałam wyjątkowych artystów, którzy - jak Sondheim w musicalu - nie boją się ryzykować i zostawić śladu-wyzwania - mówi dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej Alicja Węgorzewska. Reżyserię spektaklu oddala Michałowi Znanieckiemu, stworzenie kostiumów Ewie Minge, a kierownictwo muzyczne Tomaszowi Szymusiowi. W roli głównej Janusz Kruciński na przemian z Miłoszem Gałajem. Zaśpiewa też sama Węgorzewska.