Rusza kampania reklamująca polskie produkty spożywcze dostępne w sklepach Biedronka. Twarzą akcji - przygotowanej przez firmy Duda Polska, MEC, Oto Films i Orka - jest Daniel Olbrychski.
W reklamie Biedronki Daniel Olbrychski deklaruje, że uwielbia polską żywność i kuchnię, i wylicza konkretne potrawy i produkty. Uzupełnia to informacją, że takie produkty w niskich cenach można kupić w sklepach tej sieci. Co więcej, stanowią one zdecydowaną większość (90 proc.) jej asortymentu. Spot kończy hasło "My Polacy tak mamy. Doceniamy polskie produkty". Dla Biedronki to kontynuacja kampanii pod hasłem "My Polacy tak mamy" prowadzonej od początku lutego (przeczytaj więcej i zobacz poprzednie spoty). A dla Olbrychskiego - powrót po dziesięciu latach do reklamy. Poprzednio wspólnie z Marylą Rodowicz promował lody Koral. Spoty Biedronki z aktorem będą emitowane w telewizji i kinach. Nakręcił je Marian Prokop, wyreżyserował Xawery Żuławski, ich produkcją zajęła się firma Oto Films, a posprodukcją - Orka. Z kolei reklamy produktowe pojawią się też w prasie, sklepach i na outdoorze (billboardy). Ponadto akcja obejmuje serwis mypolacy