Zaczarowany bal czyli krasnoludki, krasnoludki
reż. Wałcerz Maria
Wałcerz Maria
Kijonka Tadeusz (libretto)
Kujawa Teresa
Kaja Ryszard
Gaertner Katarzyna
Matula Jerzy
Świder Krystyna
Gref Antoni
Bałda Barbara (Wróżka-sekretarka:)
Kściuczyk Joanna
Lorenc Anna
Turhan Izabela
Miśka Hubert (Dyrektor opery:)
Ziemniewicz Marek
Bartosik Elżbieta (Reżyser:)
Dańczyk Jolanta
Gref Antoni (Dyrygent:)
Matula Jerzy
Skalski Włodzimierz (Scenograf:)
Wałcerz Włodzimierz
(KRASNOLUDKI)
Wołoch Franciszek (Tęgi Łebek:)
Minkner Franciszek
Minkner Franciszek (Gapcio:)
Wieczorek Waldemar
Bolewski Janusz (Gniewusek:)
Pisarczyk Lucjan
Moll Ewa (Jąkałek:)
Przeworska Mirosława
Wieczorek Maria (Fikołek/Papuga:)
Radzik Zbigniew
Bolińska Aleksandra (Chytrusek:)
Kalemba Izabela
Markiewicz Barbara (Filutek:)
Widera Eugenia
(ARTYŚCI TEATRU)
Ursyn Niemcewicz Juliusz (Królewicz:)
Zalasiński Bogdan
Greszta Jacek (Smok/Wilk:)
Żaczek Dariusz
Duży Leokadia (Dziewczynka z zapałkami:)
Pytel-Polak Ewa
Zientek Maria
Lorenc Anna (Śnieżka:)
Mazur Agnieszka
Migocz Iwona
Turhan Izabela
Bieniek Grażyna (Czerwony Kapturek:)
Gowarzewska Regina
Białk Wioletta (Kopciuszek:)
Duży Leokadia
Płazak Mariola
Rachocki Piotr (Książę:)
Widera Feliks
Dżudżelić Teresa (Królowa:)
Mazur Elżbieta
Woleńska Monika
Desoń Bogdan (Król:)
Gwoździewicz Marcin
Miśka Hubert
Kaczor Danuta (Macocha:)
Murlowska Elwira
Jonik Maria (Córka starsza:)
Murlowska Elwira
Konrad Urszula (Córka młodsza:)
Przybylska Beata
Przepiórka Mariusz (Jaś:)
Rachocki Piotr
Dyla Maria (Małgosia:)
Perkowska Małgorzata
Dżudżelic Teresa (Czarownica I:)
Woleńska Monika
Moll Ewa (Czarownica II:)
Przeworska Mirosława
Maćkowiak Bernadetta (Czarownica III:)
Skalska Katarzyna
Woszek Sabina
Aleksandrow Daniel (Czart:)
Pajdzik Grzegorz
Zaręba Marek
Kurowska Joanna (Kotka:)
Prokopiak Krystyna
Wolak Anita
Jakimowicz Witalij (Zając:)
Pajdzik Grzegorz
Traczenko Jerzy
Kalemba Mirosław (Niedźwiedź:)
Pos Aleksander
Cieśla Kazimierz (Osioł:)
Panoch Adam
ul. Moniuszki 21/23 41-902 Bytom
Recenzje
Aktualności
-
Warszawa. „Po tamtej stronie jeziora” – premiera w Teatrze Ochoty
08.11.2024 -
Warszawa/Poznań/Bydgoszcz. „Motyle są wolne” Teatru Gudejko
08.11.2024 -
Kraków. Zagubieni w teatrze. Nocne zwiedzanie Teatru Słowackiego
08.11.2024 -
Wrocław. Oryginał rękopisu „Pana Tadeusza” przez najbliższe dni do zobaczenia w Ossolineum
08.11.2024
-
Wałbrzych. Na zamku Książ odtworzono koronę hrabiowską
08.11.2024 -
Kraków. Druga odsłona Festiwalu Otwarcia w Teatrze Ludowym
08.11.2024 -
Łódź. W Teatrze Pinokio - projekt artystyczno-społeczny dla młodzieży „Wejdź Nowa”
08.11.2024 -
Białystok. Spektakl „Dekada 80” z udziałem osób z niepełnosprawnością słuchu
08.11.2024
Magazyny
-
Ewa Pilawska, dyrektorka Teatru Powszechnego w Łodzi: teatry potrzebują jasnych form finansowania
08.11.2024 -
WspółKongres Kultury obala mity o finansach w sektorze kreatywnym
08.11.2024 -
Jaś i Małgosia, czyli Wagner dla najmłodszych
08.11.2024 -
Wielu Orfeuszy i wiele Eurydyk. Śpiewacy, tancerze i kaskaderzy
08.11.2024
-
Proszę się nie dziwić, że zadaję sobie to pytanie. A jeśli jutra nie ma?
08.11.2024 -
Wróblewska na współKongresie Kultury: polityka kulturalna powinna być społeczna
07.11.2024 -
Agnieszka Holland na współKongresie Kultury: sztukę zabijają algorytmy
07.11.2024 -
Takie jest zapotrzebowanie, żeby zdjąć trochę tych koturnów z oper i przybliżyć je człowiekowi
07.11.2024