EN

18.06.2010 Wersja do druku

Pruszcz Gdański. Kolejka SKM promuje kulturę

Niecodzienną promocję miasta wymyśliły władze Pruszcza Gdańskiego. Zaprosiły na konferencję prasową na peron kolejki SKM w Gdańsku.

Miejsce konferencji wybrano nieprzypadkowo, ponieważ dzisiaj rozpoczęła się kampania reklamowa Pruszcza na pociągu Szybkiej Kolei Miejskiej. To pierwsza w historii miasta kampania wizerunkowa, która stawia na promocję poprzez wydarzenia kulturalne. Pierwszy wagon reklamuje Scenę Letnią teatru Wybrzeże, środkowy - rekonstruowaną Faktorię Rzymską, a ostatni promuje Scenę Muzyczną. W sobotę 26 czerwca ponownie zostanie otwarta Scena Letnia teatru Wybrzeże w Pruszczu Gdańskim. Zadebiutowała latem ubiegłego roku i cieszyła się wielkim powodzeniem. Tydzień później w faktorii obejrzymy premierę recitalu pt. "Fatum" aktorki teatru Wybrzeże Marzeny Nieczui-Urbańskiej. - Rok temu pokazaliśmy od końca czerwca do końca sierpnia sześć tytułów, w tym aż trzy premierowe, które obejrzało kilka tysięcy widzów - mówił dyrektor Adam Orzechowski. - Mamy nadzieję, że w tym roku zainteresowanie widzów będzie równie duże. Scena Letnia teatru Wybrze

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Tytuł oryginalny

Pruszcz Gdański: Teatr i muzyka. Konferencja na peronie SKM

Źródło:

Materiał nadesłany

Polska Dziennik Bałtycki online

Autor:

Grażyna Antoniewicz

Data:

18.06.2010

Wątki tematyczne