EN

6.11.2024, 16:36 Wersja do druku

Gdańsk. IX Teatralny Pasjans w Teatrze Szekspirowskim

W tym roku odbywa się 9. edycja Teatralnego Pasjansa – projektu łączącego młodzież, seniorów i osoby z niepełnosprawnościami z woj. pomorskiego. Uczestnicy przygotowują własną adaptację sceniczną dzieł Szekspira, efekt prezentowany jest w Gdańskim Teatrze Szekspirowskim.

fot. mat. teatru

Praca nad spektaklami przebiega pod opieką profesjonalnych reżyserów teatralnych. W projekcie udział biorą: Piotr Biedroń (gdański Teatr Wybrzeże), Monika Jarząbek, Marzena Nieczuja Urbańska (gdański Teatr Wybrzeże), Urszula Kowalska, Rafał Ostrowski (Teatr Muzyczny im. Danuty Baduszkowej w Gdyni), Hanna Świętnicka (Akademia Sztuk Pięknych w Gdańsku), Monika Tomczyk (Miejski Teatr Miniatura w Gdańsku), Maciej Wizner (Miejski Teatr im. Witolda Gombrowicza w Gdyni), Mażka Wojciechowska. Podczas 9. edycji Teatralnego Pasjansa zaprezentowany zostanie „Hamlet”, „Makbet” i „Romeo i Julia”.

„W tegorocznej edycji postawiliśmy na absolutną klasykę, czyli trzy dzieła Szekspira najbardziej znane i popularne. Są to «Hamlet», «Makbet» oraz «Romeo i Julia», nad którymi od czerwca pracuje 9 grup z Pomorza: seniorzy, uczniowie oraz osoby z niepełnosprawnościami. Po kilku miesiącach prób z profesjonalnymi reżyserami odbywa się 9 prapremier w regionie - to już zaraz, w listopadzie. W Gdańskim Teatrze Szekspirowskim natomiast ma miejsce wielki finał - odbędzie się on w dniach 25-27 listopada. Widownia pęka w szwach i oklaskuje aktorów, wcielających się w szekspirowskie postaci. Jest śmiech, łzy wzruszenia, rzęsiste brawa i owacje na stojąco. Kurtyna opada, scena powoli pustoszeje, ostatni widzowie wychodzą z teatru pełni wrażeń. Co zostaje? Wspomnienia, ale nie tylko. Z relacji dochodzących do nas już po zakończeniu danej edycji projektu wiemy, że niektóre grupy jeżdżą po Polsce ze swymi gotowymi szekspirowskimi spektaklami, zdobywają nagrody, dzielą się z innymi tym, co przygotowali na finał Teatralnego Pasjansa. Każda taka informacja bardzo nas cieszy, bo to znaczy, że projekt się przydał, pobudził, zintegrował środowisko” – mówi Anna Ratkiewicz, Kierowniczka Działu Edukacji Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego.

„Hamlet”
25 listopada, g. 17.30

Najsłynniejsza sztuka Szekspira, z najsłynniejszym monologiem („Być albo nie być”) i najbardziej tajemniczym duchem w teatrze. Podobno za zagranie tytułowej roli duńskiego królewicza każdy aktor i aktorka daliby się pokroić! I nieważne, że jest to najdłuższa rola szekspirowska do nauczenia się - warto. Co ciekawe, więcej tu pytań, niż odpowiedzi. Być może to tak przyciąga widzów? Być albo nie być na spektaklu? Chyba znacie odpowiedź! 

Prezentacje spektakli:

„Młoda Fala” (Środowiskowy Dom Samopomocy, Gdańsk-Brzeźno)
liderka: Sylwia Przystawko
reż. Marzena Nieczuja Urbańska (Teatr Wybrzeże, Gdańsk)

-

Fundacja „Sprawni Inaczej” WTZ, Gdańsk-Brzeźno
liderka: Natalia Otręba
reż. Rafał Ostrowski (Teatr Muzyczny im. Danuty Baduszkowej, Gdynia)

-

„Trójkowicze” (III LO im. Marynarki Wojennej RP, Gdynia)
liderki: Aleksandra Francuz i Lena Siatecka
reż. Piotr Biedroń (Teatr Wybrzeże, Gdańsk)

„Makbet”
26 listopada, g. 17.30

Jedyna sztuka Szekspira, która uznawana jest za ... przeklętą. Jej tytuł można głośno wypowiedzieć w teatrze tylko wtedy, gdy właśnie wystawiamy tę sztukę. W innym wypadku radzimy mówić opisowo np. „Szkocka sztuka” - wszyscy się domyślą, gdyż akcja dzieje się w Szkocji! Wiedźmy, szkockie wrzosowiska, tajemnicze przepowiednie, mordercza walka o koronę, wyrafinowana intryga na najwyższych szczeblach państwowych - wszystko to tu znajdziecie, niczym w kotle pełnym składników. 

Prezentacje spektakli:


Fundacja „JA TEŻ”, Gdańsk
liderka: Monika Kapela
reż. Monika Tomczyk (Miejski Teatr Miniatura, Gdańsk)
-
Akademia Trzeciego Wieku, Gdańsk-Żabianka
liderka: Agnieszka Posłuszny
reż. Urszula Kowalska
-
Grupa „Krwawe Biedronki” (Szkoła Podstawowa, Gowino)
liderka: Anna Kołodziejczyk-Formela
reż. Monika Jarząbek

„Romeo i Julia”
27 listopada, g. 17.30

Wszyscy znają, wszyscy słyszeli, każdy wie, jak to się skończy (spoiler: źle). Od wieków ta sztuka wzrusza nas i porusza. Jest tu miłość i jest tu nienawiść - oba uczucia równie mocne i pełne pasji. Historia miłosna tytułowych bohaterów, żywiołowa Werona, krwawe pojedynki, nagłe zwroty akcji - a wszystko to dzieje się w przeciągu zaledwie 5 dni! Sztuka pod każdym względem wyjątkowa.

Prezentacje spektakli:


Teatr Szkolny „NIEFormalni” (Zespół Szkół Specjalnych nr 1, Gdańsk-Wrzeszcz)
liderki: Marzena Czajkowska i Edyta Kondracka
reż. Hanna Świętnicka (Akademia Sztuk Pięknych, Gdańsk)
-
Country Line Dance, Gdańsk-Orunia
liderki: Irena Maszota i Jolanta Ulańska
reż. Maciej Wizner (Miejski Teatr im. Witolda Gombrowicza, Gdynia)
-

Grupa „Prawie Lucki” (I Liceum Ogólnokształcące im. Króla Jana III Sobieskiego, Wejherowo)
liderka: Edyta Łysakowska-Sobiczewska
reż. Mażka Wojciechowska

Gdański Teatr Szekspirowski jest jednym z realizatorów programu Edukacja do Kultury. Gdańsk.

Wstęp wolny na wszystkie spektakle w ramach Teatralnego Pasjansa jest wolny – po okazaniu bezpłatnej wejściówki, dostępnej w kasie teatru od 11 listopada.

BIOGRAMY REŻYSERÓW:

Hanna Świętnicka

Aktorka teatralna i filmowa, absolwentka Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im. L. Solskiego w Krakowie, wydział zamiejscowy we Wrocławiu. Pracowała w teatrach: Teatr Lalek „Rabcio” w Rabce-Zdrój, Teatr im. A. Sewruka w Elblągu, TLiA „Kubuś” w Kielcach, gdzie pracowała jako aktorka oraz specjalista ds. marketingu. Posiada bogate doświadczenie w zakresie zarządzania projektami krajowymi i międzynarodowymi, animatorka kultury, absolwentka Szkoły Pedagogów Teatru (Instytut Teatralny, Warszawa). Koordynatorka projektu „Lato w teatrze +" w roku 2016, 2017 i 2018 oraz Konkursu im J. Dormana. Prowadzi warsztaty dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Obecnie pracuje na Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku, gdzie zajmuje się współpracą międzynarodową. Współpracuje z Gdańskim Teatrem Szekspirowskim, trzykrotnie, jako reżyser w projekcie edukacji kulturalnej „Teatralny Pasjans” („Król Lear" oraz „Otello" Williama Szekspira", „Odyseja" Homera) oraz jako moderator rozmów po wydarzeniach kulturalnych.

Marzena Nieczuja Urbańska

Aktorka gdańskiego Teatru Wybrzeże. Ukończyła Studium Aktorskie Przy Teatrze „Wybrzeże”, Animację Społeczną oraz Edukację Wielokulturową i Regionalną na Uniwersytecie Gdańskim. Ma na swoim koncie wiele teatralnych ról. Jest również pierwszą w Polsce pieśniarką portugalskiego fado. W roku 2013 założyła Teatr Medium w Starogardzie Gdańskim – grupę teatralną działającą z ramienia Starogardzkiego Centrum Kultury (reżyserowała m.in. spektakle: „Amazonki”, „Klan wdów”). Od wielu lat zajmuje się edukacją teatralną i dramową. Pracowała z młodzieżą w Teatrze Nauczania „Wybrzeżak” przez cały czas jego istnienia. Współpracuje z Gdańskim Teatrem Szekspirowskim, Uniwersytetem Gdańskim, Nadbałtyckim Centrum Edukacji „Oświata Lingwista” i wieloma innymi podmiotami. W roku 2024 została uhonorowana Srebrnym Medalem „Zasłużony Gloria Artis” – odznaczeniem MKiDN.

Maciej Wizner

Aktor teatralny i filmowy, na scenie od 2005 roku, stworzył ponad siedemdziesiąt ról w teatrze (m.in. Miejskim Teatrze im. W. Gombrowicza w Gdyni), kilkanaście w filmie i telewizji (m.in. „Miasto 44”, „Orzeł. Ostatni patrol”), pełnił rolę asystenta reżysera; wielokrotnie nagradzany za swoją pracę artystyczną. Magister sztuki, absolwent Wydziału Aktorskiego PWST we Wrocławiu. Pedagog, doświadczony instruktor teatralny. Pasjonat wschodnich sztuk walki, adept kung-fu i tai-chi. Jego zainteresowania krążą wokół dialogu między teatrem a wszechstronnym rozwojem młodzieży i dorosłych. Prowadząc spotkania warsztatowe transponuje szerokie spektrum technik aktorskich i środków teatralnych na narzędzia, pozwalające skutecznie przyspieszyć rozwój osobisty i zawodowy.

Piotr Biedroń

Od 2011 aktor Teatru Wybrzeże w Gdańsku. Absolwent PWST im. Ludwika Solskiego w Krakowie, gdzie studiował w klasie mistrzowskiej prof. Jana Peszka. Zagrał w Teatrze Wybrzeże u wielu cenionych reżyserów: Grzegorza Wiśniewskiego („Kto się boi Virginii Woolf”), Marcina Libera („Fahrenheit 451”), Eweliny Marciniak („Amatorki”, „Portret damy”, „Mapa i terytorium”), Radka Stępnia („Śmierć komiwojażera"). W Gdańsku można było zobaczyć go również w spektaklach granych w Teatrze Szekspirowskim: „Zakochany Szekspir”, „Wesołe kumoszki z Windsoru”. Jest aktorem filmowym (m.in. „Miasto 44") i serialowym (m.in. „Żmijowisko", „Wojenne dziewczyny", „Czas honoru"). Z Gdańskim Teatrem Szekspirowskim podjął współpracę w roku 2017, kiedy to podjął się reżyserii spektaklu szekspirowskiego „Wieczór Trzech Króli” z grupą seniorów z Redy. Od tej pory współpracuje z tą instytucją w wielu projektach o charakterze artystyczno-edukacyjnym. W 2017 roku otrzymał nagrodę dla najlepszego aktora na Międzynarodowym Festiwalu Filmowym Festival Francophone Namur w Belgii, a w roku 2018 Nagrodę Specjalną Marszałka Województwa Pomorskiego im. prof. Jana Ciechowicza.

Monika Jarząbek

Magister sztuki w dziedzinie Wiedza o teatrze – absolwentka Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie, Wiedza o teatrze (2007). Absolwentka studiów podyplomowych Historia Sztuki na Uniwersytecie Gdańskim. Posiada certyfikat „Instruktor teatralny teatrów nieprofesjonalnych” (roczny kurs i roczny staż w Bałtyckim Uniwersytecie Ludowym). Posiada ponad 20 lat doświadczenia w pracy dydaktycznej w ruchu teatralnym offowym: była aktorka zespołu teatralnego Stajnia Pegaza w Sopocie (2 lata), prowadziła warsztaty teatralne dla pacjentów Ośrodka Terapii Uzależnień w Gdyni (1 rok) – jako pedagog, była pedagogiem w Teatrze Junior działającym przy Teatrze Muzycznym w Gdyni (12 lat) – prowadziła Pracownię Teatralną dla młodzieży i dorosłych; prowadziła szereg warsztatów teatralnych, realizowała spektakle, prowadziła Pracownię Teatralną „JA, aktor” dla młodzieży przy fundacji Qartystom (2 lata), przygotowywała młodzież do szkół teatralnych. Od roku 2015 współpracuje z Gdańskim Teatrze Szekspirowskim przy realizacji projektu edukacyjnego „Teatralny Pasjans” – jako reżyser grup młodzieży, seniorów oraz osób z niepełnosprawnościami (spektakle: „Dziady cz. II” Adama Mickiewicza, „Boska Komedia” Dantego Alighieri, „Perykles”, „Zimowa opowieść”, „Henryk V” oraz „Wesołe kumoszki z Windsoru” Williama Szekspira, „Odyseja” Homera). Prowadziła warsztaty teatralne dla młodzieży w Klubie WATAHA, w ramach projektu rewitalizacji dzielnicy Orunia. Od 2012 roku związana zawodowo z Gdańskim Archipelagiem Kultury.

Monika Tomczyk

Obecnie pracuje w Miejskim Teatrze Miniatura w Gdańsku jako pedagożka teatru, gdzie współtworzy przestrzeń do inspirującej edukacji teatralnej i kulturowej. Absolwentka Reżyserii Teatru Dzieci i Młodzieży w Akademii Sztuk Teatralnych we Wrocławiu, Akademii Teatru Alternatywnego, Letniej Szkoły Dramy z Johnem Somersem i pedagogiki specjalnej UŁ, instruktorka Improwizacji Tańca i Symboliki Ciała, Eksperymentalnego Teatru Tańca (EXTATHE dr Detlefa Kapperta) Edukacji Somatycznej (The Body/ Think Process BTP, Alana Caig Wilsona), nauczycielka dyplomowana i terapeutka SI (integracji sensorycznej). Przez wiele lat związana z Teatrem Logos w Łodzi jako aktorka i łódzką oświatą ((Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, Klinika Zaburzeń Rozwoju Navicula, Towarzystwo Wspierania Dziecka i Rodziny Lokomotywa) jako nauczycielka- terapeutka. W pracy edukacyjno – terapeutycznej teatr od zawsze był jednym z głównym medium pracy (liczne spektakle z młodzieżą gimnazjalną w formie Teatru Forum i Interaktywnego (TIE) spektakle z grupą dziecięca min. nagrodzony na festiwalu Dziatwa, liczne warsztaty teatralne z osobami z wyzwaniami rozwojowymi). Reżyseruje i występuje w eksperymentalnych spektaklach teatru niezależnego. W tworzonych projektach i spektaklach stawia na budowanie relacji z przyszłym widzem, włączając go poprzez warsztatowe podejście do budowania tkanki przedstawienia. W pracy wykorzystuje min. pedagogikę teatru, dramę stosowaną, edukację somatyczną, metodę tańca kreatywnego opartą o teorię ruchu Labana, Life/Art Process Anny Halprin, a w realizowanych projektach tworzy przestrzenie do twórczych działań i kreatywnego rozwoju. W zakresie projektów edukacyjnych i kulturowych zdobywała doświadczenie w wielu programach na styku teatru, pedagogiki, edukacji – zarówno z instytucjami, jak i organizacjami pozarządowym min. Projekt „Rutka” w ramach IV Konkursu im. Jana Dormana organizowanego przez Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego w Warszawie, „Ziemia obiecana” i „PaseBooK” w ramach programu Koalicje Kultury BMK. Uzyskała certyfikat ŁCDNiKP „Nauczyciel Nowator”. Tworzyła od podstaw Pracownię Twórczego Widza w Teatrze Lalek Arlekin w Łodzi- program wszechstronnej edukacji w instytucji kultury. Była członkinią Rady Programowej Programu Wsparcia Edukacji Kulturowej Miasta Łodzi, obecnie zaangażowana w program Edukacja do Kultury. Gdańsk. Uczestniczka programu Partnerzy Teatroteki Szkolnej w Instytucie Teatralnym w Warszawie, gdzie aktywnie współtworzy sieć pedagogów teatru w instytucjach kultury w Polsce. Także współpracuje z Łódzką Akademią Dramy przy wielu projektach aktywizujących dzieci, młodzież i nauczycieli np. przy projekcie „Dramogwara – teatralne zabawy gwarą łódzką, Nauczyciel animatorem działań twórczych”. Obecnie w Miejskim Teatrze Miniatura w Gdańsku oprócz systematycznej działalności pedagogicznej (koncepcyjnej, warsztatowej) współtworzy koncepcyjnie- reżysersko wszystkie odsłony czytań performatywnych „Książka w roli głównej” i prowadzi grupę dziecięcą Akademii Miniatury, która co roku kończy się pokazem teatralnym.

Rafał Ostrowski

Absolwent gdyńskiego Studium Wokalno-Aktorskiego. Studiował również: Historię, Marketing i Zarządzanie Instytucjami Kulturalnymi (na Uniwersytecie Opolskim, Gdańskim i w Wyższej Szkole Morskiej w Gdyni). Od 1994 związany zawodowo z Teatrem Muzycznym im. Danuty Baduszkowej w Gdyni. W swoim dorobku ma role zagrane w najważniejszych spektaklach tego teatru takich jak: „Les Miserables”, „Jesus Christ Superstar”, „Chicago”, „Hair”, „Skrzypek na dachu”, „Shrek”, „Lalka”, „Chłopi”, „Hairspray” czy w kilkakrotnie nagrodzonym „Kumernis czyli o tym jak świętej panience broda rosła”. Współpracował przy projektach niezależnych i impresaryjnych: „Ballady Ofiar Nicka Cave'a”, „Szafa”, monodram „Chodnik”. Grał również role po angielsku i niemiecku w spektaklach i produkcjach zagranicznych: „Evita”, „Hair”, „Dracula”, „Jesus Christ Superstar”, „Kiss me, Kate”. W ostatnim z wymienionych tytułów można było zobaczyć go na scenie elżbietańskiej Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego, z którym związany jest od kilku sezonów biorąc udział w inegracyjno-edukacyjnym projekcie Teatralny Pasjans. Jest również aktorem filmowym („Stale Niestała”, „Ikar legenda Mietka Kosza”, „Czarny Czwartek”, „Raz jeszcze raz”) i serialowym („Skazana”, „Korona królów”, „Czas honoru”, „Diagnoza”, „Prawo Agaty”, „Ojciec Mateusz”, „Na dobre i na złe”, „Na wspólnej” i wielu innych). Kilkakrotnie uhonorowany nagrodami: Prezydenta Miasta Gdyni za rok 2016 za wybitne umiejętności aktorskie i wokalne oraz za znakomitą pracę artystyczną w musicalu "Piotruś Pan", Marszałka Województwa Pomorskiego za rok 2010 za rolę Stanisława Wokulskiego w spektaklu „Lalka” w reżyserii Wojciecha Kościelniaka, Prezydenta Miasta Gdyni za rok 2010 za rolę Stanisława Wokulskiego w spektaklu „Lalka”, 2009 rok Gdynia - II Festiwal Teatrów Muzycznych za rolę Billy'ego Flynna w spektaklu „Chicago” Teatru Muzycznego w Gdyni, Prezydenta Miasta Gdyni za rolę Petrucchia w „Kiss me, Kate” (2007), pierwsze miejsce na V Festiwalu Grzegorza Ciechowskiego „IN MEMORIAM” w Tczewie (2006), Prezydenta Miasta Gdyni za wyjątkowe wcielenie się w role kobiece w spektaklu „Dzieła wszystkie Williama Szekspira (w nieco skróconej formie) wersja jasssowa”(2001), Grand Prix Konkursu Teatrów Szkolnych i Amatorskich „Bursztynowa Maska” (2000) w Sopocie nagroda za reżyserię i spektakl „Bal w Operze” zrealizowany przez młodzież koła teatralnego przy Centrum Kultury Kaszubski Dwór w Kartuzach.

Urszula Kowalska

Aktorka teatralna i filmowa, absolwentka Studium Wokalno-Aktorskiego przy Teatrze Muzycznym w Gdyni, związana gównie z teatrami gdyńskimi. W latach 1979-91 aktorka Teatru Miejskiego im. W. Gombrowicza w Gdyni – m.in. „Trans-Atlantyk” w reż. W. Śmigasiewicza, „Mewa” Antoniego Czechowa. Wystąpiła m.in. w serialach „Sąsiedzi”, „Lokatorzy”, „Radio Romans”. W roku 1997 otrzymała Nagrodę Prezydenta Miasta Gdyni za „stworzenie wielu ciekawych kreacji scenicznych i zaangażowanie w życie teatru". Od lat współpracuje z Fundacją Theatrum Gedanense oraz Gdańskim Teatrem Szekspirowskim przy realizacji projektów o charakterze artystyczno-edukacyjnym. 

Mażka Wojciechowska

Doktor nauk humanistycznych w zakresie praktyki teatru. Reżyser teatru społeczności i alternatywnego. Magister sztuki Akademii Teatralnej w Warszawie oraz filologii polskiej Uniwersytetu Gdańskiego, a także absolwentka course dramawork – Certificate The Institute of the Arts Arnheim, Holandia. Uczestniczka zajęć Akademii Praktyk Teatralnych w Gardzienicach. Od 2009 roku współpracuje z Gdańskim Teatrem Szekspirowskim przy projektach edukacyjnych. Przeprowadzała teatroterapię m.in. w ramach Letniej Akademii Szekspirowskiej. Od 2012 roku współpracowała z Międzywydziałowym Instytutem Nauk o Sztuce Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku w zakresie przedmiotów dotyczących kultury wizualnej, teatru, filmu, telewizji, scenografii, podstaw twórczości. Jest twórcą teatru studenckiego ASPiryna/TeART. Wykłada arteterapię na Uniwersytecie Gdańskim. Obecnie prowadzi zajęcia z teatroterapii na Gdańskim Uniwersytecie Medycznym w zakresie studiów podyplomowych dla arteterapeutów. Prowadzi warsztaty z młodzieżą, dorosłymi, osobami ze środowisk wrażliwych i na ich kanwie reżyseruje spektakle.

Teatralny Pasjans 2024 - prapremiery w regionie (wstęp wolny):

Country Line Dance, „Romeo i Julia" Williama Szekspira, reż. Maciej Wizner, liderki grupy: Irena Maszota i Jolanta Ulańska,
14.11.2024, godz. 19:00, GAK Stacja Orunia, ul. Dworcowa 9, Gdańsk-Orunia

„Trójkowicze”, III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marynarki Wojennej RP, Gdynia

„Hamlet” Williama Szekspira, reż. Piotr Biedroń, liderki grupy: Aleksandra Francuz i Lena Siatecka, 18.11 2024, godz. 11:00, Konsulat Kultury, ul. Jana z Kolna 25, Gdynia

„Młoda Fala” (Środowiskowy Dom Samopomocy, Gdańsk-Brzeźno), „Hamlet” Williama Szekspira, reż. Marzena Nieczuja Urbańska, liderka grupy: Sylwia Przystawko,

18.11.2024, godz. 11:00, Projektornia GAK, ul. Dworska 29 A, Gdańsk-Brzeźno

Fundacja „Sprawni Inaczej”, WTZ, Gdańsk-Brzeźno, „Hamlet” Williama Szekspira, reż. Rafał Ostrowski, liderka grupy: Natalia Otręba,

18.11.2024, godz. 11:30, Projektornia GAK, ul. Dworska 29 A, Gdańsk-Brzeźno

Teatr Szkolny „Nie Formalni” (Zespół Szkół Specjalnych nr 1 w Gdańsku), „Romeo i Julia" Williama Szekspira, reż. Hanna Świętnicka, liderki grupy: Edyta Kondracka i Marzena Czajkowska,
19.11.2024, godz. 18:00, Oliwski Ratusz Kultury, ul. Opata Jacka Rybińskiego 25, Gdańsk-Oliwa

Fundacja Wspierania Rozwoju „JA TEŻ”, Gdańsk, „Makbet” Williama Szekspira, reż. Monika Tomczyk, liderka grupy: Monika Kapela,

20.11.2024, godz.18:00, Fundacja Wspierania Rozwoju „JA TEŻ”, ul. Ptasia 37, Gdańsk-Chełm

Akademia Trzeciego Wieku, Gdańsk-Żabianka, „Makbet” Williama Szekspira, reż. Ula Kowalska, liderka grupy: Agnieszka Posłuszny,
20.11.2024, godz. 17:30, Szkoła Podstawowa nr 89, ul. Szyprów 3, Gdańsk-Żabianka

„Krwawe Biedronki” (Szkoła Podstawowa, Gowino), „Makbet” Williama Szekspira, reż. Monika Jarząbek, liderka: Anna Kołodziejczyk-Formela
22.11.2024, godz. 11:30, I LO im. Króla Jana III Sobieskiego, ul. Bukowa 2 c, Wejherowo

„Prawie Lucki”, I LO im. Króla Jana III Sobieskiego, Wejherowo, „Romeo i Julia”

Williama Szekspira, reż. Mażka Wojciechowska, liderka: Edyta Łysakowska-Sobiczewska
22.11.2024, godz.12:30, I LO im. Króla Jana III Sobieskiego, ul. Bukowa 2 c, Wejherowo

Źródło:

Materiał nadesłany