Inne aktualności
- Wrocław. Sakura. III Wrocławskie Dni Japońskich Inspiracji – Spotkanie Kultur w Sercu Europy 26.04.2024 13:45
- Łódź. Komedie w Teatrze Muzycznym 26.04.2024 12:16
- Łódź. „Rodzeństwo” Thomasa Bernharda w Teatrze Jaracza 26.04.2024 11:44
- Łódź. Kolejne pokazy w ramach akcji Dotknij Teatru 26.04.2024 11:34
- Warszawa. „Policzone i Policzeni 2024” - rusza badanie liczby artystów 26.04.2024 11:08
- Paryż. Nie żyje reżyser Laurent Cantet. Miał 63 lata 26.04.2024 10:51
- Warszawa. Dwoje kandydatów do zastąpienia Bartłomieja Sienkiewicza 26.04.2024 10:30
- Busko-Zdrój. Odsłonięto ławeczkę upamiętniającą Krystynę Jamróz 26.04.2024 10:25
- Gdańsk. „Opera? Si!”, „Wyzwolenie" i ludzie-foki na weekend 26.04.2024 09:33
- Gdańsk. Wręczono Pomorskie Nagrody Artystyczne 26.04.2024 09:11
- Łódź. Balet Opery Lyońskiej na otwarcie Łódzkich Spotkań Baletowych 26.04.2024 09:02
- Bydgoszcz. Drugi tydzień 30. BFO pod znakiem tańca 26.04.2024 08:59
- Łódź. Śląski „Byk” na teatralnej scenie 26.04.2024 08:52
- Ludzie teatru w „Notatniku Teatralnym” – wywiad z pracownikami Narodowego Starego Teatru 26.04.2024 08:46
Siesta Festival, Ladies' Jazz Festival, premiery w Operze Bałtyckiej czy w Teatrze Muzycznym w Gdyni. Już chyba nie wyobrażamy sobie kulturalnego życia Trójmiasta bez tych wspaniałych wydarzeń i instytucji. Jednak aby kultura była dostępna dla wszystkich powinna mieć wsparcie mecenasa. Tę misję wzięła na siebie Grupa Lotos.
Zaangażowanie w rozwój kultury i sztuki jest stałym elementem strategi CSR (ang. Corporate Social Responsibility) przyjętej i od lat realizowanej przez Grupę Lotos. Na wsparcie szczególnie mogą liczyć instytucje i wydarzenia kulturalne, które są zlokalizowane i realizowane przede wszystkim w regionach, gdzie koncern prowadzi działalność. Podstawowym kryterium zaangażowania Grupy Lotos w kulturę i sztukę jest społeczny wymiar oraz długofalowość projektów, jak również ich ranga dla promocji regionów, w których działają spółki Grupy.
- Od lat jesteśmy mecenasem polskiej kultury i aktywnie wspieramy wydarzenia, które promują uniwersalne wartości, zarówno na Pomorzu, jak i w całej Polsce. Szczególnym wsparciem obejmujemy projekty realizowane na tych terenach, na których zlokalizowane są podmioty Grupy Kapitałowej Lotos, czyli oprócz Gdańska, także Czechowice-Dziedzice i Jasło. Projekty, w które angażuje się Lotos zostały wybrane ze względu na kryterium promocyjne, jak również poziom artystyczny i oddziaływanie społeczne. Z wieloma instytucjami kulturalnymi łączy nas wieloletnia współpraca. Zależy nam na budowaniu pozytywnej reputacji naszej firmy oraz zwiększaniu wartości marki Lotos - mówi Kinga Fedorowska, dyrektor ds. marketingu Grupy Lotos.