Inne aktualności
- Białystok. Premiera spektaklu o miłości – „Wieczoru Trzech Króli” Szekspira w Teatrze Dramatycznym 22.02.2025 14:18
-
Warszawa. Premiera spektaklu muzycznego „Na prochach” w Teatrze Syrena – w sobotę 22.02.2025 12:00
- Kraków. „Aida” – premiera w Operze Krakowskiej 21.02.2025 18:02
-
Kielce. Zdjęcia Pawła Edelmana do „Skóry po dziadku” Pakuły 21.02.2025 17:50
- Kraków. Artyści i pracownicy Teatru Scena STU uhonorowani Medalami „Zasłużony Kulturze Gloria Artis” 21.02.2025 16:26
- Zakopane. Spektakl kabaretowo-muzyczny „Międzyczas” wg utworów Jonasza Kofty i premiera płyty 21.02.2025 16:09
- Warszawa. Ukraińskie „Dziady” w Teatrze Dramatycznym 21.02.2025 16:08
- Szczecin. W marcu premiera „Pół na pół” w Teatrze Polskim 21.02.2025 16:05
- Warszawa. Niepokojące plany dotyczące czeskiego Instytutu Teatralnego 21.02.2025 16:00
-
Lublin. Nowy cykl czytań performatywnych w Teatrze Osterwy 21.02.2025 15:42
-
Katowice. Wkrótce finał 2. edycji projektu WyspianKiss w Teatrze Śląskim 21.02.2025 14:36
-
Wrocław. Opera zachęca do wsparcia Ukrainy podczas spektaklu „Carmen” 21.02.2025 14:34
-
Teatr TV. Premiera spektaklu „Matki. Pieśń na czas wojny” w reż. Marty Górnickiej – w poniedziałek 21.02.2025 14:34
- Katowice. W Teatrze Żelaznym próbują „Misia Kubusia i przyjaciół” 21.02.2025 14:07
Podczas 15. edycji Gdańskiego Festiwalu Tańca Klub Żak zamieni się na 10 dni (od 1 do 10 września 2023 r.) w przestrzeń sztuki gestu i emocji, pełnej artystów z przeróżnych zakątków świata. Obejrzymy sześć spektakli, a w konkursie Solo Dance Contest rywalizować będzie 20 tancerzy i tancerek. Pisze Anna Umięcka w portalu Gdansk.pl.
Po spektaklach “Discreto Protagonista” i “Mass Effect” (2 i 9 września), podczas spotkań z publicznością, tancerze opowiedzą o swojej pasji. Ostatnie bilety jeszcze do kupienia w klubie Żak. Sprawdź PROGRAM.
GTF 2023 - mocne kobiece otwarcie
GTF 2023 otworzy - 1 września - Krakowski Teatr Tańca spektaklem „Takarazuka Camp”, który już kiedyś zawitał do Gdańska, ale nie będzie to jego dosłowne powtórzenie. Tworząc przedstawienie, tancerki inspirowały się japońską rewią Takarazuka, z siedzibą w mieście o takiej samej nazwie, gdzie wszystkie role, również męskie, odgrywają kobiety. Formuła teatru Takarazuka stała się punktem wyjścia dla polskich artystek do rozważań na temat m.in. stereotypowego postrzegania płci i ról kobiecych przez społeczeństwo. W aktualnej wersji spektaklu nieco przesunęły punkt ciężkości tych rozmyślań.