16.01.2019 Wersja do druku

Warszawa. Kampania promująca Rok Stanisława Moniuszki

Ruszyła kampania promująca Rok Stanisława Moniuszki pod hasłem "To będzie mój rok!".Za koncept kreatywny i realizację odpowiada agencja Communication Unlimited. Kampania została przygotowana na zlecenie Teatru Wielkiego - Opery Narodowej.

Organizatorem ochodów Roku Moniuszki jest Mnisterstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego.Uchwałą Sejmu RP rok 2019 został ustanowiony Rokiem Stanisława Moniuszki. W tym roku przypada dwusetna rocznica urodzin tego wybitnego kompozytora, dyrygenta, organisty, pedagoga, dyrektora Teatru Wielkiego w Warszawie, twórcy polskiej opery narodowej. - "Wydarzenia organizowane w ramach Roku Stanisława Moniuszki udowodnią, że twórczość tego wybitnego artysty doskonale broni się po latach i potrafi przemawiać do współczesnych słuchaczy. Cieszę się, że wspólnie z zespołem Communication Unlimited wypracowaliśmy komunikację, która dzięki lekkiej formie i poczuciu humoru burzy mur między kompozytorem a publicznością." - mówi Marcin Fedisz, Kierownik Działu Literackiego i Marketingu, Teatr Wielki - Opera Narodowa. Kampania zachęca do odwiedzenia strony moniuszko200.pl, na której można znaleźć m.in. kalendarz wydarzeń rocznicowych, encyklopedię wiedzy o komp

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Źródło:

Materiał własny

Materiał nadesłany

Data:

16.01.2019

Tematy w toku