Inne aktualności
- Warszawa. „Gry i zabawy” – spektakl w DK Zacisze 21.01.2025 17:26
- Warszawa. Ogłoszono przetarg na realizację budowy TR Warszawa 21.01.2025 16:16
- Warszawa. MKiDN ogłosiło projekty dofinansowane z rezerwy ministra w ramach programu „Edukacja artystyczna 2025” 21.01.2025 16:07
- Bydgoszcz. Teatr Polski gra z WOŚP 21.01.2025 15:07
- Radom. Wkrótce premiera spektaklu „Café Luna” w Teatrze Powszechnym 21.01.2025 15:03
- Rzeszów. Promocja książki Andrzeja Piątka „Szajna. Dom wyobraźni artysty” 21.01.2025 14:56
- Nowy Sącz. XXI Międzynarodowy Konkurs Sztuki Wokalnej im. Ady Sari – w maju 21.01.2025 14:46
- Białystok. 30 twórców ze stypendiami artystycznymi prezydenta miasta 21.01.2025 14:43
- Bydgoszcz. „Zemsta” na Dzikim Zachodzie. Teatr Polski zaprezentował plakat z kaktusem i rewolwerem 21.01.2025 14:09
- Katowice. Za tydzień premiera spektaklu „Mianujom mie Hanka” w Teatrze Telewizji 21.01.2025 13:56
- Katowice. Gala wręczenia Nagrody im. Kazimierza Kutza w Teatrze Śląskim – 16 lutego 21.01.2025 13:28
- Gdańsk. Najbliższe wydarzenia w Teatrze Wybrzeże 21.01.2025 12:26
- Bydgoszcz. Opera ku pokrzepieniu serc. Weekend z „Napojem miłosnym” w Operze Nova 21.01.2025 12:20
- Płock. Zmarł aktor Zbigniew Płoszaj 21.01.2025 12:09
Podczas 15. edycji Gdańskiego Festiwalu Tańca Klub Żak zamieni się na 10 dni (od 1 do 10 września 2023 r.) w przestrzeń sztuki gestu i emocji, pełnej artystów z przeróżnych zakątków świata. Obejrzymy sześć spektakli, a w konkursie Solo Dance Contest rywalizować będzie 20 tancerzy i tancerek. Pisze Anna Umięcka w portalu Gdansk.pl.
Po spektaklach “Discreto Protagonista” i “Mass Effect” (2 i 9 września), podczas spotkań z publicznością, tancerze opowiedzą o swojej pasji. Ostatnie bilety jeszcze do kupienia w klubie Żak. Sprawdź PROGRAM.
GTF 2023 - mocne kobiece otwarcie
GTF 2023 otworzy - 1 września - Krakowski Teatr Tańca spektaklem „Takarazuka Camp”, który już kiedyś zawitał do Gdańska, ale nie będzie to jego dosłowne powtórzenie. Tworząc przedstawienie, tancerki inspirowały się japońską rewią Takarazuka, z siedzibą w mieście o takiej samej nazwie, gdzie wszystkie role, również męskie, odgrywają kobiety. Formuła teatru Takarazuka stała się punktem wyjścia dla polskich artystek do rozważań na temat m.in. stereotypowego postrzegania płci i ról kobiecych przez społeczeństwo. W aktualnej wersji spektaklu nieco przesunęły punkt ciężkości tych rozmyślań.