XXXII Przegląd Piosenki Aktorskiej we Wrocławiu podsumowują Marta Wróbel, Justyna Kościelna w Polsce Gazecie Wrocławskiej.
Szefowie telewizji publicznej mogą sobie pluć w brodę za to, że znów zrezygnowali z transmisji PPA na małym ekranie. Dziesięciodniowy festiwal udanie połączył awangardę na wysokim poziomie z kanonem piosenki aktorskiej. We Wrocławiu pojawiły się i mniej u nas znane, ale intrygujące artystyczne osobowości, i ulubieńcy publiczności, dla której liczą się Brel, Waits i Młynarski. Trochę rozczarował brakiem spójności, skądinąd świetnie zaśpiewany, Koncert Galowy "Anioły w kolorze" z piosenkami z repertuaru Ewy Demarczyk. Meredith Monk - amerykańska wokalistka, kompozytorka, tancerka, choreografka i performerka, pokazała w Teatrze Polskim spektakl multimedialny "Songs of Ascension" ("Pieśni o wniebowstąpieniu"). Przemyślane i wykonane z niebywałą precyzją widowisko udowodniło, że siła przekazu artysty tak naprawdę tkwi w prostocie. Bardziej energetycznie było na koncercie Brazylijki Cibelle, która sama siebie nazywa "tropikalną punkó