Logo
Aktualności

Warszawa. Maj w Teatrze Druga Strefa

6.05.2025, 08:11 Wersja do druku

Teatr Druga Strefa w maju zaprasza na kolejną odsłonę bogatego i zróżnicowanego repertuaru, który z pewnością zadowoli gusta różnorodnej publiczności. W programie znalazły się głęboko poruszające dramaty, które dotykają uniwersalnych ludzkich doświadczeń i prowokują do refleksji nad złożonością życia.

fot. Piotr Szafran / mat. teatru

Dla tych, którzy pragną zanurzyć się w lżejszej atmosferze, przygotowano pełne humoru komedie. Kameralne monodramy pozwolą na bliskie spotkanie z aktorską interpretacją indywidualnych historii, ukazując siłę jednostki i jej emocjonalną paletę. Teatralną ofertę maja uzupełni wernisaż wystawy - wydarzenie z pogranicza sztuk wizualnych, stanowiące okazję do odkrywania nowych perspektyw i artystycznych poszukiwań.

Teatr Druga Strefa to miejsce, gdzie różnorodność artystycznych propozycji tworzy unikalną i inspirującą przestrzeń dla każdego, kto ceni sobie kontakt ze sztuką w jej najciekawszych odsłonach.

,,W Drugiej Strefie mówi się mądrze i ciekawie.

To najlepszy, moim zdaniem, offowy teatr Warszawy.”

Jacek Mroczek, teatrvaria.blogspot.com, 29 marca 2025

Bilety dostępne na stronie: www.teatr2strefa.pl

WIZYTA | dramat

9 maja, 19.00

Sztuka Erica-Emmanuela Schmitta, w tłumaczeniu Jana Nowaka przenosi nas w czasie do 22 kwietnia 1938 roku oraz przestrzeni do Wiednia. W gabinecie doktora Zygmunta Freuda panuje półmrok. Freud prowadzi filozoficzną rozmowę z zaniepokojoną córką Anną, w tle słysząc narastający niepokój nazistowskich pieśni na ulicach. Ich rozmowa zostaje brutalnie przerwana przez 'przyjacielską wizytę' oficera gestapo. 'Wizyta' to podróż w głąb psychiki Freuda, w obliczu historycznego przełomu i osobistej tragedii.

Spektakl w reżyserii Sylwestra Biragi porusza tematy wiary i niewiary, solidarności, strachu, nieuchronności przemijania oraz niekończącej się podróży w poszukiwaniu swojego miejsca – gdzie dom powstanie na skale, nie na piasku.

Z recenzji:

W Drugiej Strefie mówi się mądrze i ciekawie. To najlepszy, moim zdaniem, offowy teatr Warszawy.

Znakomite sceny. Przemysław Wasilkowski sugestywny i konsekwentny w budowaniu postaci Freuda - oderwanego od rzeczywistości naukowca, który starając się zachować twarz musi odejść bez twarzy.
Jacek Mroczek, www.teatrvaria.blogspot.com, 29 marca 2025

Bardzo dobry spektakl w Teatrze Druga Strefa. Według mnie świetnie pasowałby do cyklu Nowe Epifanie. Tekst Erica-Emmanuela Schmitta to niemal filozoficzna rozprawka, która usiłuje ukazać ludzką kondycję poprzez nasze najbardziej intymne, niepowierzane nikomu innemu pytania, nasze płochliwe myśli i nadzieje. A przy tym nie moralizuje. Pozostawia nas jedynie z pytaniami.
MaGa www.notatnikkulturalny.blogspot.com, 3 kwietnia 2025

Autor: Éric-Emmanuel Schmitt

Tłumaczenie: Jan Nowak

Obsada:

Zygmunt Freud - Przemysław Wasilkowski

Anna - Aleksandra Rykowska

Nazista - Bartosz Bednarczyk

Nieznajomy - Piotr Duda

Reżyseria, scenografia i kostiumy: Sylwester Biraga

Muzyka: Michał Górczyński

Plakat: Marek Maciejczyk

Dzieło oryginalne w języku francuskim ©Antigone [2002]

Wszelkie prawa zastrzeżone - www.eric-emmanuel-schmitt.com

Prapremiera polska 28, 29 marca 2025

Czas trwania 100 minut | Spektakl dla widzów 15+

NOC HENNY | tragikomedia

10 maja, 17.00

Judith, była partnerka Jacka, nagrywa mu na telefonie dramatyczną wiadomość. Jednak u progu jej drzwi pojawia się nie on, a jego aktualna dziewczyna. Twórczynie przyglądają się relacji dwóch kobiet, które spotykają się jako rywalki. Kultura wyuczyła je tego, by widzieć w sobie nawzajem wrogów walczących o mężczyzn. Czy Judith i Ros są w stanie wyjść poza te ramy, zobaczyć siebie nawzajem i dostrzec coś więcej niż tylko satelitę krążącego wokół mężczyzny?

Noc Henny Amy Rosenthal to kameralny spektakl na dwie aktorki. Polska premiera sztuki miała miejsce w nietypowej przestrzeni, w mieszkaniu na warszawskiej starówce. Sztuka w reżyserii Marty Malinowskiej to wzruszająca tragikomedia dla widzów szukających w teatrze bliskości.

O autorce:

Amy Rosenthal – brytyjska dramatopisarka, żydowskiego pochodzenia, absolwentka dramaturgii na University of Birmingham, laureatka The Sunday Times Drama Award za swoją debiutancką sztukę NOC HENNY w 1999 roku. Nominowana do prestiżowej nagrody Susan Smith Blackburn Prize dla kobiet dramatopisarek.

Z recenzji:
Z wielką przyjemnością dałem się ponieść tej historii. A największą sprawiło mi to, że w chwilach w których wydawało mi się że dialog staje się przewidywalny i znam ripostę - byłem zaskakiwany oryginalnymi, świetnie wykreowanymi puentami. No i aktorsko jest to bardzo dobry spektakl. To nie są Artystki z nikąd. Mają za sobą znakomite szkoły zawodu, grały na różnych scenach. To doświadczenie pozwala im stworzyć na mikroskopijnej przecież Małej Scenie Drugiej Strefy widowisko, które trzyma w napięciu i pozwala cieszyć się wysoką, wręcz bardzo wysoką jakością tego, co Maria Patykiewicz i Agata Puterko mają do zaproponowania widzom.

Jacek Mroczek, www.teatrvaria.blogspot.com, 9 kwietnia 2025

Autor: Amy Rosenthal

Tłumaczenie: Maria Patykiewicz

Reżyseria: Marta Malinowska

Wykonanie: Maria Patykiewicz, Agata Puterko

Muzyka: Albert Stensen

Multimedia, zdjęcia: Ewa Radzewicz, Adam Romanowski

Czas trwania 60 minut | Kategoria wiekowa 15+

SZALEŃSTWO WE DWOJE | komedia
10 maja, 19.00

Eugène Ionesco, w swoim dziele "Szaleństwo we dwoje" (oryg. "Délire à deux"), stworzył wnikliwe studium ludzkiej natury, osadzone w świecie pełnym absurdu i chaosu. Sztuka, po raz pierwszy wystawiona w 1962 roku na scenie Studia des Champs-Élysées, przedstawia historię pary kochanków, którzy po siedemnastu latach wspólnego życia nieustannie kłócą się o najdrobniejsze sprawy, jak choćby to, czy żółw i ślimak należą do tego samego gatunku. Tymczasem za oknem ich mieszkania toczy się wojna, której przyczyny pozostają nieznane, a ich pokój staje się polem walki.

Dramat ten jest manifestacją absurdu, pokazującą, jak w ekstremalnych warunkach wojna i chaos mogą wypaczyć ludzkie zachowania i relacje. Codzienność staje się groteską, a rutynowe działania nabierają dziwacznego znaczenia. W sercu tej opowieści kryje się jednak miłość – trudna, szorstka, lecz prawdziwa i potrafiąca przetrwać największe burze. To właśnie miłość staje się siłą napędową, mimo otaczającej grozy.

"Szaleństwo we dwoje" nie tylko podkreśla absurdalność ludzkich działań w czasie wojny, ale także ukazuje paradoksy ludzkiej natury, gdzie brutalność fizyczna rywalizuje z gwałtownością języka. To opowieść, która zwiększa świadomość o wpływie wojny na psychikę i relacje międzyludzkie, tworząc niezwykły, choć tragiczny obraz rzeczywistości.

Zapraszamy do Teatru Druga Strefa, aby odkryć tę wyjątkową historię, która porusza i skłania do refleksji nad kondycją ludzkiej natury.

Z recenzji:

Jeśli tworzyć spektakle w oparciu o relatywnie stare teksty, bo przecież sześćdziesiąt dwa lata od pierwszego wystawienia to kawał czasu i świat zmienił się diametralnie - to właśnie tak, jak zrobił to Teatr Druga Strefa. Kolejny, ultraciekawy wieczór. Na warszawskiej mapie kulturalnej scena przy Magazynowej świeci pięknym blaskiem.

Jacek Mroczek, www.teatrvaria.blogspot.com

Spektakl ukazuje paradoksy ludzkiej natury, gdzie brutalność fizyczna rywalizuje z gwałtownością języka. Co chwila naszym bohaterom przychodzą do głów różne niedorzeczne pomysły, co staje się kolejnym pretekstem do kłótni. W sercu tej opowieści kryje się jednak miłość...

Roman Soroczyński, www.warszawa.pl

Autor: Eugène Ionesco

Tłumaczenie: Jan Kott

Obsada: Vova Makovskyi, Walentyna Sizonenko

Reżyseria i scenografia: Sylwester Biraga

Plakat: Marek Maciejczyk

Fotosy: Viktoria Nekrasova, Andrei Nekrasov

Premiera 18 grudnia 2024

Czas trwania 65 minut | Kategoria wiekowa 15+

Spektakl zrealizowany ze Funduszu SKE – ZASP

DRUGA | monodram Katarzyny Traczyńskiej

16 maja, 19.00

DRUGA to opowieść o losach kobiety – żony, matki, córki, aktorki. Historia o łamaniu barier, buncie, o wychodzeniu ze strefy komfortu. Codzienna walka o własną tożsamość w zestawieniu z dążeniami artystycznymi to wyboista droga. Bohaterka podąża jednak ścieżką poszukiwania wolności, co jest zmaganiem szczególnie trudnym, bo przez lata pozostawała w cieniu autorytatywnej matki.

DRUGA to monodram, w którym aktorka dialoguje z publicznością poszukując własnej tożsamości. To gra, zabawa i dramat w jednym. O życiu, sile, jaką mamy w sobie, słabości, niepohamowanym apetycie na codzienność, o stracie i wygranej. To opowieść skrząca od dowcipu i głębokiej refleksji… jednym słowem, rollercoaster.

Z ciekawostek, zakulisowych ploteczek trzeba koniecznie zdradzić (w tajemnicy, oczywiście), że odtwórczyni głównej roli posiada pewną specyficzną, ważną umiejętność. Jest mianowicie członkinią formacji tanecznej, która w listopadzie 2022 zdobyła mistrzostwo świata w stepowaniu. Jak zatem sądzicie – czy to jest umiejętność, która zostanie wykorzystana na scenie?

Pierwotnie DRUGA miała być projektem kobiecym, zrealizowanym wyłącznie przez żeński pierwiastek. Temat okazał się jednak tak uniwersalny, że panowie nie pozostali obojętni. Dlatego, choć u podstaw stoi praca kobiet, aktorki – autorki – i reżyserki, to jednak i panowie dołożyli swoją cegiełkę. Dzięki temu projekt DRUGA stał się wszechstronny, pojemny, otwarty.

Z recenzji:

Patrząc na scenę Drugiej Strefy widziałem nie jedną Katarzynę Traczyńską, ale dwie. Świetną Aktorkę - ze swadą, czysto podająca wciągający tekst monodramu. Umiejętnie posługującą się gestem, zachowaniami mimicznymi. Sprawnie korzystającą z jedynego elementu scenograficznego, jaki na tej scenie się znajdował. Ale widziałem też wspaniałego, silnego i fascynującego Człowieka. Kogoś, kogo zwykłe życie uczyniło postacią niezwykłą. Niezłomną i godną naśladowania.
Jacek Mroczek, teatrvaria.blogspot.com

Jestem pod wrażeniem i niesamowitej gry aktorskiej Katarzyny Traczyńskiej i oczywiście talentu Agnieszki Lis, na podstawie której tekstu powstał monodram w reżyserii Anny Sandowicz. I to jaki!! Pełen ekspresji, niesamowitych emocji i tak bardzo realny. Brawo!
zaczytanapodrozniczka.blogspot.com

Autorka: Agnieszka Lis
Wykonanie: Katarzyna Traczyńska
Reżyseria: Anna Sandowicz
Muzyka: Marek Jakubowicz
Choreografia: Michał Wierzbowski

Plakat: Asya Burtseva
Zdjęcie do plakatu: Eligiusz Baranowski

Premiera 13 października 2023 Teatr Druga Strefa Warszawa

Czas trwania 60 minut | Kategoria wiekowa 15+

WAVES | wernisaż wystawy Natalii Izdebskiej

21 maja, 19.00

Wystawa WAVES przenosi widza w świat abstrakcyjnych form, kolorów i tekstur. Natalia Izdebska to artystka, która eksploruje nieoczywiste połączenia między materią, emocjami a ruchem, stawiając na różnorodne techniki – od malarstwa po instalacje dźwiękowe.

Dominującym motywem jest poszukiwanie relacji między chaosem a harmonią. Abstrakcyjne formy organiczne są zestawione z geometrycznymi kompozycjami, a paleta barw przechodzi od subtelnych pastelowych tonów po intensywne kontrasty, niemal pulsujące energią. Każdy element wystawy jest zaproszeniem do refleksji. Ale także do intuicyjnego odczuwania – od delikatnych linii wywołujących uczucie spokoju, po dynamiczne kształty pobudzające wyobraźnię.

Ważnym elementem ekspozycji jest interakcja z muzyką, która rzuca zmieniające się emocje na płótnie, tworząc niemal medytacyjną atmosferę. Dźwięki towarzyszące dziełom – od delikatnych szumów po industrialne tony – podkreślają wielozmysłowy charakter wystawy.

WAVES to podróż przez niewidzialne wymiary ludzkiego doświadczenia. Jest to przestrzeń do zatrzymania się, odnalezienia własnych emocji i otwarcia się na nieskończoność interpretacji, jakie niesie sztuka abstrakcyjna.

O artystce:
Natalia Izdebska - urodzona w 1999 roku, absolwentka polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego, aktualnie kończy studia magisterskie na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie na Wydziale Badań Artystycznych i Studiów Kuratorskich. W swoich pracach artystka stawia na prostą symbolikę i abstrakcjonizm form. Inspiracje w swoich pracach czerpie z muzyki. Próbuje łączyć sztuki wizualne z ambientowymi dźwiękami.

PRZY DRZWIACH ZAMKNIĘTYCH | dramat

22 maja, 19.00

Gdzieś po drugiej stronie Garcin, Inez i Stellę skazano na bycie razem na wieczność. Nie mają szczoteczki do zębów, nie mają łóżka, nie mają lustra, mają tylko siebie i doskonale wyuczoną grę pozorów. Z łatwością okłamują innych, okłamują siebie, a cena jest wysoka. W tym niezwykłym trójkącie przy drzwiach zamkniętych wychodzą na światło dzienne najmroczniejsze sekrety ich życia. Podstęp, intryga, manipulacja, agresja, brutalność, namiętność, uległość przyjemności, zabijanie dzieci. Gra w asertywność oraz walka o przewagę nad pozostałymi jest jedynym wyjściem z sytuacji. Kto stanie się katem, a kto ofiarą? I czy ofiara może być równocześnie katem?

PRZY DRZWIACH ZAMKNIĘTYCH to dramat, który na polskich scenach wystawiany był niezwykle rzadko. Sylwester Biraga na nowo odczytuje napisany w 1944 roku tekst autorstwa Jeana Paula Sartra, poszukując przy tym odpowiedzi na pytanie czy rzeczywiście piekło to są inni?

Jean Paul Sartre - powieściopisarz, dramaturg i filozof. Jeden z czołowych przedstawicieli egzystencjalizmu ateistycznego. Pod koniec życia odszedł jednak od tej filozofii rozwijając przy tym własną wersję socjologii marksistowskiej. Laureat Nagrody Nobla w dziedzinie literatury w 1964 roku, której przyjęcia odmówił.

Z recenzji:

W Drugiej Strefie „Przy drzwiach zamkniętych” Jean Paula Sartre’a w reżyserii Sylwestra Biragi. Kolejny mocny punkt w repertuarze teatru z Magazynowej. Nie jest łatwo się na to dostać, pierwszy w tym roku spektakl „sold out”. Ale jeżeli tylko będzie okazja - moim zdaniem warto…

Jacek Mroczek teatrvaria.blogspot.com

Zachwyciłam się grą aktorską i scenografią. Już dawno nie widziałam spektaklu, gdzie dykcja każdego aktora z każdej pozycji na scenie byłaby tak dobrze słyszalna, tak pięknie wypowiedziana, niosła taki ładunek emocjonalny. Cudownie się to oglądało. I scenografia… taka prosta, a taka „niebiańsko” przemyślana. Zresztą, scenograficznie Teatr Druga Strefa jest zdecydowanie w czołówce teatrów warszawskich. I jeszcze ta oprawa dźwiękowa, która przenosiła widzów w świat pozaziemski.

MaGa notanikkulturalny.blogspot.com

Halina Chrobak, Joanna Górniak i Katarzyna Łochowska w aktorskim koncercie! Jedna z dam pokazuje, jak sprytnie potrafi korzystać ze swych umiejętności, by osiągać zamierzony efekt, druga: pokaże, że potrafi zagrać dosłownie wszystko i nie ma granic emocji, których nie potrafiłaby przekroczyć, niezależnie od kostiumu, trzecia zaś - i to moje największe odkrycie - udowadnia, jak ważne jest, by reżyser potrafił otwierać aktorkom drzwi, które, jeśli się do nich znajdzie klucz, okazują się skrywać magiczne wnętrze. Moje największe chochlikowe uznanie.

Włodzimierz Neubart - Chochlik Kulturalny

Wystawiano ten przewrotny dramat Sartre’a o życiu pozagrobowym właściwie tylko dla końcowego zdania: „Piekło to inni”, które zrobiło niebywałą karierę. Sam utwór jednak coraz bardziej wydawał się anachroniczny – jednak nie Sylwestrowi Biradze, który uznał, że to wykręt, a może ironiczny zabieg autora i dowiódł, że piekło to my. Dzięki tej zmianie perspektywy dramat Sartre’a odmłodniał, a jego ciut niesamowitej atmosfery dogląda osobiście reżyser, który obsadził się w roli nadzorcy piekieł. Czyli roli bliżniaczo bliskiej reżyserowi.

Tomasz Miłkowski, aict.art.pl

Autor: Jean Paul Sartre

Tłumaczenie: Jan Kott

Obsada:

Kelner - Michał Górczyński, Sylwester Biraga

Garcin - Joanna Górniak

Inez - Halina Chrobak

Stella - Katarzyna Łochowska

Reżyseria, scenografia: Sylwester Biraga

Muzyka: Michał Górczyński
Plakat: Marek Maciejczyk

Fotosy: Kinga Karpati & Daniel Zarewicz

Licencja na wystawienie spektaklu została została udzielona przez ZAIKS.

Premiera 15 grudnia 2023

Czas trwania 95 minut | Kategoria wiekowa 15+

JA, CÓRKA RASPUTINA | monodram Marzeny Trybały

24 maja, 17.00

Akcja spektaklu rozgrywa się w Los Angeles w mieszkaniu Marii Rasputiny, w 10. rocznicę śmierci Feliksa Jusupowa, który zabił jej ukochanego ojca. Dla jednych Grigorij Rasputin był prorokiem a dla innych najbardziej tajemniczą, mroczną i złowrogą postacią. Maria wspomina swoje życie, które nierozłącznie niesie ze sobą wspomnienia o historii świata epoki rewolucji oraz codziennej konfrontacji człowieka z tragicznym losem. Spektakl daje nam możliwość spojrzenia na historię Rosji i świata przez pryzmat życia nieszczęśliwej kobiety.

Z recenzji

Jeżeli możecie, biegnijcie do Drugiej Strefy, do Teatru Druga Strefa, na monodram Marzeny Trybały, „Ja, córka Rasputina” w reżyserii Sylwestra Biragi. Trybała gra wspaniale. Wyciska ze sztuki Rafaela Akopdżaniana tyle, ile się da. Wulgarna i subtelna. Nie da się tego pogodzić? Zobaczcie Trybałę. Potrafi.

Łukasz Maciejewski / aict.art.pl

W “Rasputinie” przeniosły się akcenty, z głównego tematu sztuki - przekleństwa życia z piętnem ojca o złej sławie i odpowiedzialności dzieci za winy swych ojców na problem historycznej odpowiedzialności mocarstwa światowego za czyny swych władców i koszmaru ucieczki przed złem.

Aleksandra Pieterwas / Stolica

Maria Rasputina, w wykonaniu Marzeny Trybały to kobieta pogodzona. Nie ma w niej goryczy a sentymentu jest w sam raz. Nie ma w niej nienawiści ani zbytniej przesady. Marzena Trybała pięknie przedstawiła nam Marię akceptującą swój los, pomimo dramatycznych wydarzeń jakich doświadczyła w związku ze stygmatem nazwiska jakie nosiła.

MaGa / Notatnik kulturalny

autor: Rafael Akopdżanian

tłumaczenie: Walentyna Mikołajczyk-Trzcińska

reżyseria, scenografia i opracowanie muzyczne: Sylwester Biraga

wykonanie: Marzena Trybała

plakat: Jan Wawrynkiewicz

Premiera 31 marca 2023 Teatr Druga Strefa Warszawa

Spektakl został zrealizowany dzięki wsparciu finansowemu ZASP oraz miasta stołecznego Warszawy

Czas trwania 70 minut | Kategoria wiekowa 15+

NOC HELVERA | dramat

24 maja, 19.00

Czy brunatne czasy rodzącego się nazizmu należą już do przeszłości? Czy kryształowe noce w różnych odsłonach nie są powtarzającym się elementem historii na sinusoidzie wieków? Czy współczesne podziały na gorszy i lepszy sort nie powinny zasiać w nas niepokoju? Teatr Druga Strefa każe widzowi zmierzyć się z trudnymi pytaniami. Sylwester Biraga inscenizując dramat Ingmara Villqista nie podsuwa gotowych odpowiedzi. Każe wszystkim szukać ich wewnątrz siebie, sprawiając, że Noc Helvera staje się ich udziałem. Nie sposób będzie jej zapomnieć po opuszczeniu teatru. Wracać będzie jak natrętne echo. Każde medialne informacje będą nową Nocą Helvera! Helvera XXI wieku...

Z recenzji:

Mogło się wydawać, że zaskakujący dramat Villqista, którego premiery telewizyjna i teatralne w warszawskich teatrach Studio i Powszechnym przed ponad 20 laty wzbudziły emocje, już wyczerpał swoje możliwości, że już wszystko o tej sztuce wiemy. Tymczasem najnowsza jej realizacja w Teatrze Druga Strefa w reżyserii Sylwestra Biragi odsłania mniej widoczne, głębinowe sensy dramatu.

Tomasz Miłkowski aict.art.pl 22 marca 2022

Osobiście chciałbym pochwalić Halinę Chrobak: wzruszająco zagrała kobietę troszczącą się o swojego podopiecznego i walczącą o jego spokój! Jest to kolejna wspaniała rola tej znakomitej Aktorki! Nic dziwnego zatem, że po spektaklu zapadła długa cisza na widowni i dopiero po pewnym czasie rozległy się mocne, w pełni zasłużone, brawa.

Roman Soroczyński warszawa.pl 6 września 2022

Szokujący spektakl. Wszystko mnie w nim zaskakiwało. Oglądając go broniłem się pazurami przed tym, żeby dać się porwać - przegrałem. Wciąż posługujący się najbardziej klasycznymi środkami, jest jednocześnie bardziej nowoczesny od tego, czym karmi się współczesny teatr. Niezwykła forma [...] Zagrane to jest tak, że burza braw to mało.

Włodzimierz Neubart - Chochlik Kulturalny 18 listopada 2021

Autor: Ingmar Villqist

Występują: Halina Chrobak, Piotr Duda

Reżyseria, scenografia i kostiumy: Sylwester Biraga

Plakat: Jan Wawrynkiewicz

Fotosy: Eligiusz Baranowski

Licencja na wystawienie spektaklu została została udzielona przez ZAIKS

Premiera 8 października 2021

Czas trwania 60 minut | Spektakl dla widzów 15+ 

Projekt współfinansuje miasto stołeczne Warszawa w ramach realizacji zadania publicznego “TEATR DRUGA STREFA 2025 – Premiery, Spektakle, Wydarzenia”

 

Źródło:

Materiał nadesłany

Sprawdź także