Inne aktualności
- Rudka. XVII Ogólnopolski Festiwal Teatrów i Monodramistów „Wyżyna Teatralna” 26.07.2024 17:26
-
Nowy RAPTULARZ: Dramaty z probówki 26.07.2024 16:50
- Lublin/ Akrobaci, klowni, cyrkowcy na ulicach miasta podczas Carnavalu Sztukmistrzów 26.07.2024 16:00
-
Podlaskie. Rozpoczyna się wędrowny teatralny „Wertep” 26.07.2024 14:02
- Sopot. Teatr Atelier dla dorosłych i dla dzieci 26.07.2024 13:42
- Warszawa. Sebastian Fabijański wyreżyserował bajkę dla dorosłych 26.07.2024 11:34
- Zakopane. Teatr „Witkacy” zaczyna 40. sezon artystyczny 26.07.2024 09:45
- Busko-Zdrój. „Związek otwarty” kolejny raz na scenie Buskiego Samorządowego Centrum Kultury 26.07.2024 09:40
- Pińczów. Spektakl komediowy za kilkanaście dni na wirydarzu Belwederu 26.07.2024 09:33
- Łódź. W Teatrze Pinokio będzie sklep i kawiarnia 26.07.2024 09:23
-
Gdańsk. Wraca projekt Metropolitalnej Opery Bałtyckiej 26.07.2024 09:09
-
Kraków. Przełom. Dyrektor Głuchowski ma zostać w Teatrze im Słowackiego 26.07.2024 09:00
- Warszawa. 45 lat temu zmarł Stefan Wiechecki „Wiech” zwany Homerem warszawskiej ulicy 26.07.2024 08:35
- Warszawa. Rzecznik MSZ: ogłosimy konkurs na ponad 20 stanowisk dyrektorów lub zastępców dyrektorów Instytutów Polskich 26.07.2024 08:25
Siesta Festival, Ladies' Jazz Festival, premiery w Operze Bałtyckiej czy w Teatrze Muzycznym w Gdyni. Już chyba nie wyobrażamy sobie kulturalnego życia Trójmiasta bez tych wspaniałych wydarzeń i instytucji. Jednak aby kultura była dostępna dla wszystkich powinna mieć wsparcie mecenasa. Tę misję wzięła na siebie Grupa Lotos.
Zaangażowanie w rozwój kultury i sztuki jest stałym elementem strategi CSR (ang. Corporate Social Responsibility) przyjętej i od lat realizowanej przez Grupę Lotos. Na wsparcie szczególnie mogą liczyć instytucje i wydarzenia kulturalne, które są zlokalizowane i realizowane przede wszystkim w regionach, gdzie koncern prowadzi działalność. Podstawowym kryterium zaangażowania Grupy Lotos w kulturę i sztukę jest społeczny wymiar oraz długofalowość projektów, jak również ich ranga dla promocji regionów, w których działają spółki Grupy.
- Od lat jesteśmy mecenasem polskiej kultury i aktywnie wspieramy wydarzenia, które promują uniwersalne wartości, zarówno na Pomorzu, jak i w całej Polsce. Szczególnym wsparciem obejmujemy projekty realizowane na tych terenach, na których zlokalizowane są podmioty Grupy Kapitałowej Lotos, czyli oprócz Gdańska, także Czechowice-Dziedzice i Jasło. Projekty, w które angażuje się Lotos zostały wybrane ze względu na kryterium promocyjne, jak również poziom artystyczny i oddziaływanie społeczne. Z wieloma instytucjami kulturalnymi łączy nas wieloletnia współpraca. Zależy nam na budowaniu pozytywnej reputacji naszej firmy oraz zwiększaniu wartości marki Lotos - mówi Kinga Fedorowska, dyrektor ds. marketingu Grupy Lotos.