EN

20.09.2019 Wersja do druku

Kraków. Ogólnopolska konferencja pracowników marketingu i PR w Operze Krakowskiej

Ambitnie czy prosto? Sztuka wysoka czy produkt premium? Czy ktoś poda dalej informację o spektaklu? Na te i inne pytania 16 i 17 września odpowiedzi szukali uczestnicy konferencji "Współczesne środki komunikacji w teatrze muzycznym i operowym", której organizatorem była Opera Krakowska. Wzięło w niej udział piętnaście instytucji z całej Polski.

Podczas spotkań dyrektorów w Radziejowicach narodził się pomysł zorganizowania platformy wymiany doświadczeń, pomysłów i porozumienia pomiędzy pracownikami podlegających im teatrów muzycznych i operowych. Efektem była pierwsza ogólnopolska konferencja, w której wzięli udział przedstawiciele działów Marketingu i Public Relations oraz Organizacji Widowni z całej Polski. Konferencję zainaugurował dyrektor Opery Krakowskiej Bogusław Nowak, a wprowadzenia dokonał prof. Tadeusz Gadacz, wygłaszając odczyt "Kultura w czasach bezmyślności". Następnie uczestnicy prezentowali swoje instytucje, ich strategie wizerunkowe i promocyjne w mediach społecznościowych oraz bezpośrednim kontakcie z widzem, chwalili się swoimi osiągnięciami, nie unikając przy tym opowiadania o wyzwaniach, jakie przynoszą najnowsze technologie komunikacyjne. Wieczorem uczestników powitał w Piwnicy pod Baranami Leszek Wójtowicz wraz z artystami, którzy wykonali program według scenari

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Źródło:

Materiał własny

Materiał nadesłany

Data:

20.09.2019