EN

17.12.2019 Wersja do druku

Wrocław. Teatr Polski prostuje nieprawdziwe informacje

W związku z pojawiającymi się informacjami na temat promocji, a raczej jej braku, spektaklu "Leśni. Apokryf", Teatr Polski informuje, że są to informacje nieprawdziwe, mające charakter fake newsa.

Z nieprawdziwych informacji dowiadujemy się, że "pracownicy marketingu Teatru Polskiego we Wrocławiu dostali zakaz jakiejkolwiek promocji spektaklu "Leśni. Apokryf" (na zdjęciu). Spektakl Agnieszki Wolny-Hamkało w reż. Marty Streker miał swoją premierę 3 października 2019 roku i od tej pory jest ciągle w repertuarze Teatru Polskiego we Wrocławiu, a jego promocja przebiega zgodnie za złożonym harmonogramem. Działania promocyjne rozpoczęły się tuż po wakacjach, czyli wraz z początkiem września, trwają nadal i obejmują m.in.: - promocję w newsletterze teatru - ponad 4000 odbiorców, - promocję wydarzeń na FB teatru - kampanie organiczne (zasięg postów ponad 12 tysięcy) i płatne (ponad 10 tysięcy wyświetleń posta), - promocję na stronach partnerów oraz na Instagramie, - komunikaty do mediów, - organizację próby prasowej, która cieszyła się dużym zainteresowaniem mediów, co przełożyło się na interesujące publikacje zaró

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Źródło:

Materiał własny

Materiał nadesłany

Data:

17.12.2019

Realizacje repertuarowe
Teatry