Na całkowite zapomnienie nie zostanie skazana przygotowana przez Kormorany oprawa do dwóch spektakli z Teatru Narodowego w Warszawie i Narodowego Teatru Starego w Krakowie. Mowa o pełnych mistycyzmu "Opowiadaniach dla dzieci" na podstawie Isaaca Bashevisa Singera w reżyserii Piotra Cieplaka, groteskowej "Daily Soup" Amanita Muskaria w reżyserii Małgorzaty Bogajewskiej i "Król umiera, czyli ceremonie" także Cieplaka. Materiał trafił na dwie płyty CD wydane nakładem Stowarzyszenia Kulturalno-Artystycznego "Rita Baum".
Kormorany, "La musica teatrale 2", Stowarzyszenie Kulturalno-Artystyczne "Rita Baum". Muzyka filmowa ma specjalny status. Rozbrzmiewa na ekranie podczas seansu kinowego, a kiedy tytuł zejdzie już afisza zwykle można go potem obejrzeć na DVD ponownie wracając do ścieżki dźwiękowej. Nie wspominając o tym, że producenci świadomi tego, jak wielką rolę odgrywa dla widza muzyka, wyodrębniają ją na płycie DVD tak, by w razie potrzeby można było jej słuchać bez ponownego uruchamiania filmu. Nazwiska takie jak Ennio Morricone czy John Williams zna każdy szanujący się kinoman. Z muzyką pisaną na potrzeby spektakli teatralnych jest inaczej. Przedstawienie żyje na scenie tylko dwa, góra trzy sezony. Potem "umiera" spektakl, a wraz z nim także muzyka, rzadko wskrzeszana czy zapamiętywana. Często rzecz dotyczy doskonałych utworów świetnych kompozytorów. Dobrze, że na całkowite zapomnienie nie zostanie skazana przygotowana przez Kormorany oprawa do dw�