XXXII Przegląd Piosenki Aktorskiej we Wrocławiu opisuje Jan Poprawa w Polsce Gazecie Krakowskiej.
Skoro marzec - to znaczy, że udałem się do Wrocławia. Oczywiście nie dla uroków tej przyjemnej miejscowości. Kraków dostarcza satysfakcji estetycznych ponad codzienne potrzeby. Do Wrocławia jeżdżę na festiwal śpiewających aktorów. Przegląd Piosenki Aktorskiej pilnie i czynnie obserwuję od r. 1979, kiedy to po raz pierwszy zasiadłem wjego jury. Dla polskiej kultury popularnej jest to instytucja wagi pierwszorzędnej. Ważna też dla kształtowania charakteru i podnoszenia jakości naszego życia teatralnego, zwłaszcza jego fundamentalnego elementu - aktorstwa. Przegląd wrocławski przez wiele lat prowadzony byłbo-wiem wedle busoli wyskalowanej przez jego mistrza, błogosławionej pamięci Aleksandra Bardiniego: miał wspomagać aktorów we wzbogacaniu środków wyrazu o muzykę. Aktorstwo śpiewające -to przecież coś odwiecznego, tyle że przez długie lata zaniedbanego w naszym kraju... Dajmy wszakże spokój przeszłości. Po przeszło 30-letniej historii Prze