Katalog Maltafestival Poznań 2010 zaprojektowany przez agencję reklamową Just otrzymał wyróżnienie w kategorii Design_materiały promocyjne na Ogólnopolskim Festiwalu Reklamy "Złote Orły".
Jury zwróciło przede wszystkim uwagę na umiejętne połączenie potrzeb klienta (eleganckie wydanie jubileuszowe) z ideą designu ekologicznego. Katalog wykonany jest z materiałów przyjaznych środowisku i utrzymany w naturalnych odcieniach. Wnętrze katalogu zostało wydrukowane przy użyciu jedynie dwóch kolorów Pantone na niepowlekanym, ekologicznym papierze Munken LYNX posiadającym certyfikaty FSC i PEFC. Biel i odcienie szarości doskonale wyeksponowały graficzny motyw przewodni tegorocznego festiwalu - intensywny amarant. Także okładka wydawnictwa wpisała się w modny nurt eko. Surowa, kartonowa oprawa z białym tłoczeniem oraz grzbiet wykonany w płótnie nawiązywały do najlepszych tradycji introligatorskich. Wyróżniającą cechą wydawnictwa jest także jego przejrzysta, wręcz ascetyczna forma, która ułatwia widzowi Malty nawigację po bogatym repertuarze festiwalowych wydarzeń.