Wydawnictwa Fundacji Malta: Energetyczne nakłucie. 20 lat Festiwalu Malta oraz katalog Maltafestival Poznań 2010 , których oprawę graficzną przygotowała agencja reklamowa Just są nominowane w konkursie Złote Orły, w kategoriach Design: Wydawnictwa Korporacyjne oraz Design: Materiały promocyjne.
Jak piszą organizatorzy konkursu: "Nieprzerwanie głównym celem Złotych Orłów jest promowanie wysokiego poziomu artystycznego w produkcji reklamowej oraz kształtowanie systemu wartości w polskiej reklamie i takie stymulowanie jej rozwoju i postrzegania, aby najbardziej wartościowe jej przejawy traktowane były jako dzieła sztuki. Dlatego też podstawowym kryterium oceny prac zgłoszonych do konkursu jest KREATYWNOŚĆ, innowacyjność w komunikowaniu treści reklamowych oraz doskonała FORMA, warsztatowy profesjonalizm." Jubileuszowa publikacja Energetyczne nakłucie. 20 lat Festiwalu Malta pod redakcją Marcina Maćkiewicza sytuuje proces rozwoju festiwalu w szerszym kontekście przemian społeczno-kulturowo-estetycznych. Jej zawartość skoncentrowano wokół pięciu istotnych dla festiwalu zjawisk. Prezentują one zmiany charakteru festiwalu od fenomenu masowych spektakli pokazywanych w przestrzeniach publicznych, poprzez proces wspierania lokalnej alternatywy i przedsta