Inne aktualności
- Warszawa. Premiera płyty z nagraniem „Requiem” Mozarta w wykonaniu artystów Warszawskiej Opery Kameralnej 13.05.2025 19:10
- Warszawa. Spotkanie wokół książki „Kalejdoskopy: Ból” w Big Book Cafe 13.05.2025 16:25
- Poznań. Premiera plenerowej „Burzy” Teatru Biuro Podróży – w sobotę 13.05.2025 16:21
- Poznań. Rozstrzygnięcie 36. Konkursu na Sztukę Teatralną dla Dzieci i Młodzieży 13.05.2025 16:08
- Warszawa. Start prób musicalu „Beetlejuice”. Premiera w Teatrze Syrena już we wrześniu 13.05.2025 16:07
- Toruń. Już za tydzień rusza 9. Ogólnopolski Przegląd „Przygrywka” 13.05.2025 15:54
- Warszawa. Ruszył przetarg na budowę największej sali koncertowej w Polsce 13.05.2025 15:53
-
Kraj. Elza van den Heever, Peter Mattei i Piotr Buszewski na wielkim ekranie 13.05.2025 15:38
- Warszawa. Bajkowy Dzień Dziecka w Teatrze Kamienica 13.05.2025 15:10
-
Szczecin. Agnieszka Nagórka nowym zastępcą ds. artystycznych Opery na Zamku 13.05.2025 14:52
-
Warszawa. Pierwsza edycja Festiwalu #studencinascenę_premiery2025 13.05.2025 13:15
- Poznań/Warszawa. „Amoroso” Teatru Klucz z CK Zamek– gościnnie w Komunie Warszawa 13.05.2025 13:15
-
Warszawa. Program 32. edycji Festiwalu Sztuka Ulicy 13.05.2025 12:27
-
Gdynia. Pięcioro nominowanych do finału konkursu o Gdyńską Nagrodę Dramaturgiczną 13.05.2025 11:50
Siesta Festival, Ladies' Jazz Festival, premiery w Operze Bałtyckiej czy w Teatrze Muzycznym w Gdyni. Już chyba nie wyobrażamy sobie kulturalnego życia Trójmiasta bez tych wspaniałych wydarzeń i instytucji. Jednak aby kultura była dostępna dla wszystkich powinna mieć wsparcie mecenasa. Tę misję wzięła na siebie Grupa Lotos.
Zaangażowanie w rozwój kultury i sztuki jest stałym elementem strategi CSR (ang. Corporate Social Responsibility) przyjętej i od lat realizowanej przez Grupę Lotos. Na wsparcie szczególnie mogą liczyć instytucje i wydarzenia kulturalne, które są zlokalizowane i realizowane przede wszystkim w regionach, gdzie koncern prowadzi działalność. Podstawowym kryterium zaangażowania Grupy Lotos w kulturę i sztukę jest społeczny wymiar oraz długofalowość projektów, jak również ich ranga dla promocji regionów, w których działają spółki Grupy.
- Od lat jesteśmy mecenasem polskiej kultury i aktywnie wspieramy wydarzenia, które promują uniwersalne wartości, zarówno na Pomorzu, jak i w całej Polsce. Szczególnym wsparciem obejmujemy projekty realizowane na tych terenach, na których zlokalizowane są podmioty Grupy Kapitałowej Lotos, czyli oprócz Gdańska, także Czechowice-Dziedzice i Jasło. Projekty, w które angażuje się Lotos zostały wybrane ze względu na kryterium promocyjne, jak również poziom artystyczny i oddziaływanie społeczne. Z wieloma instytucjami kulturalnymi łączy nas wieloletnia współpraca. Zależy nam na budowaniu pozytywnej reputacji naszej firmy oraz zwiększaniu wartości marki Lotos - mówi Kinga Fedorowska, dyrektor ds. marketingu Grupy Lotos.