Logo
Aktualności

Łódź. „Mamma Mia!” w Galerii Łódzkiej. Trwają przygotowania do premiery sezonu

2.09.2025, 14:59 Wersja do druku

Kultowe przeboje, rewelacyjna historia, najlepsi artyści musicalowi w kraju – na łódzką odsłonę „Mamma Mia!” w Teatrze Muzycznym w Łodzi czekają z niecierpliwością wszyscy miłośnicy musicalu. Choć premiera dopiero za kilka tygodni, to okazja do spotkania z bohaterami wzruszającej historii, oprawionej nieśmiertelnymi przebojami zespołu ABBA, nadarzyła się już dziś. Donna, Tanya, Rosie, Sophie, Sky, Harry i Sam wybrali się do Galerii Łódzkiej w poszukiwaniu stylu i kontaktu z fanami.

fot. mat. teatru

Postacie z musicalu wyruszyły do Galerii Łódzkiej, by pobuszować w salonach, napić się kawy, znaleźć stylizacyjną inspirację, ale przede wszystkim po to, żeby promować wyczekiwaną premierę „Mamma Mia!” w reżyserii Jakuba Szydłowskiego.

– Zależy mi, żeby teatr był miejscem otwartym, nowoczesnym, bliskim ludziom, nie tylko w sensie artystycznym. Scena o tak znakomitej historii ma szansę zbudować wokół siebie społeczność opartą na grupie wiernych przyjaciół, ale też na młodszych widzach, do których trzeba mówić nowym językiem. Dlatego postanowiliśmy wykorzystać siłę mediów społecznościowych i pomoc lokalnych partnerów – mówi Marcin Zawada, dyrektor Teatru Muzycznego w Łodzi, pomysłodawca akcji. – Przymiotnik „łódzka” w nazwie naszej galerii zobowiązuje. Staramy się być w centrum miejskich wydarzeń. Tym razem, za sprawą Teatru Muzycznego, mamy przyjemność uczestniczyć w promocji jednego z najgorętszych spektakli sezonu. Można zapytać, co wspólnego ma centrum handlowe z musicalem z Grecją w tle: poza motywami cytryn i oliwek obecnymi w nowych kolekcjach, czy greckimi smakami serwowanymi w naszych restauracjach – mamy apetyt na kulturę.

Centra handlowe już dawno przestały być wyłącznie miejscem, w którym robi się zakupy, a swoje działania poszerzyły o wystawy czy niekomercyjne wydarzenia. Dlatego tak cieszy nas współpraca z aktorami kultowego musicalu, którzy udowodnią, że własny styl i dobra rozrywka nigdy nie wychodzą z mody – dopowiada Anna Amrozy, Dyrektor Galerii Łódzkiej. Wizyta musicalowych bohaterów w Galerii i ich perypetie uwiecznione zostaną w postaci serii zabawnych filmów, które już na początku września zadebiutują w kanałach Facebook i Instagram. Internauci będą śledzić ostatnie przygotowania bohaterów do wyprawy na grecką wyspę. Dowiedzą się, czy Tanya jest gotowa zamienić cętkowaną mini na chociażby midi oraz jak trafić w gust wybuchowych Dynamitek. Przekonają się też, jak na obecność aktorów łódzkiej realizacji reagowali niczego niespodziewający się goście Galerii.

„Mamma Mia!” to najbardziej wyczekiwany tytuł sezonu. Przez ćwierć wieku od swojej londyńskiej premiery musical zyskał miano światowego teatralnego fenomenu, a przetłumaczony na szesnaście języków, wystawiany w blisko 50 krajach, obejrzany został przez ponad 65 milionów widzów na całym świecie. Jego siła tkwi w nieśmiertelnych przebojach zespołu ABBA, towarzyszących zabawnej, a momentami także wzruszającej fabule. Dwudziestoletnia Sophie chciałaby poznać swojego ojca – szuka go wśród dawniej związanych z jej matką mężczyzn, zapraszając ich na grecką wyspę na swój ślub.Premiera już za kilka tygodni – 27 września. 

Źródło:

Materiał nadesłany

Sprawdź także