EN

24.11.2009 Wersja do druku

Warszawa. Kondrat najlepszy dla banków

Dom Mediowy Macroscope OMD zbadał opinie polskich internautów na temat osób publicznych, które nadają się lub nie do reklamowania banków. Internauci orzekli, że Katarzyna Figura i Leo Beenhakker, nie nadają się do takich kampanii, natomiast za najlepszych w reklamowaniu banków uznani zostali Marek Kondrat i Piotr Fronczewski.

Prawie trzy czwarte polskich internautów uważa, że Marek Kondrat pasuje do reklamy banku ING i występując w jego kampaniach, przynosi mu korzyści, przeciwnego zdania jest niespełna 20% ankietowanych. Z kolei dwie trzecie respondentów pozytywne odbiera udział Piotra Fronczewskiego w kampaniach Getin Banku. Więcej niż połowa internautów tak samo ocenia reklamowanie banków przez Jerzego i Macieja Stuhrów oraz Huberta Urbańskiego. Z drugiej strony prawie 60% internautów uważa, że do reklamy banku nie pasuje Katarzyna Figura i jej udział w kampanii Eurobanku przyniósł mu więcej szkód niż korzyści. Ponad połowa respondentów tak samo ocenia reklamowanie banku przez Leo Beenhakkera. Więcej niż 40% ankietowanych podobne zdanie ma o udziale w takich kampaniach Anny Marii Jopek, Piotra Kupichy i Krystyny Jandy. Ta ostatnia aktorka i John Cleese to zarazem gwiazdy, których udział w kampaniach banków jest oceniany negatywnie przez podobną grupę respondentów, c

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Tytuł oryginalny

Kondrat najlepszy dla banków

Źródło:

Materiał nadesłany

Temi nr 46/18.11.

Data:

24.11.2009

Wątki tematyczne