EN
30.10.2013 Wersja do druku

Poznań. Nowe rozdanie Teatru Muzycznego

Po pół roku od objęcia przez Przemysława Kieliszewskiego stanowiska dyrektora Teatru Muzycznego w Poznaniu widać już sporo zmian.

Na widowni pojawiły się nowe fotele, jest więcej miejsc dla widzów, zmieniła się organizacja pracy, nieco zespół, zmienia się repertuar, ale przede wszystkim zmienia się wizerunek teatru, jak i plany budowy nowej sceny. Widzowie już teraz mogą dostrzec nad wejściem baner z nowym logo teatru, zmienia się także grafika wszystkich programów, repertuarów i plakatów. Niebawem będzie też zupełnie nowa, bardzo nowoczesna i funkcjonalna strona internetowa. - Logo jest nowoczesne, ma w sobie energię - mówi Sylwia Mendyk z Agencji H7, która wygrała konkurs na stworzenie wizerunku teatru. - Powstało z połączenia diamentu, czyli energii i serca - emocji. Do tego młody grafik, który jest autorem projektu, Michał Gerwazik zaproponował wpisanie tego w formę trójkąta. Każdy z gatunków, jakie będą pokazywane w Teatrze Muzycznym będzie też miał swoją kolorystykę. - To nowe rozdanie naszego teatru - stwierdził dyrektor Przemysław Kieliszewski. - W przyszł

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Tytuł oryginalny

Nowy wizerunek z energią

Źródło:

Materiał nadesłany

Polska Głos Wielkopolski nr 254

Autor:

Elżbieta Podolska

Data:

30.10.2013

Wątki tematyczne