Gotowy jest poradnik dla instytucji kultury na czas epidemii koronowirusa.
Jak zarządzać kulturą na odległość? Gdzie i jak szukać publiczności pozamykanej w domach? Jak przenieść tożsamość instytucji, budowaną często przez lata w realu, do rzeczywistości wirtualnej? I jak skutecznie wykorzystać algorytmy mediów społecznościowych? Na takie pytanie próbują odpowiedzieć autorzy poradnika skierowanego do instytucji kultury. - W czasie pandemii budowanie wspólnot jest najważniejsze. To one dają silę do życia. Dziś musimy komunikować się sprawniej - uważa Katarzyna Szustow, właścicielka firmy SZUSTOW. Kultura i Komunikacja. Od 2016 roku firma ta zarządzana jest zdalnie i działa między Zurychem a Warszawą. Dlatego postanowiła podzielić się wiedzą i opracowała bezpłatny "Poradnik dla instytucji kultury na czas pandemii". Zdaniem jego autorów kwarantanna zmusza do szukania nowych sposobów spędzenia czasu, kulturalna oferta w sieci jest więc ważniejsza niż do tej pory. Bez artystów i sztuki trudno byłoby wyob