„Świat gdzieś indziej”, reż. Marcin Czarnik
Sprzedaż biletów: bilety.ast.krakow.pl
Zapraszamy na pokaz przedpremierowy 3.02 o godz.19:00 oraz pokazy 20.02, 21.02, 22.02, 23.02, 24.02 o godz.19:00
„Świat gdzieś indziej”
Adaptacja tekstu, reżyseria i opieka pedagogiczna: Marcin Czarnik
Scenografia, kostiumy, reżyseria świateł i choreografia: Milena Czarnik
Konsultacja dramaturgiczna: Marcin Napiórkowski
Kierownictwo muzyczne: Wojciech Myrczek
Sound design: Mateusz Śniechowski (IV WA)
Wideo: Natan Berkowicz
Przygotowanie wokalne: Justyna Motylska
Choreografia układu walki: Tomasz Wesołowski
Asystentka reżysera: Julia Turczynowicz-Suszycka (IV WA)
Asystentka scenografki: Adela Bukowy (III ASP)
Obsada:
Julia Latosińska - Alice
Ola Marcinkowska - Sophie
Przemek Płaczek - Auberon
Aleksander Raczek - George/Eigenblick
Hanna Szurgot - Sylvie
Mateusz Śniechowski - Smoky
Julia Turczynowicz-Suszycka - Ariel/Lilac
oraz zespół muzyczny w składzie: Wojciech Długosz (perkusja), Jan Kusek (instrumenty klawiszowe)
„Oresteia" Ajschylosa
Premiera: 8 lutego 2023 r., godz. 19:00
Scena im. Jerzego Treli (210) | ul. Straszewskiego 22
Kolejne pokazy: 9.02, 10.02, 13.02, 14.02, 15.02, 16.02 godz. 18:00
Zarządzanie procesami twórczymi: Michał Zadara
Scrum Masters (II WRD): Barbara Bendyk, Weronika Zajkowska, Krzysztof Zygucki
Tłumaczenie: Michał Zadara, Weronika Zajkowska, Krzysztof Zygucki, Barbara Bendyk, Bartosz Cwaliński, Filip Lipiecki
Współpraca przy kostiumach: Maja Piołunkowska, Daria Krawczyk
Obsada:
Karolina Bednarek, Bartosz Cwaliński, Bartłomiej Deklewa, Agnieszka Kijewska, Wiktoria Krążek, Filip Lipiecki, Marta Piętka, Kamil Pudlik, Angelika Smyrgała
Michał Zadara jest absolwentem Wydziału Reżyserii Dramatu Akademii Sztuk Teatralnych w Krakowie. Powraca po latach do AST, by przygotować ze studentami spektakl dyplomowy.
Michał Zadara wprowadza do teatru nowatorski paradygmat współpracy – Scrum. Jest to schemat efektywnego współdziałania stosowany w zarządzaniu projektami. Ten zestaw praktyk składa się ze spotkań, ról i narzędzi, które pomagają zespołom pracującym nad złożonymi problemami – jak stworzenie spektaklu teatralnego – lepiej zarządzać czasem i organizować pracę.
Rezygnując z wielu czynności tradycyjnie przypisanych reżyser/kom i aktor/kom, artysta otwiera się na podmiotowość wszystkich osób uczestniczących w procesie, oferując im partnerskie relacje oraz konkretny schemat organizacji procesów twórczych, w którym współpracujące zespoły studenckie, producenckie i techniczne uczą się skutecznie realizować spektakl.