"Współczucie dla diabła" w reż. Marcina Libera i "Projekt Alicja..." w reż. Wojciecha Wińskiego w Teatrze Usta Usta w Poznaniu. Po pokazach na Festiwalu Malta pisze Łukasz Drewniak w Przekroju.
Co na Malcie pokazał najlepszy teatr offowy w Polsce. Poznański Teatr Usta Usta tworzą dwaj reżyserzy - Marcin Liber i Wojciech Wiński. Pod jednym szyldem realizują niezależne od siebie projekty. Co roku podczas festiwalu Malta możemy sprawdzić rezultaty. Oto tegoroczne. Sympathy For The Devil Marcin Liber kocha multimedia, łamanie estetyk, zaskakujące zestroje konwencji (nu-metal i camp, patos i rzyg). "Współczucie dla diabła" to ostatnia część jego bluźnierczego tryptyku "Sex, drugs and rock'n'roll". Pierwsza rozgrywała się w rzeźni zmienionej w hipermarket, w drugiej widzowie wędrowali po umarłym teatrze. Tym razem jesteśmy w czerwonej komnacie z filmów Lyncha, gdzie rozpętany zostaje Calderonowski teatr świata, cyrk i jatka rzeczy ostatecznych. Nagi diabeł o twarzy Marilyna Mansona (Janusz Stolarski) wykrzykuje Ginsbergowski poemat. Grupa seksownych tancerek nosi ledwo zasłaniające pupy pasiaki z Auschwitz. Transwestyta śpiewa piosenkę Marle