Dom Mediowy Macroscope OMD zbadał opinie polskich internautów na temat osób publicznych, które nadają się lub nie do reklamowania banków. Internauci orzekli, że Katarzyna Figura i Leo Beenhakker, nie nadają się do takich kampanii, natomiast za najlepszych w reklamowaniu banków uznani zostali Marek Kondrat i Piotr Fronczewski.
Prawie trzy czwarte polskich internautów uważa, że Marek Kondrat pasuje do reklamy banku ING i występując w jego kampaniach, przynosi mu korzyści, przeciwnego zdania jest niespełna 20% ankietowanych. Z kolei dwie trzecie respondentów pozytywne odbiera udział Piotra Fronczewskiego w kampaniach Getin Banku. Więcej niż połowa internautów tak samo ocenia reklamowanie banków przez Jerzego i Macieja Stuhrów oraz Huberta Urbańskiego. Z drugiej strony prawie 60% internautów uważa, że do reklamy banku nie pasuje Katarzyna Figura i jej udział w kampanii Eurobanku przyniósł mu więcej szkód niż korzyści. Ponad połowa respondentów tak samo ocenia reklamowanie banku przez Leo Beenhakkera. Więcej niż 40% ankietowanych podobne zdanie ma o udziale w takich kampaniach Anny Marii Jopek, Piotra Kupichy i Krystyny Jandy. Ta ostatnia aktorka i John Cleese to zarazem gwiazdy, których udział w kampaniach banków jest oceniany negatywnie przez podobną grupę respondentów, c