Inne aktualności
- Warszawa. Maja Kleczewska przenosi na scenę dzieła Hanny Krall 26.09.2025 14:05
- Olsztyn. Sezon 2025/2026 w Teatrze Jaracza 26.09.2025 14:01
- Olsztyn. Teatr Jaracza zapowiada 30. Olsztyńskie Spotkania Teatralne 26.09.2025 13:54
-
Warszawa. Spektakl „Rzecz na dwie kobiety i skrzypce” i dyskusja. Otwarta Scena IT 26.09.2025 13:43
- Podkarpackie. W sobotę w Dębicy poznamy Mistrza Mowy Polskiej 26.09.2025 13:12
- Toruń. Sebastian Fabijański z monodramem „Niemyte dusze / Narkotyki" w klubie „Od Nowa" 26.09.2025 12:39
-
Warszawa. Spektakl „Pierwszy raz” na Otwartej Scenie IT 26.09.2025 12:24
- Śląskie. Multimedialne widowisko na Zamku w Olsztynie k. Częstochowy zachwyciło publiczność 26.09.2025 12:20
-
Warszawa. Instytut Teatralny wspiera polską dramaturgię za granicą 26.09.2025 12:19
- Białystok. Jutro premiera „Trupa” Teatru Dramatycznego w Kinie Ton 26.09.2025 12:10
- Gubin. Monodram Aleksandra Stasiewicza „Seidel, czyli niewinne igraszki ze śmiercią" – dziś w GDK 26.09.2025 11:29
-
Wrocław. „Nowy wspaniały świat” w reż. Anny Obszańskiej. Dziś premiera Wrocławskiego Teatru Pantomimy 26.09.2025 11:00
- Kraków. „Sen o Podgórzu” już dziś na Rynku Podgórskim 26.09.2025 10:57
- Warszawa. „Pół żartem...” premiera komedii w gwiazdorskiej obsadzie w Teatrze Capitol 26.09.2025 10:48
Podczas 15. edycji Gdańskiego Festiwalu Tańca Klub Żak zamieni się na 10 dni (od 1 do 10 września 2023 r.) w przestrzeń sztuki gestu i emocji, pełnej artystów z przeróżnych zakątków świata. Obejrzymy sześć spektakli, a w konkursie Solo Dance Contest rywalizować będzie 20 tancerzy i tancerek. Pisze Anna Umięcka w portalu Gdansk.pl.
Po spektaklach “Discreto Protagonista” i “Mass Effect” (2 i 9 września), podczas spotkań z publicznością, tancerze opowiedzą o swojej pasji. Ostatnie bilety jeszcze do kupienia w klubie Żak. Sprawdź PROGRAM.
GTF 2023 - mocne kobiece otwarcie
GTF 2023 otworzy - 1 września - Krakowski Teatr Tańca spektaklem „Takarazuka Camp”, który już kiedyś zawitał do Gdańska, ale nie będzie to jego dosłowne powtórzenie. Tworząc przedstawienie, tancerki inspirowały się japońską rewią Takarazuka, z siedzibą w mieście o takiej samej nazwie, gdzie wszystkie role, również męskie, odgrywają kobiety. Formuła teatru Takarazuka stała się punktem wyjścia dla polskich artystek do rozważań na temat m.in. stereotypowego postrzegania płci i ról kobiecych przez społeczeństwo. W aktualnej wersji spektaklu nieco przesunęły punkt ciężkości tych rozmyślań.