EN

11.03.2013 Wersja do druku

Czy Olbrychskiemu wypada reklamować Biedronkę?

Według specjalistów od wizerunku występ w reklamie Biedronki zamyka Olbrychskiemu drogę do współpracy z markami luksusowymi. Ekspertka Karolina Gadzińska na portalu natemat.pl powiedziała: - Produkt musi pasować do osoby. Trzeba być selektywnym, nie pojawiać się wszędzie. Kiedy pojawiamy się wszędzie, nasza wiarygodność jest znikoma.

Odtwórca roli Kmicica i jedyny Polak, który wystąpił u boku Angeliny Jolie w hollywoodzkiej produkcji, zdecydował się wystąpić w kampanii reklamowej sieci sklepów Biedronka. - Sprzedał się! - zagrzmieli internauci Daniel Olbrychski pojawia się w reklamach telewizyjnych i na billboardach z symbolami sieci Biedronka i zachwala polską żywność: "Moje życie było naprawdę ciekawe, intensywne. Miałem szczęście grywać piękne role, spotykałem fantastycznych wielkich ludzi. Ale przez te lata nauczyłem się doceniać małe, proste rzeczy. Na przykład jedzenie! Uwielbiam polskie jedzenie. Doceniam smak świeżego polskiego chleba, mleka. Nic nie może się z tym równać. My, Polacy, tak mamy. Lubimy to, co nasze" Ta reklama spowodowała, że internet zawrzał z oburzenia. "Sprzedał się!"; "Kompromitacja i żenada!"; "Wstyd!" - padły mocne oskarżenia. Tymczasem nie jest to debiut w reklamie Daniela Olbrychskiego. Przed laty reklamował (na billboardach) wraz z Maryl

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Tytuł oryginalny

Czy Olbrychskiemu wypada reklamować Biedronkę?

Źródło:

Materiał nadesłany

Gazeta Wyborcza - Opole online

Autor:

Paulina Bartków

Data:

11.03.2013

Wątki tematyczne