Inne aktualności
-
Nowy RAPTULARZ: Misterium Wielkiej Nocy 18.04.2025 15:18
-
E-teatr życzy radosnej i spokojnej Wielkanocy! 18.04.2025 09:00
-
Warszawa. Michał Merczyński dyrektorem Nowego Teatru 17.04.2025 18:58
- Łódź. Stypendia artystyczne Miasta Łodzi dla 16 laureatów 17.04.2025 18:03
- Warszawa. Maraton spektakli z nutką ekologii na urodziny Teatru Bohema House 17.04.2025 17:05
- Katowice. Ruszył nabór ofert do XX edycji programu „Lokal na kulturę” 17.04.2025 16:24
-
Kielce. Jacek Jabrzyk wygrał konkurs na dyrektora Teatru im. Stefana Żeromskiego 17.04.2025 16:13
- Dolny Śląsk. Miejski Ośrodek Kultury i Sztuki w Oleśnicy oraz Teatr Tańca MOMENTUM zapraszają do udziału w konkursie 17.04.2025 15:48
- Warszawa. II Festiwal Musica Sacra w stolicy od 27 kwietnia do 4 maja 17.04.2025 14:51
- Pomorskie. Spotkanie z Krzysztofem Zanussim i spektakl „Być jak Charlie Chaplin” w Kębłowie 17.04.2025 14:21
- Gdańsk. Misterium Krzyża w Wielki Piątek. Organizuje je Bractwo św. Pawła 17.04.2025 13:49
- Warszawa. W Operze Narodowej – warsztat choreograficzny „Kreacje 17” 17.04.2025 13:46
- Pogrzeb Jadwigi Jankowskiej-Cieślak – w środę w Józefowie pod Warszawą 17.04.2025 13:30
- Katowice. Adam Balas zarekomendowany na dyrektora NOSPR 17.04.2025 13:02
Siesta Festival, Ladies' Jazz Festival, premiery w Operze Bałtyckiej czy w Teatrze Muzycznym w Gdyni. Już chyba nie wyobrażamy sobie kulturalnego życia Trójmiasta bez tych wspaniałych wydarzeń i instytucji. Jednak aby kultura była dostępna dla wszystkich powinna mieć wsparcie mecenasa. Tę misję wzięła na siebie Grupa Lotos.
Zaangażowanie w rozwój kultury i sztuki jest stałym elementem strategi CSR (ang. Corporate Social Responsibility) przyjętej i od lat realizowanej przez Grupę Lotos. Na wsparcie szczególnie mogą liczyć instytucje i wydarzenia kulturalne, które są zlokalizowane i realizowane przede wszystkim w regionach, gdzie koncern prowadzi działalność. Podstawowym kryterium zaangażowania Grupy Lotos w kulturę i sztukę jest społeczny wymiar oraz długofalowość projektów, jak również ich ranga dla promocji regionów, w których działają spółki Grupy.
- Od lat jesteśmy mecenasem polskiej kultury i aktywnie wspieramy wydarzenia, które promują uniwersalne wartości, zarówno na Pomorzu, jak i w całej Polsce. Szczególnym wsparciem obejmujemy projekty realizowane na tych terenach, na których zlokalizowane są podmioty Grupy Kapitałowej Lotos, czyli oprócz Gdańska, także Czechowice-Dziedzice i Jasło. Projekty, w które angażuje się Lotos zostały wybrane ze względu na kryterium promocyjne, jak również poziom artystyczny i oddziaływanie społeczne. Z wieloma instytucjami kulturalnymi łączy nas wieloletnia współpraca. Zależy nam na budowaniu pozytywnej reputacji naszej firmy oraz zwiększaniu wartości marki Lotos - mówi Kinga Fedorowska, dyrektor ds. marketingu Grupy Lotos.