Jak zarządzać kulturą na odległość? Gdzie i jak szukać publiczności pozamykanej w domach? Jak przenieść tożsamość instytucji, budowaną często przez lata w realu, do online'u? I jak skutecznie wykorzystać algorytmy mediów społecznościowych? Firma SZUSTOW. Kultura i Komunikacja przygotowała bezpłatny "Poradnik dla instytucji kultury na czas pandemii".
W 2012 roku napisałam: "Komunikacja (z łaciny communis) to dzielenie się lub wspólnota. Komunikacja wytwarza wspólnotę - istotę kultury". Tak powstała moja firma. W czasie pandemii budowanie wspólnot jest najważniejsze. To one dają siłę do życia. Dziś musimy komunikować się sprawniej - mówi Katarzyna Szustow, właścicielka SZUSTOW. Kultura i Komunikacja. SZUSTOW. Kultura i Komunikacja to liderzy w obszarze komunikacji kultury na polskim rynku. 5-osobowa firma pod przewodnictwem Katarzyny Szustow to zespół do zadań specjalnych: komunikowali wydarzenia o zasięgu europejskim i krajowym, pracowali na rzecz lokalnych społeczności, opracowali strategie komunikacji marek luksusowych, jak i instytucji publicznych, szkolili zespoły z zakresu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Przez 8 lat obecności na rynku pracowali dla blisko setki klientów z sektora kreatywnego. Od 2016 roku firma zarządzana jest zdalnie i działa miedzy Zurychem a Warszawa. W obecnej