Podczas Gali Konkursu Klubu Twórców Reklamy w Nowym Teatrze w Warszawie wręczono nagrody za kreatywność. Jury w kategorii Design for Culture – Brand Identity System nagrodziło srebrem identyfikację wizualną Teatru TV opartą na ikonicznym znaku Janusza Kaczkowskiego – poinformował PAP dział PR TVP S.A.
Przypomniano, że "w maju Telewizja Polska zaprezentowała premierowe spektakle Teatru Telewizji w nowej graficznej odsłonie, z nowym logo i multimedialną oprawą". Jak wyjaśniono, "za nowy projekt odpowiada Patryk Hardziej z zespołem".
"Nagroda Klubu Twórców Reklamy (KTR) to jedno z najbardziej prestiżowych wyróżnień w środowisku kreatywnym. Celem klubu jest podnoszenie standardów w reklamowej fotografii, muzyce, ilustracji, typografii, designie. Doroczny konkurs jest świętem kreatywności i twórczej odwagi, a jurorzy doceniają wyrazistość komunikacji, idee przełamujące konwencje oraz dobór zaprezentowanych narzędzi, mediów i tematów" - czytamy w przesłanej w czwartek PAP informacji.
"Ta nagroda niezmiernie mnie cieszy. Okazało się, że strategia łączenia tego, co tradycyjne – mam tu na myśli kultowy znak graficzny Janusza Kaczkowskiego – z dostosowaniem elementów do nowych mediów ma sens" - powiedział Patryk Hardziej. Wyjaśnił, że "odnosi wrażenie, że marka Teatru Telewizji sama w sobie jest bardzo silna, a jury doceniło chęć rozwoju, wizualne uporządkowanie i otwartość na nowe".
Nagrodę za nową identyfikację wizualną Teatru Telewizji otrzymało Hardziej Studio w składzie: Patryk Hardziej (projekt), Marta Rochowska (wsparcie projektowe), Szymon Sawicki (animacja czołówki), Miłosz Konieczko (animacje) i Michał Zienkowski (muzyka).
Wyróżnienie wręczono 9 września, podczas Gali Konkursu KTR w Nowym Teatrze w Warszawie.