Tomasz Kaczorowski zwyciężył w "konkursie na recenzję" słuchowisk Teatru Polskiego Radia
Kilka miesięcy temu Teatr Polskiego Radia ogłosił konkurs dla słuchaczy na "recenzję miesiąca". Radiowy teatr co roku przedstawia ponad sto premier. Co roku debiutują na antenie nowi autorzy i nowi reżyserzy. Co roku pojawiają się także nowe teksty uznanych mistrzów słuchowiska. Audytorium tego teatru wielokrotnie przewyższa liczbę widzów odwiedzających kilkadziesiąt teatrów w naszym kraju (choć oczywiście rodzaj kontaktu między twórcami a odbiorcami jest inny w obu teatrach). Nawet dzisiaj, w czasach dominacji pośpiesznej kultury obrazu i prostej rozrywki, słuchowiska znajdują tysiące wiernych słuchaczy, o czym świadczy m.in. istnienie w internecie ruchu nieuregulowanego obrotu nagraniami słuchowisk. Ostatnio także coraz częściej młodzi twórcy teatralni czy performerzy, sięgają po formy związane z elementami sztuki dźwięku. Organizatorzy konkursu zapytali słuchaczy o ich ocenę tej formy sztuki teatru. Co jest dla nich ważne w słuchowisku? J